Dit is niet het finalespel, zoals bij expeditie Robinson. Dit is het laatste spel geweest waarbij je een ticket voor de finale WEEK kon winnen.quote:Op woensdag 3 april 2024 18:22 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
daar gaat het niet om...als laatste spel hoor je er gewoon verschillende elementen in te gooien en niet 1. dat is met shows zoals expeditie Robinson ook zo. ze wisten dat dit haar sterke punt was aangezien ze talloze interviews en vragen vooraf heeft gehad. ze bevestigde dit ook dat ze dit spel goed kon dmv werken op de kermis. i rest my case. hele seizoen is duidelijk gestuurd
hoe het gaat lopen hangt uiteindelijk van BB af en niet van de stemmers.quote:Op woensdag 3 april 2024 18:24 schreef Verida het volgende:
[..]
Dit is niet het finalespel, zoals bij expeditie Robinson. Dit is het laatste spel geweest waarbij je een ticket voor de finale WEEK kon winnen.
Hoe het in de finale gaat lopen, hangt van de stemmers af.
Ook daar zijn de meningen over verdeeld.quote:Op woensdag 3 april 2024 18:25 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
hoe het gaat lopen hangt uiteindelijk van BB af en niet van de stemmers.
Vond dat ze van de week bij de token opdracht (met fam in dat geheime hokje) ook echt 1 van de makkelijkste kreeg. BUTTOH (dat begrijp je binnen een seconde lijkt me vanwege het lage aantal letters) en als je daar dan kijkt is ie niet te missen. Die won ze dan niet, maar okee. Jimmy bijv had daar veruit de lastigste dus echt geen gelijke kansen.quote:Op woensdag 3 april 2024 18:22 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
daar gaat het niet om...als laatste spel hoor je er gewoon verschillende elementen in te gooien en niet 1. dat is met shows zoals expeditie Robinson ook zo. ze wisten dat dit haar sterke punt was aangezien ze talloze interviews en vragen vooraf heeft gehad. ze bevestigde dit ook dat ze dit spel goed kon dmv werken op de kermis. i rest my case. hele seizoen is duidelijk gestuurd
en Randy hoefde maar een paar meter te lopen en werd voorgezegd door zijn moederquote:Op woensdag 3 april 2024 18:27 schreef Willewa het volgende:
[..]
Vond dat ze van de week bij de token opdracht (met fam in dat geheime hokje) ook echt 1 van de makkelijkste kreeg. BUTTOH en als je daar dan kijkt is ie niet te missen. Die won ze dan niet, maar okee. Jimmy bijv had daar veruit de lastige dus echt geen gelijke kansen.
ja en de wasmachine stond 1 meter verder. randi wonquote:Op woensdag 3 april 2024 18:27 schreef Willewa het volgende:
[..]
Vond dat ze van de week bij de token opdracht (met fam in dat geheime hokje) ook echt 1 van de makkelijkste kreeg. BUTTOH en als je daar dan kijkt is ie niet te missen. Die won ze dan niet, maar okee. Jimmy bijv had daar veruit de lastige dus echt geen gelijke kansen.
ja precies...totaal oneerlijk zo een spel, aangezien er geen gelijke en eerlijke kansen zijn. zo kan BB alles gewoon sturen.quote:Op woensdag 3 april 2024 18:27 schreef Willewa het volgende:
[..]
Maar wasmachine omgedraaid bevat meer letters dus je legt de link iets minder snel. BUTTOH is echt onmisbaar en in de hottub zelf in plain sight. Was wel echt de makkelijkste, daarna die van Randy idd.quote:Op woensdag 3 april 2024 18:27 schreef Verida het volgende:
[..]
en Randy hoefde maar een paar meter te lopen en werd voorgezegd door zijn moeder
Ik snap dat sommigen het niet willen zienquote:Op woensdag 3 april 2024 18:27 schreef Snoozey het volgende:
[..]
ja en de wasmachine stond 1 meter verder. randi won
omdat ze weten dat Randy BB toch niet wint. ik ga er verder niet op in..mijn mening is dat Ashley favoriet van BB is en overduidelijk moet winnen, of minstens bij de laatste 3 moet staan. hele seizoen is ze voorgetrokkenn met terugkomen na exit, voordeel bij spellen, veel uitzendtijd en dubbele standaarden. tyron heeft een verstandige keuze gemaakt.quote:Op woensdag 3 april 2024 18:27 schreef Verida het volgende:
[..]
en Randy hoefde maar een paar meter te lopen en werd voorgezegd door zijn moeder
Ja het moet niet TE hard opvallen natuurlijk....Randy maakt verder toch geen/weinig kansquote:Op woensdag 3 april 2024 18:27 schreef Verida het volgende:
[..]
Hij doet inderdaad weinigquote:Op woensdag 3 april 2024 18:31 schreef Snoozey het volgende:
nou nou, alsof randi er niet toe doet in dit spel, pfff
zieltjes winnen niets meer dan datquote:Op woensdag 3 april 2024 18:05 schreef MacDeMarco het volgende:
Lijkt wel een gescript stukje dit hele betoog van Ashley waar maar geen einde aan komt.
kan altijd nog in het zicht van de laatste 3quote:Op woensdag 3 april 2024 18:06 schreef Willewa het volgende:
[..]
Gelukkig iig, nog hoop op een Ashley-loze finale![]()
Veel te laat, maar goed 😅
En nog wel meer dingen.quote:Op woensdag 3 april 2024 18:30 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
omdat ze weten dat Randy BB toch niet wint. ik ga er verder niet op in..mijn mening is dat Ashley favoriet van BB is en overduidelijk moet winnen, of minstens bij de laatste 3 moet staan. hele seizoen is ze voorgetrokkenn met terugkomen na exit, voordeel bij spellen, veel uitzendtijd en dubbele standaarden. tyron heeft een verstandige keuze gemaakt.
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 3 april 2024 18:34 schreef Giggio het volgende:
[..]
kan altijd nog in het zicht van de laatste 3
haha ik ook. hij zag alles heel goed en BB wist datquote:Op woensdag 3 april 2024 18:34 schreef Willewa het volgende:
[..]
En nog wel meer dingen.
Wat betreft Ty, wat zal die zich verlost voelen lol, kan me zo goed inleven daarin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |