BB helpt 'm herinneren.quote:
helaas alcoholristrictiequote:Op woensdag 3 april 2024 14:46 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
BB helpt 'm herinneren.
Maar goed ook, anders krijgen we dat weer
Nu krijgen we dat haar weer niks gegund isquote:Op woensdag 3 april 2024 14:46 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
BB helpt 'm herinneren.
Maar goed ook, anders krijgen we dat weer
Tom gast het vast goed uitleggen dat het van BB wel mocht. Maar van de overheid nietquote:Op woensdag 3 april 2024 14:49 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nu krijgen we dat haar weer niks gegund is![]()
![]()
de overheid gunde het haar nietquote:Op woensdag 3 april 2024 14:50 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Tom gast het vast goed uitleggen dat het van BB wel mocht. Maar van de overheid niet
Dure rijst welquote:Op woensdag 3 april 2024 14:53 schreef Kissingbird het volgende:
Alice lijkt het veel te vinden 15 coins
voor de boodschappen
Tja, zij zwaait de scepter daar sinds een paar weken.quote:Op woensdag 3 april 2024 14:53 schreef Joyce-43 het volgende:
helemaal tekst en uitleg geven aan ALice, hoezo? en wat dan?
Vreselijk kut blaag inderdaad.quote:Op woensdag 3 april 2024 14:54 schreef BigBreg83 het volgende:
Echt Alice hou je mond. Zonirritant dat uitdragen en dan nog extra vragen of ziet écht zo duur was.
Ik irriteer me steeds meer aan Alice. Ik vond haar veel leuker toen ze zich nog nergens mee bemoeide en om 9 uur in bed lag😇
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |