Ze gaat het vierenquote:Op woensdag 3 april 2024 14:31 schreef Kissingbird het volgende:
Tom gaat zometeen shoppen
Ashley vraagt of hij rode wijn wil meenemen als dat er staat
Als ze het over Tom heeft heeft ze groot gelijk. Valt mij ook al weken op steeds camera s in de gaten houden. Denken dat hij er al is. Heeft goed door dat hij geliefd is buiten.quote:Op woensdag 3 april 2024 14:28 schreef Dotteke het volgende:
Ash over iemand die onsympathiek begint te worden, net niet gehoord wie ze bedoeld
Wie zegt dat ze elkaar jaren niet hebben gesproken?quote:Op woensdag 3 april 2024 14:37 schreef mazaru het volgende:
Belachelijk als ze Tom naar zijn zus laten bellen. Als je elkaar al jaren niet gesproken heb dan ga je niet iemand bellen op haar verjaardag vanuit het Big Brotherhuis terwijl heel Nederland en België mee mag kijken en luisteren. Dan zet je iemand op een vieze manier voor het blok.
mjah niet gezegd dat ze dat ook gaan uitzenden.quote:Op woensdag 3 april 2024 14:37 schreef mazaru het volgende:
Belachelijk als ze Tom naar zijn zus laten bellen. Als je elkaar al jaren niet gesproken heb dan ga je niet iemand bellen op haar verjaardag vanuit het Big Brotherhuis terwijl heel Nederland en België mee mag kijken en luisteren. Dan zet je iemand op een vieze manier voor het blok.
Yup ging over Tom. Jimmy heeft altijd gedacht dat hij een winnaar zou zijn. Ashley heeft dat niet. Jimmy sinds de laatste paar weken ook niet meer. Ze denkt dat dat vooral gedacht wordt omdat hij nooit op de bank gezeten heeft, maar hij begint de laatste tijd een beetje onsympathieker aan het worden waardoor hij niet meer is zoals hij in het begin was, aldus Ashley. Er zijn zoveel mensen die ze als hoger dan hem zou kunnen benoemen.quote:Op woensdag 3 april 2024 14:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook, maar weet het niet zeker dan zet ik het er liever niet neer
Vlag gaat uit bij zijn zus.quote:Op woensdag 3 april 2024 14:45 schreef BigBreg83 het volgende:
Gelukkig. De zus word in bescherming genomen. Geen speciale offer om te bellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |