Ik lees het al hier boven,quote:Op woensdag 3 april 2024 16:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
De makeup-borstels van Ashley volgens mij
Lekker nuchter ookquote:Op woensdag 3 april 2024 16:15 schreef mazaru het volgende:
Glenn is echt rustgevend. Ik zou ook geïrriteerd raken door dat kinderachtige en onsportieve gedrag van Tom en Alice. Maar als je dan met hem praat dan zakt het wel, heerlijke man.
Ze hebben haar gefeliciteerd hoor.quote:Op woensdag 3 april 2024 16:15 schreef mazaru het volgende:
Glenn is echt rustgevend. Ik zou ook geïrriteerd raken door dat kinderachtige en onsportieve gedrag van Tom en Alice. Maar als je dan met hem praat dan zakt het wel, heerlijke man.
Op z'n minstquote:Op woensdag 3 april 2024 16:18 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ze hebben haar gefeliciteerd hoor.
Had hij er dan een vreugdedansje bij moeten doen of zo?
Ja heerlijke man. Hij zegt wat hij vindt maar op een prettige manier. Zij accepteert dat ook van hem. Die twee hebben een goede klik.quote:Op woensdag 3 april 2024 16:17 schreef Verida het volgende:
[..]
Lekker nuchter ook
En hij weet ook goed om dingen op een prettige manier te zeggen tegen Ashley, dat ze af en toe doordraaft enzo![]()
En hij geniet in ieder geval nog van de laatste dagen daar.
Denk het wel. Gaan zingen en springen en weet ik watquote:Op woensdag 3 april 2024 16:18 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ze hebben haar gefeliciteerd hoor.
Had hij er dan een vreugdedansje bij moeten doen of zo?
Hij is strontnerveus zo te zien.quote:Op woensdag 3 april 2024 16:37 schreef mazaru het volgende:
Raar mannetje vind ik het, net janken dat die haar kwasten niet mocht gebruiken, maar wel achter haar rug tegen Randy over haar lopen stoken. Hij is echt aan het sfeerverzieken. En nou staat hij bij die hottub alsof er niets aan de hand is.
[ x ]
Het vervelende aan hem is dat hij dan een slachtoffer kiest waar hij het op uitvreet.quote:Op woensdag 3 april 2024 16:40 schreef Verida het volgende:
[..]
Hij is strontnerveus zo te zien.
krijgt dan ook een heel verbeten bekkie,
Duidelijk niet meer de Tom van in het begin, de spanning wordt hem denk ik teveel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |