quote:Op woensdag 3 april 2024 14:54 schreef BigBreg83 het volgende:
Echt Alice hou je mond. Zonirritant dat uitdragen en dan nog extra vragen of ziet écht zo duur was.
Ik irriteer me steeds meer aan Alice. Ik vond haar veel leuker toen ze zich nog nergens mee bemoeide en om 9 uur in bed lag😇
Vind ik ook wel vergeleken met van de weekquote:Op woensdag 3 april 2024 14:53 schreef Kissingbird het volgende:
Alice lijkt het veel te vinden 15 coins
voor de boodschappen
Heb het gemist. Moest van stream wisselen. Hoe heeft hij het nu uitgelegd dan?quote:Op woensdag 3 april 2024 14:53 schreef Joyce-43 het volgende:
helemaal tekst en uitleg geven aan ALice, hoezo? en wat dan?
Hij heeft heel veel groenten gekochtquote:Op woensdag 3 april 2024 14:55 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Vind ik ook wel vergeleken met van de week
Ja zeg het maar is weinig rijst.quote:Op woensdag 3 april 2024 14:55 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hij heeft heel veel groenten gekochtkunnen ze wellicht langer mee doen.
moeten ze maar zelluf gaan. Geneuzel.quote:Op woensdag 3 april 2024 14:56 schreef KinKiJan het volgende:
Nu ondervraging vanuit de hottub over de boodschappen, hoe durven ze, das ist verboten ja!1
Ze is er ook zo blij mee, ze straalt helemaalquote:Op woensdag 3 april 2024 14:58 schreef mazaru het volgende:
Leuk hoe Randy, Jimmy en Glenn reageren op haar ticket.
[ x ]
Ja echt leuk. Ik mis een paar slechte verliezers. Volgens mij stond iedereen er wel bij toen Tom en Randy een ticket wonnen.quote:Op woensdag 3 april 2024 15:00 schreef Verida het volgende:
[..]
Ze is er ook zo blij mee, ze straalt helemaal
en die jongens zijn inderdaad lief <3
Anders 1000 euro uit de pot.quote:Op woensdag 3 april 2024 15:08 schreef mazaru het volgende:
Jammer hij heeft het niet goed. Ze moeten ook stil zijn als iemand staat te kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |