Wel weer een zeer partijdig stukje....quote:Op woensdag 3 april 2024 12:51 schreef rinardo het volgende:
Ashley als eerste naar finaleweek, maar niet zeker van finale!
[ link | afbeelding ]
Bron https://nl.nieuws-247.be/(...)4Axxx0BP5mMoARvKjQak
Ashley en BB komen gewoon goed overeen.quote:Op woensdag 3 april 2024 12:28 schreef Joyce-43 het volgende:
Ash was toch net de DB uit met die finaleticket is ze er weer in geroepen en ze zit er nu nog![]()
Wat er staat , klopt preciesquote:Op woensdag 3 april 2024 12:55 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Wel weer een zeer partijdig stukje....
Maar wel nadat het vuur is gedoofd.quote:Op woensdag 3 april 2024 12:35 schreef Verida het volgende:
Randy in beeld is net zo iets als een haardvuur op je tv scherm
die was er gisteren ook al niet,quote:Op woensdag 3 april 2024 12:11 schreef Harry het volgende:
Als BB Tom op de kast wil jagen, halen ze de bon om te bellen weg.
Tyron zal zelf vliegen dan, want hij is exit.quote:Op woensdag 3 april 2024 12:55 schreef rinardo het volgende:
Vliegtuigjes
Ashley en Glenn Vrijdag 5 April 11 uur
Jimmy , Donderdag 4 April zoals het er nu uit ziet
Randy en Tyron, Zaterdag 6 April zoals het er nu uit ziet
Ze gaan de tekst aanpassenquote:Op woensdag 3 april 2024 12:57 schreef Jockari het volgende:
[..]
Tyron zal zelf vliegen dan, want hij is exit.
Heeft die altijd gedaan, dat pleasen van de mogelijke concurrenten.quote:Op woensdag 3 april 2024 12:56 schreef freaky40 het volgende:
Jimmy loopt overdreven Ash te pleasen, wel leuk maar wel een beetje doorzichtig.
Thanks Alice.quote:Op woensdag 3 april 2024 12:44 schreef Harry het volgende:
Ik vind, dat Randy goed tegen zijn verlies kan. Glenn ook wel. De rest niet. En dat is ook niet erg!
Een teleurstelling laat zich zien of horen. Heel normaal. Het gaat erom hoe snel je dat kan verwerken., en wat je ermee doet.
Dat weet je niet....quote:Op woensdag 3 april 2024 13:01 schreef Clasientjuh het volgende:
Nee heeft Ashley echt haar finale plek te pakken ? Bizar zeg hoe het allemaal gaat deze seizoen.
Maar ze gaat het niet winnen.
Hoe kan Randy meer stemmen hebben dan Alice en Jimmyquote:Op woensdag 3 april 2024 13:02 schreef rinardo het volgende:
Als het op stemmen aan komt gaat Tom echt winnen
[ link | afbeelding ]
Alle tyron en dat ex groepje stemmenquote:Op woensdag 3 april 2024 13:03 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Hoe kan Randy meer stemmen hebben dan Alice en Jimmy
Glenn weet ook echt niet wat hij hiermee aanmoet.quote:
fans ronahi dorina tyron sabeau waarschijnlijk?quote:Op woensdag 3 april 2024 13:03 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Randy in de finale zou echt belachelijk zijnquote:Op woensdag 3 april 2024 13:04 schreef rinardo het volgende:
[..]
Alle tyron en dat ex groepje stemmen
Eens, van de huidige bewoners zou hij degene moeten zijn die naar huis gaat zaterdagquote:Op woensdag 3 april 2024 13:06 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Randy in de finale zou echt belachelijk zijn
quote:Op woensdag 3 april 2024 13:05 schreef Clasientjuh het volgende:
[..]
Ze zal denk ik 2e of 3e worden Tom en Glenn zijn populairder dan haar🙂
Tom ?quote:Op woensdag 3 april 2024 13:02 schreef rinardo het volgende:
Als het op stemmen aan komt gaat Tom echt winnen
[ link | afbeelding ]
Is al vanaf dag 1 de populairste in de populairiteitspolls , heb je dat gemist?quote:Op woensdag 3 april 2024 13:09 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Tom ?
Wat maakt hem zo populair ?
Trend is wel dalende van hem hoor.quote:Op woensdag 3 april 2024 13:10 schreef rinardo het volgende:
[..]
Is al vanaf dag 1 de populairste in de populairiteitspolls , heb je dat gemist?
Omdat hij veel liever is en dan krijg je meer stemmen + de stemmen van tyron gaan naar hem.quote:Op woensdag 3 april 2024 13:03 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Die zit niet in BBquote:Op woensdag 3 april 2024 12:58 schreef Evenhardopdenken het volgende:
[..]
**** Geen deelnemer staat er toch.
Nee niet gemist maar ik vraag het mij al heel de tijd af.quote:Op woensdag 3 april 2024 13:10 schreef rinardo het volgende:
[..]
Zijn eigen pad gevolgd zonder daarbij anderen voor tuig uit te maken, te manipuleren, verrot te schelden of achter de rug om zwart te maken.quote:Op woensdag 3 april 2024 13:09 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Tom ?
Wat maakt hem zo populair ?
haha ja ergquote:Op woensdag 3 april 2024 12:56 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ashley en BB komen gewoon goed overeen.
Ze is ook altijd pro-Belgen geweest dus dat is slim gebleken.quote:Op woensdag 3 april 2024 13:16 schreef Pearlbitch het volgende:
Het valt op dat Ashley vrij veel Belgische fans heeft op de socials.
Ik denk dat Ash misschien wel veel meer fans heeft dan dat zich nu melden.quote:Op woensdag 3 april 2024 13:16 schreef Pearlbitch het volgende:
Het valt op dat Ashley vrij veel Belgische fans heeft op de socials.
Een hoop dames die hem lekker vindenquote:Op woensdag 3 april 2024 13:14 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Nee niet gemist maar ik vraag het mij al heel de tijd af.
Of ze nou wint of niet, als er op deze BB wordt teruggekeken dan is zij de eerste waaraan gedacht wordt.quote:Op woensdag 3 april 2024 13:22 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik denk dat Ash misschien wel veel meer fans heeft dan dat zich nu melden.
Het gaat dit jaar zo hard tegen elkaar op de socials, dat melden dat je fan bent, gewoon niet leuk meer is. Er zijn ook hier al veel users afgehaakt.
Nogmaals, ik ben geen fan, geen lid van een fanclub of wat dan ook, maar ik vind Ash wel een goede speler voor een RLS. Van mij hoeft ze ook niet perse te winnen, maar ik vind dat ze het goed gespeeld heeft op haar manier, en ver is gekomen.
En net als met Jason vorig jaar, Jason en Tom beide gepest in het begin, en kijkers vinden dat zielig en gaan dan die persoon als Fan nemen , zo ben ik ook Fan van Tom geworden.quote:
ik zou bij BB 2024 als 1e aan Ariana denkenquote:Op woensdag 3 april 2024 13:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Of ze nou wint of niet, als er op deze BB wordt teruggekeken dan is zij de eerste waaraan gedacht wordt.
Randy vind echt een hele lieve man, maar hij red het niet nee is ook wel te zien dat andere bewoners sterker zijn dan hem.quote:Op woensdag 3 april 2024 13:07 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Eens, van de huidige bewoners zou hij degene moeten zijn die naar huis gaat zaterdag
Ik vind het geen mooie man. Met dat rare buikje en die lelijke tattoo. Dan vind ik Glenn leuker om te zien. In ieder geval een stuk beter gebouwd. Toms karakter vind ik ook niet mooi trouwens.quote:
En waarom ? Ik zie het ook niet.quote:Op woensdag 3 april 2024 13:10 schreef rinardo het volgende:
[..]
Tom vind ik zeker knap. Maar ik vind Glenn knapper.quote:
Onbegrijpelijkquote:Op woensdag 3 april 2024 13:41 schreef rinardo het volgende:
Instagram volgers vanaf het begin bijgehouden
Vergeleken met 12 Maart zijn Glenn en Alice de grootste steigers, beide 4000 erbij
Vergeleken met het begin is Alice de grootste steiger met bijna 22K volgers erbij
Alice begin 18.7 K volgers 13-2 31k - 18-2 32.6K-12-3 36.5K-3-4-40.4K
Ashley begin 10.4 K volgers 13-2 15.3k - 18-2 17.2K-12-3 21K-3-4-24.6K
glenn begin 235 volgers 13-2 1374 - 18-2 1789-12-3 3958-3-4-8770
Tom begin 3015 volgers 13-2 5796 - 18-2 7655-12-3 11.2K-3-4-14.9K
Randy begin 1563 volgers 13-22830 - 18-2 3130-12-3 4006-3-4-6963
Jimmy begin 1823 volgers 13-2 4825 - 18-2 5799-12-3 8066-3-4-11.6K
Glenn heeft wel iets ja. Tom vind ik helemaal niet knap.quote:Op woensdag 3 april 2024 13:37 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Tom vind ik zeker knap. Maar ik vind Glenn knapper.
Wat positief aan Tom is, is zijn openheid over zijn ADHD! Hopelijk komt er hierdoor keer begrip (Spreek uit ervaring helaas)
Glenn is nog steeds dezelfde persoon als dag 1 toen hij het huis in kwam.
Altijd vriendelijk en eerlijk!
Tom of Glenn mag wat mij betreft BB winnen!
Moet toegeven dat ik vanmorgen wel enthousiast was toen duidelijk werd dat As de vrijstelling had gewonnen.
Van de week hadden hij en Ashley nog een gesprek over zijn ADHD. Dat was best een interessant gesprek. Helaas werd het beeld weggedraaid. Echt heel jammer.quote:Op woensdag 3 april 2024 13:37 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Tom vind ik zeker knap. Maar ik vind Glenn knapper.
Wat positief aan Tom is, is zijn openheid over zijn ADHD! Hopelijk komt er hierdoor keer begrip (Spreek uit ervaring helaas)
Glenn is nog steeds dezelfde persoon als dag 1 toen hij het huis in kwam.
Altijd vriendelijk en eerlijk!
Tom of Glenn mag wat mij betreft BB winnen!
Moet toegeven dat ik vanmorgen wel enthousiast was toen duidelijk werd dat As de vrijstelling had gewonnen.
Ik vind Glenn een rots in de branding. Het rustpunt van deze soap en ook de meest normale. Alleen jammer dat ik hem vaak niet kan verstaan. Maar het is echt een schatje.quote:Op woensdag 3 april 2024 14:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik bekijk het echt als een soap en niet met wie ik in het echt vrienden zou willen zijn. Ik kijk ook niet naar knap of lelijk. Ik vond daarom Karen een toegevoegde waarde hebben, altijd vrolijk en een blij ei. Haar gegiebel nam ik op de koop toe.
De mensen die er nu nog zitten zijn allemaal wel aardige mensen. De 1 veelal onzichtbaar, de ander op de voorgrond. iedereen met positieve en negatieve eigenschappen.
Maar wie maakt het voor jou leuk om naar te kijken?
Ik kan hem steeds beter verstaan, net als Tom. Vind Glenn ook een soort rustpunt daar, wel een lieve man, doet volgens mij geen vlieg kwaad en ook al keurt hij niet alles goed wat Ash doet en zegt haar dat ook, zijn het wel echt matties. Tom switcht te veel (vind ik) dan is Ash zijn vriend, dan Karen, toen was Jimmy zijn beste vriend en dan weer Alice.quote:Op woensdag 3 april 2024 14:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vind Glenn een rots in de branding. Het rustpunt van deze soap en ook de meest normale. Alleen jammer dat ik hem vaak niet kan verstaan. Maar het is echt een schatje.
Met een rood wijntje en als ze genoeg coints had, zou ze trakteren, maar die heeft ze nietquote:Op woensdag 3 april 2024 14:14 schreef Dotteke het volgende:
BB zei hoe ga je het vieren, ik zei in de Hottub, zegt Ash
quote:Op woensdag 3 april 2024 14:14 schreef Dotteke het volgende:
"We hebben ons spel gespeeld, ik heb er van genoten", zegt Glenn
Ash wil rode wijn, ze heeft wat te vieren maar ze deelt niet. Heeft niet genoeg coins
dat is wat ik zei, ze heeft niet genoeg coinsquote:Op woensdag 3 april 2024 14:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Met een rood wijntje en als ze genoeg coints had, zou ze trakteren, maar die heeft ze niet
heeft ze ook in de gouden kooi gespeeld?quote:Op woensdag 3 april 2024 14:15 schreef Dotteke het volgende:
Ik zeg of je nu wilt of niet deze gaat mee naar huis had Ash in de DGK gezegd.
Ik zal mijn zin wat ik een paar weken geleden gezegd heb ook nog eens herhalen had BB gezegd
Wat jij nu wil of niet hij blijft echt hier.
Nee, zover ik weet niet Zie al wat je bedoeld, heb het aangepastquote:Op woensdag 3 april 2024 14:24 schreef rinardo het volgende:
[..]
heeft ze ook in de gouden kooi gespeeld?
Denk Tom?quote:Op woensdag 3 april 2024 14:28 schreef Dotteke het volgende:
Ash over iemand die onsympathiek begint te worden, net niet gehoord wie ze bedoeld
quote:Op woensdag 3 april 2024 14:21 schreef lonneberga het volgende:
Glenn is een echte vent om te zien,Tom niet,dat is net Rutte zonder bril
Ja dat dacht ik ook, maar weet het niet zeker dan zet ik het er liever niet neerquote:
Ze gaat het vierenquote:Op woensdag 3 april 2024 14:31 schreef Kissingbird het volgende:
Tom gaat zometeen shoppen
Ashley vraagt of hij rode wijn wil meenemen als dat er staat
Als ze het over Tom heeft heeft ze groot gelijk. Valt mij ook al weken op steeds camera s in de gaten houden. Denken dat hij er al is. Heeft goed door dat hij geliefd is buiten.quote:Op woensdag 3 april 2024 14:28 schreef Dotteke het volgende:
Ash over iemand die onsympathiek begint te worden, net niet gehoord wie ze bedoeld
Wie zegt dat ze elkaar jaren niet hebben gesproken?quote:Op woensdag 3 april 2024 14:37 schreef mazaru het volgende:
Belachelijk als ze Tom naar zijn zus laten bellen. Als je elkaar al jaren niet gesproken heb dan ga je niet iemand bellen op haar verjaardag vanuit het Big Brotherhuis terwijl heel Nederland en België mee mag kijken en luisteren. Dan zet je iemand op een vieze manier voor het blok.
mjah niet gezegd dat ze dat ook gaan uitzenden.quote:Op woensdag 3 april 2024 14:37 schreef mazaru het volgende:
Belachelijk als ze Tom naar zijn zus laten bellen. Als je elkaar al jaren niet gesproken heb dan ga je niet iemand bellen op haar verjaardag vanuit het Big Brotherhuis terwijl heel Nederland en België mee mag kijken en luisteren. Dan zet je iemand op een vieze manier voor het blok.
Yup ging over Tom. Jimmy heeft altijd gedacht dat hij een winnaar zou zijn. Ashley heeft dat niet. Jimmy sinds de laatste paar weken ook niet meer. Ze denkt dat dat vooral gedacht wordt omdat hij nooit op de bank gezeten heeft, maar hij begint de laatste tijd een beetje onsympathieker aan het worden waardoor hij niet meer is zoals hij in het begin was, aldus Ashley. Er zijn zoveel mensen die ze als hoger dan hem zou kunnen benoemen.quote:Op woensdag 3 april 2024 14:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook, maar weet het niet zeker dan zet ik het er liever niet neer
Vlag gaat uit bij zijn zus.quote:Op woensdag 3 april 2024 14:45 schreef BigBreg83 het volgende:
Gelukkig. De zus word in bescherming genomen. Geen speciale offer om te bellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |