Ik lees het al hier boven,quote:Op woensdag 3 april 2024 16:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
De makeup-borstels van Ashley volgens mij
Lekker nuchter ookquote:Op woensdag 3 april 2024 16:15 schreef mazaru het volgende:
Glenn is echt rustgevend. Ik zou ook geïrriteerd raken door dat kinderachtige en onsportieve gedrag van Tom en Alice. Maar als je dan met hem praat dan zakt het wel, heerlijke man.
Ze hebben haar gefeliciteerd hoor.quote:Op woensdag 3 april 2024 16:15 schreef mazaru het volgende:
Glenn is echt rustgevend. Ik zou ook geïrriteerd raken door dat kinderachtige en onsportieve gedrag van Tom en Alice. Maar als je dan met hem praat dan zakt het wel, heerlijke man.
Op z'n minstquote:Op woensdag 3 april 2024 16:18 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ze hebben haar gefeliciteerd hoor.
Had hij er dan een vreugdedansje bij moeten doen of zo?
Ja heerlijke man. Hij zegt wat hij vindt maar op een prettige manier. Zij accepteert dat ook van hem. Die twee hebben een goede klik.quote:Op woensdag 3 april 2024 16:17 schreef Verida het volgende:
[..]
Lekker nuchter ook
En hij weet ook goed om dingen op een prettige manier te zeggen tegen Ashley, dat ze af en toe doordraaft enzo![]()
En hij geniet in ieder geval nog van de laatste dagen daar.
Denk het wel. Gaan zingen en springen en weet ik watquote:Op woensdag 3 april 2024 16:18 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ze hebben haar gefeliciteerd hoor.
Had hij er dan een vreugdedansje bij moeten doen of zo?
Hij is strontnerveus zo te zien.quote:Op woensdag 3 april 2024 16:37 schreef mazaru het volgende:
Raar mannetje vind ik het, net janken dat die haar kwasten niet mocht gebruiken, maar wel achter haar rug tegen Randy over haar lopen stoken. Hij is echt aan het sfeerverzieken. En nou staat hij bij die hottub alsof er niets aan de hand is.
[ x ]
Het vervelende aan hem is dat hij dan een slachtoffer kiest waar hij het op uitvreet.quote:Op woensdag 3 april 2024 16:40 schreef Verida het volgende:
[..]
Hij is strontnerveus zo te zien.
krijgt dan ook een heel verbeten bekkie,
Duidelijk niet meer de Tom van in het begin, de spanning wordt hem denk ik teveel.
Ze hebben Ash niet voor niets gered.quote:Op woensdag 3 april 2024 16:44 schreef mazaru het volgende:
Die balen echt dat ze Ash niet kunnen nomineren
quote:Op woensdag 3 april 2024 16:43 schreef mazaru het volgende:
Jimmy: Ja! Als je gaat stemmen... vergeet niet wie het eten maakt.
Onbegrijpelijk..Valsspelen, liegen,stoken en uberdom en dat mag nog blijven ook.quote:Op woensdag 3 april 2024 16:45 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze hebben Ash niet voor niets gered.
Ook hierquote:
Hier zie ik voor het eerst vandaag een zonnetje komenquote:Op woensdag 3 april 2024 16:50 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ook hier![]()
Ik ga denk ik maar ff rondje in de wasdroger liggen...
Waar is @Irethquote:Op woensdag 3 april 2024 16:50 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ook hier![]()
Ik ga denk ik maar ff rondje in de wasdroger liggen...
quote:Op woensdag 3 april 2024 16:51 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Waar is @:ireth![]()
Hier heb je een aanwijzing![]()
regordsaw
quote:Op woensdag 3 april 2024 16:51 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Waar is @:ireth![]()
Hier heb je een aanwijzing![]()
regordsaw
Breng ze nou niet op ideeën, straks komt Bart, moeten we dat weer 48 uur aanhoren in 10 voudquote:Op woensdag 3 april 2024 16:57 schreef Dotteke het volgende:
Vind het wel raar dat er maar twee tijdens een freeze familie op bezoek hebben gehad.
Gaat er wel weer geld uit de pot denk ikquote:Op woensdag 3 april 2024 16:58 schreef Ireth het volgende:
[..]
Breng ze nou niet op ideeën, straks komt Bart, moeten we dat weer 48 uur aanhoren in 10 voud
Ja.quote:Op woensdag 3 april 2024 17:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gaat er wel weer geld uit de pot denk ik
Er zit geen aslip in het BB huis gewoon de bewoners bij hun naam noemen graagquote:Op woensdag 3 april 2024 17:03 schreef Witborst het volgende:
Leukste zegt *****,nomineren.
Daarom pakte ik 20 ruggen.
Lachen als ze er zelf maar niet op staat.
Dit is idd vrij irritant.quote:Op woensdag 3 april 2024 17:08 schreef mazaru het volgende:
Bemoei je niet overal mee!! Ga je make-up bijwerken of zo
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |