Oh echt? Dan zijn ze nu weer 1000 kwijt en Alice kan het ook niet onthouden. Wat een intelligentie daar. 5 dingetjes onthouden is al te moeilijkquote:Op woensdag 3 april 2024 15:09 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja, blijkt echt zo te zijn heb ik begrepen gisteren in de uitzending.
Klopt, ze mogen niet helpen zo wel dan 1000 uit de potquote:Op woensdag 3 april 2024 15:09 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja, blijkt echt zo te zijn heb ik begrepen gisteren in de uitzending.
Dacht dat Randy iets op de achtergrond riep bij Alice.quote:Op woensdag 3 april 2024 15:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Klopt, ze mogen niet helpen zo wel dan 1000 uit de pot
En niet weet hoe je Eiffeltoren spelt andersom, en laat staan wat de Eiffeltoren is...quote:Op woensdag 3 april 2024 15:13 schreef mazaru het volgende:
Maar ja, wat verwacht je ook van iemand die de lettergrepen van aardrijkskunde aar-drijks-kunde noemt
hahahaha ja echt he?quote:Op woensdag 3 april 2024 15:14 schreef freaky40 het volgende:
[..]
En niet weet hoe je Eiffeltoren spelt andersom, en laat staan wat de Eiffeltoren is...
En het ‘grappige’ is dat dat gebeurde door het groepje van Ty/Bas etc na het vertrek van Lenie en Ariana, Ka en Ash juist wel met hem optrokkenquote:Op woensdag 3 april 2024 13:25 schreef rinardo het volgende:
[..]
En net als met Jason vorig jaar, Jason en Tom beide gepest in het begin, en kijkers vinden dat zielig en gaan dan die persoon als Fan nemen , zo ben ik ook Fan van Tom geworden.
Kan heb alleen Randy gezien en toen ging de telefoon.quote:Op woensdag 3 april 2024 15:14 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dacht dat Randy iets op de achtergrond riep bij Alice.
Ja klopt, ze vroeg wat is dat dan? En hij gaf toen antwoordquote:Op woensdag 3 april 2024 15:14 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dacht dat Randy iets op de achtergrond riep bij Alice.
Ze heeft het niet gekregen.quote:Op woensdag 3 april 2024 15:29 schreef b_engeltje het volgende:
Mevr ashley wil wijn
Er staat geen wijn dus bb gaat in het magazijn kijken...
Eh waarom wel voor mevr ashley?
Nee omdat het niet in het magazijn stondquote:
was gewoon een geintje van BB, Het was sowieso een leuk gesprek tussen BB en Tom, veel meer grapjes werden er gemaakt.quote:Op woensdag 3 april 2024 15:31 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Nee omdat het niet in het magazijn stond
Maar heb jij bb eerder in het "magazijn " zien kijken voor een bewoner??
Voor één keer mezelf citerenquote:Op woensdag 3 april 2024 12:11 schreef Harry het volgende:
Als BB Tom op de kast wil jagen, halen ze de bon om te bellen weg.
zjeess....geintje van BBquote:Op woensdag 3 april 2024 15:31 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Nee, maar misschien ook niet eerder gevraagd. Ik zag het eigenlijk meer als een geintjequote:Op woensdag 3 april 2024 15:31 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |