Oh echt? Dan zijn ze nu weer 1000 kwijt en Alice kan het ook niet onthouden. Wat een intelligentie daar. 5 dingetjes onthouden is al te moeilijkquote:Op woensdag 3 april 2024 15:09 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja, blijkt echt zo te zijn heb ik begrepen gisteren in de uitzending.
Klopt, ze mogen niet helpen zo wel dan 1000 uit de potquote:Op woensdag 3 april 2024 15:09 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja, blijkt echt zo te zijn heb ik begrepen gisteren in de uitzending.
Dacht dat Randy iets op de achtergrond riep bij Alice.quote:Op woensdag 3 april 2024 15:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Klopt, ze mogen niet helpen zo wel dan 1000 uit de pot
En niet weet hoe je Eiffeltoren spelt andersom, en laat staan wat de Eiffeltoren is...quote:Op woensdag 3 april 2024 15:13 schreef mazaru het volgende:
Maar ja, wat verwacht je ook van iemand die de lettergrepen van aardrijkskunde aar-drijks-kunde noemt
hahahaha ja echt he?quote:Op woensdag 3 april 2024 15:14 schreef freaky40 het volgende:
[..]
En niet weet hoe je Eiffeltoren spelt andersom, en laat staan wat de Eiffeltoren is...
En het ‘grappige’ is dat dat gebeurde door het groepje van Ty/Bas etc na het vertrek van Lenie en Ariana, Ka en Ash juist wel met hem optrokkenquote:Op woensdag 3 april 2024 13:25 schreef rinardo het volgende:
[..]
En net als met Jason vorig jaar, Jason en Tom beide gepest in het begin, en kijkers vinden dat zielig en gaan dan die persoon als Fan nemen , zo ben ik ook Fan van Tom geworden.
Kan heb alleen Randy gezien en toen ging de telefoon.quote:Op woensdag 3 april 2024 15:14 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dacht dat Randy iets op de achtergrond riep bij Alice.
Ja klopt, ze vroeg wat is dat dan? En hij gaf toen antwoordquote:Op woensdag 3 april 2024 15:14 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dacht dat Randy iets op de achtergrond riep bij Alice.
Ze heeft het niet gekregen.quote:Op woensdag 3 april 2024 15:29 schreef b_engeltje het volgende:
Mevr ashley wil wijn
Er staat geen wijn dus bb gaat in het magazijn kijken...
Eh waarom wel voor mevr ashley?
Nee omdat het niet in het magazijn stondquote:
was gewoon een geintje van BB, Het was sowieso een leuk gesprek tussen BB en Tom, veel meer grapjes werden er gemaakt.quote:Op woensdag 3 april 2024 15:31 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Nee omdat het niet in het magazijn stond
Maar heb jij bb eerder in het "magazijn " zien kijken voor een bewoner??
Voor één keer mezelf citerenquote:Op woensdag 3 april 2024 12:11 schreef Harry het volgende:
Als BB Tom op de kast wil jagen, halen ze de bon om te bellen weg.
zjeess....geintje van BBquote:Op woensdag 3 april 2024 15:31 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Nee, maar misschien ook niet eerder gevraagd. Ik zag het eigenlijk meer als een geintjequote:Op woensdag 3 april 2024 15:31 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ashley dook op Tom toen ze terug kwam. Er was geen sprake van pesten door het groepje Ty/Bas. Hij is nooit gepest. Tom koos om zich met het groepje van Ash af te zonderen in de cocoon. Dat werd hem niet in dank afgenomen door de andere. Maar zoals we de laatste weken hebben kunnen zien werd hij eerder in het nauw gedreven door Ash en Karen waardoor hij eieren voor zijn geld koos en weer aansluiting zocht bij Ty.quote:Op woensdag 3 april 2024 15:15 schreef Luna68 het volgende:
[..]
En het ‘grappige’ is dat dat gebeurde door het groepje van Ty/Bas etc na het vertrek van Lenie en Ariana, Ka en Ash juist wel met hem optrokken
Klopt deze zin wel?quote:Op woensdag 3 april 2024 15:52 schreef Koos1958 het volgende:
Tom weer over vertrek van karen dat het ashley weinig deed vergeleken met vertrek karen.
klopt, het enige dat zeker is is dat ze in de Finale week zit, met 5 anderenquote:Op woensdag 3 april 2024 15:50 schreef Dotteke het volgende:
Het is niet zeker omdat ze nu die ticket heeft wil niet zeggen dat ze bij de laatste drie zit wordt er aan de tafel gezegd.
Met 4 anderen.quote:Op woensdag 3 april 2024 15:55 schreef rinardo het volgende:
[..]
klopt, het enige dat zeker is is dat ze in de Finale week zit, met 5 anderen
Ik stoor me eigen er niet zo aan.quote:Op woensdag 3 april 2024 14:54 schreef BigBreg83 het volgende:
Echt Alice hou je mond. Zonirritant dat uitdragen en dan nog extra vragen of ziet écht zo duur was.
Ik irriteer me steeds meer aan Alice. Ik vond haar veel leuker toen ze zich nog nergens mee bemoeide en om 9 uur in bed lag😇
gelukkig toch nog kansje dat ashley niet bij laatste 3 zitquote:Op woensdag 3 april 2024 15:55 schreef rinardo het volgende:
[..]
klopt, het enige dat zeker is is dat ze in de Finale week zit, met 5 anderen
Hij verteld iets over een penseel die vast zat hij er uit trok en alle haren er uit waren.quote:
Oh daar loopt die over te janken. Wat een vent zegquote:Op woensdag 3 april 2024 16:02 schreef Harry het volgende:
Ashley ziet dat Alice en Tom met haar laatste make-up borstel willen gaan schrijven.
Ze zegt dat ze al drie borstels verbrast heeft, en dat ze deze nu voor haar zelf wil bewaren.
De makeup-borstels van Ashley volgens mijquote:Op woensdag 3 april 2024 16:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij verteld iets over een penseel die vast zat hij er uit trok en alle haren er uit waren.
Volgens mij doet hij het nu met een wattenstaafje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |