Wel weer een zeer partijdig stukje....quote:Op woensdag 3 april 2024 12:51 schreef rinardo het volgende:
Ashley als eerste naar finaleweek, maar niet zeker van finale!
[ link | afbeelding ]
Bron https://nl.nieuws-247.be/(...)4Axxx0BP5mMoARvKjQak
Ashley en BB komen gewoon goed overeen.quote:Op woensdag 3 april 2024 12:28 schreef Joyce-43 het volgende:
Ash was toch net de DB uit met die finaleticket is ze er weer in geroepen en ze zit er nu nog![]()
Wat er staat , klopt preciesquote:Op woensdag 3 april 2024 12:55 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Wel weer een zeer partijdig stukje....
Maar wel nadat het vuur is gedoofd.quote:Op woensdag 3 april 2024 12:35 schreef Verida het volgende:
Randy in beeld is net zo iets als een haardvuur op je tv scherm
die was er gisteren ook al niet,quote:Op woensdag 3 april 2024 12:11 schreef Harry het volgende:
Als BB Tom op de kast wil jagen, halen ze de bon om te bellen weg.
Tyron zal zelf vliegen dan, want hij is exit.quote:Op woensdag 3 april 2024 12:55 schreef rinardo het volgende:
Vliegtuigjes
Ashley en Glenn Vrijdag 5 April 11 uur
Jimmy , Donderdag 4 April zoals het er nu uit ziet
Randy en Tyron, Zaterdag 6 April zoals het er nu uit ziet
Ze gaan de tekst aanpassenquote:Op woensdag 3 april 2024 12:57 schreef Jockari het volgende:
[..]
Tyron zal zelf vliegen dan, want hij is exit.
Heeft die altijd gedaan, dat pleasen van de mogelijke concurrenten.quote:Op woensdag 3 april 2024 12:56 schreef freaky40 het volgende:
Jimmy loopt overdreven Ash te pleasen, wel leuk maar wel een beetje doorzichtig.
Thanks Alice.quote:Op woensdag 3 april 2024 12:44 schreef Harry het volgende:
Ik vind, dat Randy goed tegen zijn verlies kan. Glenn ook wel. De rest niet. En dat is ook niet erg!
Een teleurstelling laat zich zien of horen. Heel normaal. Het gaat erom hoe snel je dat kan verwerken., en wat je ermee doet.
Dat weet je niet....quote:Op woensdag 3 april 2024 13:01 schreef Clasientjuh het volgende:
Nee heeft Ashley echt haar finale plek te pakken ? Bizar zeg hoe het allemaal gaat deze seizoen.
Maar ze gaat het niet winnen.
Hoe kan Randy meer stemmen hebben dan Alice en Jimmyquote:Op woensdag 3 april 2024 13:02 schreef rinardo het volgende:
Als het op stemmen aan komt gaat Tom echt winnen
[ link | afbeelding ]
Alle tyron en dat ex groepje stemmenquote:Op woensdag 3 april 2024 13:03 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Hoe kan Randy meer stemmen hebben dan Alice en Jimmy
Glenn weet ook echt niet wat hij hiermee aanmoet.quote:
fans ronahi dorina tyron sabeau waarschijnlijk?quote:Op woensdag 3 april 2024 13:03 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Randy in de finale zou echt belachelijk zijnquote:Op woensdag 3 april 2024 13:04 schreef rinardo het volgende:
[..]
Alle tyron en dat ex groepje stemmen
Eens, van de huidige bewoners zou hij degene moeten zijn die naar huis gaat zaterdagquote:Op woensdag 3 april 2024 13:06 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Randy in de finale zou echt belachelijk zijn
quote:Op woensdag 3 april 2024 13:05 schreef Clasientjuh het volgende:
[..]
Ze zal denk ik 2e of 3e worden Tom en Glenn zijn populairder dan haar🙂
Tom ?quote:Op woensdag 3 april 2024 13:02 schreef rinardo het volgende:
Als het op stemmen aan komt gaat Tom echt winnen
[ link | afbeelding ]
Is al vanaf dag 1 de populairste in de populairiteitspolls , heb je dat gemist?quote:Op woensdag 3 april 2024 13:09 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Tom ?
Wat maakt hem zo populair ?
Trend is wel dalende van hem hoor.quote:Op woensdag 3 april 2024 13:10 schreef rinardo het volgende:
[..]
Is al vanaf dag 1 de populairste in de populairiteitspolls , heb je dat gemist?
Omdat hij veel liever is en dan krijg je meer stemmen + de stemmen van tyron gaan naar hem.quote:Op woensdag 3 april 2024 13:03 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Die zit niet in BBquote:Op woensdag 3 april 2024 12:58 schreef Evenhardopdenken het volgende:
[..]
**** Geen deelnemer staat er toch.
Nee niet gemist maar ik vraag het mij al heel de tijd af.quote:Op woensdag 3 april 2024 13:10 schreef rinardo het volgende:
[..]
Zijn eigen pad gevolgd zonder daarbij anderen voor tuig uit te maken, te manipuleren, verrot te schelden of achter de rug om zwart te maken.quote:Op woensdag 3 april 2024 13:09 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Tom ?
Wat maakt hem zo populair ?
haha ja ergquote:Op woensdag 3 april 2024 12:56 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ashley en BB komen gewoon goed overeen.
Ze is ook altijd pro-Belgen geweest dus dat is slim gebleken.quote:Op woensdag 3 april 2024 13:16 schreef Pearlbitch het volgende:
Het valt op dat Ashley vrij veel Belgische fans heeft op de socials.
Ik denk dat Ash misschien wel veel meer fans heeft dan dat zich nu melden.quote:Op woensdag 3 april 2024 13:16 schreef Pearlbitch het volgende:
Het valt op dat Ashley vrij veel Belgische fans heeft op de socials.
Een hoop dames die hem lekker vindenquote:Op woensdag 3 april 2024 13:14 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Nee niet gemist maar ik vraag het mij al heel de tijd af.
Of ze nou wint of niet, als er op deze BB wordt teruggekeken dan is zij de eerste waaraan gedacht wordt.quote:Op woensdag 3 april 2024 13:22 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik denk dat Ash misschien wel veel meer fans heeft dan dat zich nu melden.
Het gaat dit jaar zo hard tegen elkaar op de socials, dat melden dat je fan bent, gewoon niet leuk meer is. Er zijn ook hier al veel users afgehaakt.
Nogmaals, ik ben geen fan, geen lid van een fanclub of wat dan ook, maar ik vind Ash wel een goede speler voor een RLS. Van mij hoeft ze ook niet perse te winnen, maar ik vind dat ze het goed gespeeld heeft op haar manier, en ver is gekomen.
En net als met Jason vorig jaar, Jason en Tom beide gepest in het begin, en kijkers vinden dat zielig en gaan dan die persoon als Fan nemen , zo ben ik ook Fan van Tom geworden.quote:
ik zou bij BB 2024 als 1e aan Ariana denkenquote:Op woensdag 3 april 2024 13:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Of ze nou wint of niet, als er op deze BB wordt teruggekeken dan is zij de eerste waaraan gedacht wordt.
Randy vind echt een hele lieve man, maar hij red het niet nee is ook wel te zien dat andere bewoners sterker zijn dan hem.quote:Op woensdag 3 april 2024 13:07 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Eens, van de huidige bewoners zou hij degene moeten zijn die naar huis gaat zaterdag
Ik vind het geen mooie man. Met dat rare buikje en die lelijke tattoo. Dan vind ik Glenn leuker om te zien. In ieder geval een stuk beter gebouwd. Toms karakter vind ik ook niet mooi trouwens.quote:
En waarom ? Ik zie het ook niet.quote:Op woensdag 3 april 2024 13:10 schreef rinardo het volgende:
[..]
Tom vind ik zeker knap. Maar ik vind Glenn knapper.quote:
Onbegrijpelijkquote:Op woensdag 3 april 2024 13:41 schreef rinardo het volgende:
Instagram volgers vanaf het begin bijgehouden
Vergeleken met 12 Maart zijn Glenn en Alice de grootste steigers, beide 4000 erbij
Vergeleken met het begin is Alice de grootste steiger met bijna 22K volgers erbij
Alice begin 18.7 K volgers 13-2 31k - 18-2 32.6K-12-3 36.5K-3-4-40.4K
Ashley begin 10.4 K volgers 13-2 15.3k - 18-2 17.2K-12-3 21K-3-4-24.6K
glenn begin 235 volgers 13-2 1374 - 18-2 1789-12-3 3958-3-4-8770
Tom begin 3015 volgers 13-2 5796 - 18-2 7655-12-3 11.2K-3-4-14.9K
Randy begin 1563 volgers 13-22830 - 18-2 3130-12-3 4006-3-4-6963
Jimmy begin 1823 volgers 13-2 4825 - 18-2 5799-12-3 8066-3-4-11.6K
Glenn heeft wel iets ja. Tom vind ik helemaal niet knap.quote:Op woensdag 3 april 2024 13:37 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Tom vind ik zeker knap. Maar ik vind Glenn knapper.
Wat positief aan Tom is, is zijn openheid over zijn ADHD! Hopelijk komt er hierdoor keer begrip (Spreek uit ervaring helaas)
Glenn is nog steeds dezelfde persoon als dag 1 toen hij het huis in kwam.
Altijd vriendelijk en eerlijk!
Tom of Glenn mag wat mij betreft BB winnen!
Moet toegeven dat ik vanmorgen wel enthousiast was toen duidelijk werd dat As de vrijstelling had gewonnen.
Van de week hadden hij en Ashley nog een gesprek over zijn ADHD. Dat was best een interessant gesprek. Helaas werd het beeld weggedraaid. Echt heel jammer.quote:Op woensdag 3 april 2024 13:37 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Tom vind ik zeker knap. Maar ik vind Glenn knapper.
Wat positief aan Tom is, is zijn openheid over zijn ADHD! Hopelijk komt er hierdoor keer begrip (Spreek uit ervaring helaas)
Glenn is nog steeds dezelfde persoon als dag 1 toen hij het huis in kwam.
Altijd vriendelijk en eerlijk!
Tom of Glenn mag wat mij betreft BB winnen!
Moet toegeven dat ik vanmorgen wel enthousiast was toen duidelijk werd dat As de vrijstelling had gewonnen.
Ik vind Glenn een rots in de branding. Het rustpunt van deze soap en ook de meest normale. Alleen jammer dat ik hem vaak niet kan verstaan. Maar het is echt een schatje.quote:Op woensdag 3 april 2024 14:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik bekijk het echt als een soap en niet met wie ik in het echt vrienden zou willen zijn. Ik kijk ook niet naar knap of lelijk. Ik vond daarom Karen een toegevoegde waarde hebben, altijd vrolijk en een blij ei. Haar gegiebel nam ik op de koop toe.
De mensen die er nu nog zitten zijn allemaal wel aardige mensen. De 1 veelal onzichtbaar, de ander op de voorgrond. iedereen met positieve en negatieve eigenschappen.
Maar wie maakt het voor jou leuk om naar te kijken?
Ik kan hem steeds beter verstaan, net als Tom. Vind Glenn ook een soort rustpunt daar, wel een lieve man, doet volgens mij geen vlieg kwaad en ook al keurt hij niet alles goed wat Ash doet en zegt haar dat ook, zijn het wel echt matties. Tom switcht te veel (vind ik) dan is Ash zijn vriend, dan Karen, toen was Jimmy zijn beste vriend en dan weer Alice.quote:Op woensdag 3 april 2024 14:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vind Glenn een rots in de branding. Het rustpunt van deze soap en ook de meest normale. Alleen jammer dat ik hem vaak niet kan verstaan. Maar het is echt een schatje.
Met een rood wijntje en als ze genoeg coints had, zou ze trakteren, maar die heeft ze nietquote:Op woensdag 3 april 2024 14:14 schreef Dotteke het volgende:
BB zei hoe ga je het vieren, ik zei in de Hottub, zegt Ash
quote:Op woensdag 3 april 2024 14:14 schreef Dotteke het volgende:
"We hebben ons spel gespeeld, ik heb er van genoten", zegt Glenn
Ash wil rode wijn, ze heeft wat te vieren maar ze deelt niet. Heeft niet genoeg coins
dat is wat ik zei, ze heeft niet genoeg coinsquote:Op woensdag 3 april 2024 14:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Met een rood wijntje en als ze genoeg coints had, zou ze trakteren, maar die heeft ze niet
heeft ze ook in de gouden kooi gespeeld?quote:Op woensdag 3 april 2024 14:15 schreef Dotteke het volgende:
Ik zeg of je nu wilt of niet deze gaat mee naar huis had Ash in de DGK gezegd.
Ik zal mijn zin wat ik een paar weken geleden gezegd heb ook nog eens herhalen had BB gezegd
Wat jij nu wil of niet hij blijft echt hier.
Nee, zover ik weet niet Zie al wat je bedoeld, heb het aangepastquote:Op woensdag 3 april 2024 14:24 schreef rinardo het volgende:
[..]
heeft ze ook in de gouden kooi gespeeld?
Denk Tom?quote:Op woensdag 3 april 2024 14:28 schreef Dotteke het volgende:
Ash over iemand die onsympathiek begint te worden, net niet gehoord wie ze bedoeld
quote:Op woensdag 3 april 2024 14:21 schreef lonneberga het volgende:
Glenn is een echte vent om te zien,Tom niet,dat is net Rutte zonder bril
Ja dat dacht ik ook, maar weet het niet zeker dan zet ik het er liever niet neerquote:
Ze gaat het vierenquote:Op woensdag 3 april 2024 14:31 schreef Kissingbird het volgende:
Tom gaat zometeen shoppen
Ashley vraagt of hij rode wijn wil meenemen als dat er staat
Als ze het over Tom heeft heeft ze groot gelijk. Valt mij ook al weken op steeds camera s in de gaten houden. Denken dat hij er al is. Heeft goed door dat hij geliefd is buiten.quote:Op woensdag 3 april 2024 14:28 schreef Dotteke het volgende:
Ash over iemand die onsympathiek begint te worden, net niet gehoord wie ze bedoeld
Wie zegt dat ze elkaar jaren niet hebben gesproken?quote:Op woensdag 3 april 2024 14:37 schreef mazaru het volgende:
Belachelijk als ze Tom naar zijn zus laten bellen. Als je elkaar al jaren niet gesproken heb dan ga je niet iemand bellen op haar verjaardag vanuit het Big Brotherhuis terwijl heel Nederland en België mee mag kijken en luisteren. Dan zet je iemand op een vieze manier voor het blok.
mjah niet gezegd dat ze dat ook gaan uitzenden.quote:Op woensdag 3 april 2024 14:37 schreef mazaru het volgende:
Belachelijk als ze Tom naar zijn zus laten bellen. Als je elkaar al jaren niet gesproken heb dan ga je niet iemand bellen op haar verjaardag vanuit het Big Brotherhuis terwijl heel Nederland en België mee mag kijken en luisteren. Dan zet je iemand op een vieze manier voor het blok.
Yup ging over Tom. Jimmy heeft altijd gedacht dat hij een winnaar zou zijn. Ashley heeft dat niet. Jimmy sinds de laatste paar weken ook niet meer. Ze denkt dat dat vooral gedacht wordt omdat hij nooit op de bank gezeten heeft, maar hij begint de laatste tijd een beetje onsympathieker aan het worden waardoor hij niet meer is zoals hij in het begin was, aldus Ashley. Er zijn zoveel mensen die ze als hoger dan hem zou kunnen benoemen.quote:Op woensdag 3 april 2024 14:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook, maar weet het niet zeker dan zet ik het er liever niet neer
Vlag gaat uit bij zijn zus.quote:Op woensdag 3 april 2024 14:45 schreef BigBreg83 het volgende:
Gelukkig. De zus word in bescherming genomen. Geen speciale offer om te bellen.
BB helpt 'm herinneren.quote:
helaas alcoholristrictiequote:Op woensdag 3 april 2024 14:46 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
BB helpt 'm herinneren.
Maar goed ook, anders krijgen we dat weer
Nu krijgen we dat haar weer niks gegund isquote:Op woensdag 3 april 2024 14:46 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
BB helpt 'm herinneren.
Maar goed ook, anders krijgen we dat weer
Tom gast het vast goed uitleggen dat het van BB wel mocht. Maar van de overheid nietquote:Op woensdag 3 april 2024 14:49 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nu krijgen we dat haar weer niks gegund is![]()
![]()
de overheid gunde het haar nietquote:Op woensdag 3 april 2024 14:50 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Tom gast het vast goed uitleggen dat het van BB wel mocht. Maar van de overheid niet
Dure rijst welquote:Op woensdag 3 april 2024 14:53 schreef Kissingbird het volgende:
Alice lijkt het veel te vinden 15 coins
voor de boodschappen
Tja, zij zwaait de scepter daar sinds een paar weken.quote:Op woensdag 3 april 2024 14:53 schreef Joyce-43 het volgende:
helemaal tekst en uitleg geven aan ALice, hoezo? en wat dan?
Vreselijk kut blaag inderdaad.quote:Op woensdag 3 april 2024 14:54 schreef BigBreg83 het volgende:
Echt Alice hou je mond. Zonirritant dat uitdragen en dan nog extra vragen of ziet écht zo duur was.
Ik irriteer me steeds meer aan Alice. Ik vond haar veel leuker toen ze zich nog nergens mee bemoeide en om 9 uur in bed lag😇
quote:Op woensdag 3 april 2024 14:54 schreef BigBreg83 het volgende:
Echt Alice hou je mond. Zonirritant dat uitdragen en dan nog extra vragen of ziet écht zo duur was.
Ik irriteer me steeds meer aan Alice. Ik vond haar veel leuker toen ze zich nog nergens mee bemoeide en om 9 uur in bed lag😇
Vind ik ook wel vergeleken met van de weekquote:Op woensdag 3 april 2024 14:53 schreef Kissingbird het volgende:
Alice lijkt het veel te vinden 15 coins
voor de boodschappen
Heb het gemist. Moest van stream wisselen. Hoe heeft hij het nu uitgelegd dan?quote:Op woensdag 3 april 2024 14:53 schreef Joyce-43 het volgende:
helemaal tekst en uitleg geven aan ALice, hoezo? en wat dan?
Hij heeft heel veel groenten gekochtquote:Op woensdag 3 april 2024 14:55 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Vind ik ook wel vergeleken met van de week
Ja zeg het maar is weinig rijst.quote:Op woensdag 3 april 2024 14:55 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hij heeft heel veel groenten gekochtkunnen ze wellicht langer mee doen.
moeten ze maar zelluf gaan. Geneuzel.quote:Op woensdag 3 april 2024 14:56 schreef KinKiJan het volgende:
Nu ondervraging vanuit de hottub over de boodschappen, hoe durven ze, das ist verboten ja!1
Ze is er ook zo blij mee, ze straalt helemaalquote:Op woensdag 3 april 2024 14:58 schreef mazaru het volgende:
Leuk hoe Randy, Jimmy en Glenn reageren op haar ticket.
[ x ]
Ja echt leuk. Ik mis een paar slechte verliezers. Volgens mij stond iedereen er wel bij toen Tom en Randy een ticket wonnen.quote:Op woensdag 3 april 2024 15:00 schreef Verida het volgende:
[..]
Ze is er ook zo blij mee, ze straalt helemaal
en die jongens zijn inderdaad lief <3
Anders 1000 euro uit de pot.quote:Op woensdag 3 april 2024 15:08 schreef mazaru het volgende:
Jammer hij heeft het niet goed. Ze moeten ook stil zijn als iemand staat te kijken
Ja, blijkt echt zo te zijn heb ik begrepen gisteren in de uitzending.quote:
Oh echt? Dan zijn ze nu weer 1000 kwijt en Alice kan het ook niet onthouden. Wat een intelligentie daar. 5 dingetjes onthouden is al te moeilijkquote:Op woensdag 3 april 2024 15:09 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja, blijkt echt zo te zijn heb ik begrepen gisteren in de uitzending.
Klopt, ze mogen niet helpen zo wel dan 1000 uit de potquote:Op woensdag 3 april 2024 15:09 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja, blijkt echt zo te zijn heb ik begrepen gisteren in de uitzending.
Dacht dat Randy iets op de achtergrond riep bij Alice.quote:Op woensdag 3 april 2024 15:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Klopt, ze mogen niet helpen zo wel dan 1000 uit de pot
En niet weet hoe je Eiffeltoren spelt andersom, en laat staan wat de Eiffeltoren is...quote:Op woensdag 3 april 2024 15:13 schreef mazaru het volgende:
Maar ja, wat verwacht je ook van iemand die de lettergrepen van aardrijkskunde aar-drijks-kunde noemt
hahahaha ja echt he?quote:Op woensdag 3 april 2024 15:14 schreef freaky40 het volgende:
[..]
En niet weet hoe je Eiffeltoren spelt andersom, en laat staan wat de Eiffeltoren is...
En het ‘grappige’ is dat dat gebeurde door het groepje van Ty/Bas etc na het vertrek van Lenie en Ariana, Ka en Ash juist wel met hem optrokkenquote:Op woensdag 3 april 2024 13:25 schreef rinardo het volgende:
[..]
En net als met Jason vorig jaar, Jason en Tom beide gepest in het begin, en kijkers vinden dat zielig en gaan dan die persoon als Fan nemen , zo ben ik ook Fan van Tom geworden.
Kan heb alleen Randy gezien en toen ging de telefoon.quote:Op woensdag 3 april 2024 15:14 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dacht dat Randy iets op de achtergrond riep bij Alice.
Ja klopt, ze vroeg wat is dat dan? En hij gaf toen antwoordquote:Op woensdag 3 april 2024 15:14 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dacht dat Randy iets op de achtergrond riep bij Alice.
Ze heeft het niet gekregen.quote:Op woensdag 3 april 2024 15:29 schreef b_engeltje het volgende:
Mevr ashley wil wijn
Er staat geen wijn dus bb gaat in het magazijn kijken...
Eh waarom wel voor mevr ashley?
Nee omdat het niet in het magazijn stondquote:
was gewoon een geintje van BB, Het was sowieso een leuk gesprek tussen BB en Tom, veel meer grapjes werden er gemaakt.quote:Op woensdag 3 april 2024 15:31 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Nee omdat het niet in het magazijn stond
Maar heb jij bb eerder in het "magazijn " zien kijken voor een bewoner??
Voor één keer mezelf citerenquote:Op woensdag 3 april 2024 12:11 schreef Harry het volgende:
Als BB Tom op de kast wil jagen, halen ze de bon om te bellen weg.
zjeess....geintje van BBquote:Op woensdag 3 april 2024 15:31 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Nee, maar misschien ook niet eerder gevraagd. Ik zag het eigenlijk meer als een geintjequote:Op woensdag 3 april 2024 15:31 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ashley dook op Tom toen ze terug kwam. Er was geen sprake van pesten door het groepje Ty/Bas. Hij is nooit gepest. Tom koos om zich met het groepje van Ash af te zonderen in de cocoon. Dat werd hem niet in dank afgenomen door de andere. Maar zoals we de laatste weken hebben kunnen zien werd hij eerder in het nauw gedreven door Ash en Karen waardoor hij eieren voor zijn geld koos en weer aansluiting zocht bij Ty.quote:Op woensdag 3 april 2024 15:15 schreef Luna68 het volgende:
[..]
En het ‘grappige’ is dat dat gebeurde door het groepje van Ty/Bas etc na het vertrek van Lenie en Ariana, Ka en Ash juist wel met hem optrokken
Klopt deze zin wel?quote:Op woensdag 3 april 2024 15:52 schreef Koos1958 het volgende:
Tom weer over vertrek van karen dat het ashley weinig deed vergeleken met vertrek karen.
klopt, het enige dat zeker is is dat ze in de Finale week zit, met 5 anderenquote:Op woensdag 3 april 2024 15:50 schreef Dotteke het volgende:
Het is niet zeker omdat ze nu die ticket heeft wil niet zeggen dat ze bij de laatste drie zit wordt er aan de tafel gezegd.
Met 4 anderen.quote:Op woensdag 3 april 2024 15:55 schreef rinardo het volgende:
[..]
klopt, het enige dat zeker is is dat ze in de Finale week zit, met 5 anderen
Ik stoor me eigen er niet zo aan.quote:Op woensdag 3 april 2024 14:54 schreef BigBreg83 het volgende:
gelukkig toch nog kansje dat ashley niet bij laatste 3 zitquote:Op woensdag 3 april 2024 15:55 schreef rinardo het volgende:
[..]
klopt, het enige dat zeker is is dat ze in de Finale week zit, met 5 anderen
Hij verteld iets over een penseel die vast zat hij er uit trok en alle haren er uit waren.quote:
Oh daar loopt die over te janken. Wat een vent zegquote:Op woensdag 3 april 2024 16:02 schreef Harry het volgende:
Ashley ziet dat Alice en Tom met haar laatste make-up borstel willen gaan schrijven.
Ze zegt dat ze al drie borstels verbrast heeft, en dat ze deze nu voor haar zelf wil bewaren.
De makeup-borstels van Ashley volgens mijquote:Op woensdag 3 april 2024 16:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij verteld iets over een penseel die vast zat hij er uit trok en alle haren er uit waren.
Volgens mij doet hij het nu met een wattenstaafje
Ik lees het al hier boven,quote:Op woensdag 3 april 2024 16:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
De makeup-borstels van Ashley volgens mij
Lekker nuchter ookquote:Op woensdag 3 april 2024 16:15 schreef mazaru het volgende:
Glenn is echt rustgevend. Ik zou ook geïrriteerd raken door dat kinderachtige en onsportieve gedrag van Tom en Alice. Maar als je dan met hem praat dan zakt het wel, heerlijke man.
Ze hebben haar gefeliciteerd hoor.quote:Op woensdag 3 april 2024 16:15 schreef mazaru het volgende:
Glenn is echt rustgevend. Ik zou ook geïrriteerd raken door dat kinderachtige en onsportieve gedrag van Tom en Alice. Maar als je dan met hem praat dan zakt het wel, heerlijke man.
Op z'n minstquote:Op woensdag 3 april 2024 16:18 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ze hebben haar gefeliciteerd hoor.
Had hij er dan een vreugdedansje bij moeten doen of zo?
Ja heerlijke man. Hij zegt wat hij vindt maar op een prettige manier. Zij accepteert dat ook van hem. Die twee hebben een goede klik.quote:Op woensdag 3 april 2024 16:17 schreef Verida het volgende:
[..]
Lekker nuchter ook
En hij weet ook goed om dingen op een prettige manier te zeggen tegen Ashley, dat ze af en toe doordraaft enzo![]()
En hij geniet in ieder geval nog van de laatste dagen daar.
Denk het wel. Gaan zingen en springen en weet ik watquote:Op woensdag 3 april 2024 16:18 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ze hebben haar gefeliciteerd hoor.
Had hij er dan een vreugdedansje bij moeten doen of zo?
Hij is strontnerveus zo te zien.quote:Op woensdag 3 april 2024 16:37 schreef mazaru het volgende:
Raar mannetje vind ik het, net janken dat die haar kwasten niet mocht gebruiken, maar wel achter haar rug tegen Randy over haar lopen stoken. Hij is echt aan het sfeerverzieken. En nou staat hij bij die hottub alsof er niets aan de hand is.
[ x ]
Het vervelende aan hem is dat hij dan een slachtoffer kiest waar hij het op uitvreet.quote:Op woensdag 3 april 2024 16:40 schreef Verida het volgende:
[..]
Hij is strontnerveus zo te zien.
krijgt dan ook een heel verbeten bekkie,
Duidelijk niet meer de Tom van in het begin, de spanning wordt hem denk ik teveel.
Ze hebben Ash niet voor niets gered.quote:Op woensdag 3 april 2024 16:44 schreef mazaru het volgende:
Die balen echt dat ze Ash niet kunnen nomineren
quote:Op woensdag 3 april 2024 16:43 schreef mazaru het volgende:
Jimmy: Ja! Als je gaat stemmen... vergeet niet wie het eten maakt.
Onbegrijpelijk..Valsspelen, liegen,stoken en uberdom en dat mag nog blijven ook.quote:Op woensdag 3 april 2024 16:45 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze hebben Ash niet voor niets gered.
Ook hierquote:
Hier zie ik voor het eerst vandaag een zonnetje komenquote:Op woensdag 3 april 2024 16:50 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ook hier![]()
Ik ga denk ik maar ff rondje in de wasdroger liggen...
Waar is @Irethquote:Op woensdag 3 april 2024 16:50 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ook hier![]()
Ik ga denk ik maar ff rondje in de wasdroger liggen...
quote:Op woensdag 3 april 2024 16:51 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Waar is @:ireth![]()
Hier heb je een aanwijzing![]()
regordsaw
quote:Op woensdag 3 april 2024 16:51 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Waar is @:ireth![]()
Hier heb je een aanwijzing![]()
regordsaw
Breng ze nou niet op ideeën, straks komt Bart, moeten we dat weer 48 uur aanhoren in 10 voudquote:Op woensdag 3 april 2024 16:57 schreef Dotteke het volgende:
Vind het wel raar dat er maar twee tijdens een freeze familie op bezoek hebben gehad.
Gaat er wel weer geld uit de pot denk ikquote:Op woensdag 3 april 2024 16:58 schreef Ireth het volgende:
[..]
Breng ze nou niet op ideeën, straks komt Bart, moeten we dat weer 48 uur aanhoren in 10 voud
Ja.quote:Op woensdag 3 april 2024 17:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gaat er wel weer geld uit de pot denk ik
Er zit geen aslip in het BB huis gewoon de bewoners bij hun naam noemen graagquote:Op woensdag 3 april 2024 17:03 schreef Witborst het volgende:
Leukste zegt *****,nomineren.
Daarom pakte ik 20 ruggen.
Lachen als ze er zelf maar niet op staat.
Dit is idd vrij irritant.quote:Op woensdag 3 april 2024 17:08 schreef mazaru het volgende:
Bemoei je niet overal mee!! Ga je make-up bijwerken of zo
[ afbeelding ]
Ik zie dat toch echt anders.quote:Op woensdag 3 april 2024 17:11 schreef spapaars het volgende:
geen kapsones, blijft zichzelf, zit geen kwaad in, naturel, het is een lieverd
[ afbeelding ]
Ze is al dagen bij de jongens in de keuken. Niets mis meequote:
Geeft goede tips bij het bereiden van het eten, denkt lekker mee..quote:Op woensdag 3 april 2024 17:11 schreef spapaars het volgende:
geen kapsones, blijft zichzelf, zit geen kwaad in, naturel, het is een lieverd
[ afbeelding ]
Het is leuk om Alice belachelijk te maken terwijl Ashley minder weetquote:Op woensdag 3 april 2024 15:14 schreef freaky40 het volgende:
[..]
En niet weet hoe je Eiffeltoren spelt andersom, en laat staan wat de Eiffeltoren is...
Volgens mij zit het bij jou ook hoogquote:Op woensdag 3 april 2024 17:11 schreef mazaru het volgende:
Het zit hem echt hoog he?![]()
Tom zit weer te stoken, maar niemand gaat er in mee. Zelfs Alice zegt dat het niet waar is.
Zou ze bij mij niet hoeven doen. Als ik in de keuken bezig ben dat blijf je eruit of je mag kijken maar je mond houden.quote:
Ik zit er gewoon rustig naar te luisteren hoor. Maar het scheelt ook dat ik niet op de streams benquote:
Ik denk niet dat Tom Alice nomineertquote:Op woensdag 3 april 2024 17:12 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ash: Tom Randy Alice
Glenn: Tom Randy Jimmy
Tom: Randy Glenn Alice
Alice: Randy Glenn Jimmy
Jimmy: Alice Glenn Randy
Randy: Tom Jimmy Glenn
Ik vermoed deze nominatie?
Benieuwd of wij dan weer kunnen kiezen wie de 3e is.
Was ook niet lelijk bedoeld hoor,vind het wel grappig dat je er zo fanatiek over postquote:Op woensdag 3 april 2024 17:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zit er gewoon rustig naar te luisteren hoor. Maar het scheelt ook dat ik niet op de streams ben
kloptquote:Op woensdag 3 april 2024 17:15 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Tom Alice nomineert
Hij had het er met Jimmy over.quote:Op woensdag 3 april 2024 17:15 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Tom Alice nomineert
Tja als je een zwijn aanziet voor een neushoorn zegt al genoegquote:Op woensdag 3 april 2024 17:13 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Het is leuk om Alice belachelijk te maken terwijl Ashley minder weet
Als je me zou zien zitten dan zou je zien dat ik gewoon lekker achterover zit met een bakkie thee en een stuk chocolade. Mijn reactie op dat gestook van Alice en Tom was ditquote:Op woensdag 3 april 2024 17:15 schreef Ireth het volgende:
[..]
Was ook niet lelijk bedoeld hoor,vind het wel grappig dat je er zo fanatiek over post
Wat pertinente onzin is....quote:Op woensdag 3 april 2024 17:13 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Het is leuk om Alice belachelijk te maken terwijl Ashley minder weet
Vorig jaar moest ze 1 naam noemen en de overige 2 waren de minst populaire bewoners na een stemmen onder het publiek.quote:Op woensdag 3 april 2024 17:12 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ash: Tom Randy Alice
Glenn: Tom Randy Jimmy
Tom: Randy Glenn Alice
Alice: Randy Glenn Jimmy
Jimmy: Alice Glenn Randy
Randy: Tom Jimmy Glenn
Ik vermoed deze nominatie?
Benieuwd of wij dan weer kunnen kiezen wie de 3e is.
Ik heb nog bij geen enkele RLS het idee gehad dat het doorgestoken kaart zou zijn, maar bij dit seizoen heb ik echt twijfelsquote:Op woensdag 3 april 2024 17:18 schreef Cupfighter het volgende:
Het is nu zelfs zo dat ik vrede mee heb als Ashley eventueel wint, als haar dat lukt heeft ze het toch knap gedaan op haar manier, het is niet mijn ding zoals ze het doet maar als het haar lukt is het knap
En dan heel hard roepen dat ze wel gaat delen en ze zich geen zorgen hoeven te maken. Wat een theater.quote:Op woensdag 3 april 2024 17:20 schreef Ireth het volgende:
Nou kijk lief hé, Ashley mag de sinas van Tom![]()
Eerder een afkokerquote:Op woensdag 3 april 2024 17:21 schreef mazaru het volgende:
Ashley deelt haar limonade.
Glenn vraagt of ze gaat delen.
Ash: Ik deel wel hoor, dat weet jij als geen ander. Ik ben geen Eigenheimer
Hmm volgens mij gaat het wel eerlijk, al vind ik dat Ashley teveel aandacht krijgt van BB, zoals afgelopen zaterdag waar de genomineerden amper aan bod kwamen omdat het een Ashley show was, dat stuurt BB wel aanquote:Op woensdag 3 april 2024 17:21 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ik heb nog bij geen enkele RLS het idee gehad dat het doorgestoken kaart zou zijn, maar bij dit seizoen heb ik echt twijfels.
Ik kijk nog even dat zandloper spel af. Vandaag was er ook weer een spel in het voordeel van Ash (kermisspel)quote:Op woensdag 3 april 2024 17:22 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Hmm volgens mij gaat het wel eerlijk, al vind ik dat Ashley teveel aandacht krijgt van BB, zoals afgelopen zaterdag waar de genomineerden amper aan bod kwamen omdat het een Ashley show was, dat stuurt BB wel aan
Teveel tegen stemmen.quote:Op woensdag 3 april 2024 17:18 schreef Cupfighter het volgende:
Het is nu zelfs zo dat ik vrede mee heb als Ashley eventueel wint, als haar dat lukt heeft ze het toch knap gedaan op haar manier, het is niet mijn ding zoals ze het doet maar als het haar lukt is het knap
Thanks ik hoorde het ook niet terwijl ik dezelfde streams keek..!!quote:Op woensdag 3 april 2024 17:22 schreef KinKiJan het volgende:
Dat gestook valt inderdaad allemaal wel weer mee..
Ik denk ook niet dat ze wint maar ze komt al verder dan ik dachtquote:Op woensdag 3 april 2024 17:24 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Teveel tegen stemmen.
Heeft zoveel vijanden gemaakt.
Al die fanbases heeft ze tegen.
Ja maar andere spellen zijn weer in het voordeel van anderen geweest, ieder heeft zijn capaciteitenquote:Op woensdag 3 april 2024 17:24 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ik kijk nog even dat zandloper spel af. Vandaag was er ook weer een spel in het voordeel van Ash (kermisspel)
Het kost wat, maar ze is ver gekomen.quote:Op woensdag 3 april 2024 17:25 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat ze wint maar ze komt al verder dan ik dacht
Dat ze terug mocht komen vond ik heel opvallend....quote:Op woensdag 3 april 2024 17:25 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat ze wint maar ze komt al verder dan ik dacht
It ain't over till it's over.quote:Op woensdag 3 april 2024 16:57 schreef Dotteke het volgende:
Vind het wel raar dat er maar twee tijdens een freeze familie op bezoek hebben gehad.
Ja dat vond ik ook een vreemde movequote:Op woensdag 3 april 2024 17:26 schreef mangalie het volgende:
[..]
Dat ze terug mocht komen vond ik heel opvallend....
ruim 3200 reacties in afgelopen 7 dagen en 90% is anti Ashley.quote:Op woensdag 3 april 2024 17:18 schreef Cupfighter het volgende:
Hmm ja maar anders valt het opquote:Op woensdag 3 april 2024 17:26 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja maar andere spellen zijn weer in het voordeel van anderen geweest, ieder heeft zijn capaciteiten
jouw kanaal is toch vooral gericht op de anti-ashley's?quote:Op woensdag 3 april 2024 17:28 schreef ledn81 het volgende:
[..]
ruim 3200 reacties in afgelopen 7 dagen en 90% is anti Ashley.
De kans dat zij (eerlijk) wint acht ik 0%
[ afbeelding ]
Niet perse hoor, maar ben eerlijk gezegd ook geen Ashley promotie teamquote:Op woensdag 3 april 2024 17:29 schreef Snoozey het volgende:
[..]
jouw kanaal is toch vooral gericht op de anti-ashley's?
Of je sterretje flaunten.quote:Op woensdag 3 april 2024 17:08 schreef mazaru het volgende:
Bemoei je niet overal mee!! Ga je make-up bijwerken of zo
[ afbeelding ]
ja je was destijds dilan ook flink aan het promoten. helaas misluktquote:Op woensdag 3 april 2024 17:30 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Niet perse hoor, maar ben eerlijk gezegd ook geen Ashley promotie team
Het zal overal hetzelfde zijn als hierquote:Op woensdag 3 april 2024 17:28 schreef ledn81 het volgende:
[..]
ruim 3200 reacties in afgelopen 7 dagen en 90% is anti Ashley.
De kans dat zij (eerlijk) wint acht ik 0%
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 3 april 2024 17:29 schreef Snoozey het volgende:
[..]
jouw kanaal is toch vooral gericht op de anti-ashley's?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |