Tom vind ik zeker knap. Maar ik vind Glenn knapper.quote:
Onbegrijpelijkquote:Op woensdag 3 april 2024 13:41 schreef rinardo het volgende:
Instagram volgers vanaf het begin bijgehouden
Vergeleken met 12 Maart zijn Glenn en Alice de grootste steigers, beide 4000 erbij
Vergeleken met het begin is Alice de grootste steiger met bijna 22K volgers erbij
Alice begin 18.7 K volgers 13-2 31k - 18-2 32.6K-12-3 36.5K-3-4-40.4K
Ashley begin 10.4 K volgers 13-2 15.3k - 18-2 17.2K-12-3 21K-3-4-24.6K
glenn begin 235 volgers 13-2 1374 - 18-2 1789-12-3 3958-3-4-8770
Tom begin 3015 volgers 13-2 5796 - 18-2 7655-12-3 11.2K-3-4-14.9K
Randy begin 1563 volgers 13-22830 - 18-2 3130-12-3 4006-3-4-6963
Jimmy begin 1823 volgers 13-2 4825 - 18-2 5799-12-3 8066-3-4-11.6K
Glenn heeft wel iets ja. Tom vind ik helemaal niet knap.quote:Op woensdag 3 april 2024 13:37 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Tom vind ik zeker knap. Maar ik vind Glenn knapper.
Wat positief aan Tom is, is zijn openheid over zijn ADHD! Hopelijk komt er hierdoor keer begrip (Spreek uit ervaring helaas)
Glenn is nog steeds dezelfde persoon als dag 1 toen hij het huis in kwam.
Altijd vriendelijk en eerlijk!
Tom of Glenn mag wat mij betreft BB winnen!
Moet toegeven dat ik vanmorgen wel enthousiast was toen duidelijk werd dat As de vrijstelling had gewonnen.
Van de week hadden hij en Ashley nog een gesprek over zijn ADHD. Dat was best een interessant gesprek. Helaas werd het beeld weggedraaid. Echt heel jammer.quote:Op woensdag 3 april 2024 13:37 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Tom vind ik zeker knap. Maar ik vind Glenn knapper.
Wat positief aan Tom is, is zijn openheid over zijn ADHD! Hopelijk komt er hierdoor keer begrip (Spreek uit ervaring helaas)
Glenn is nog steeds dezelfde persoon als dag 1 toen hij het huis in kwam.
Altijd vriendelijk en eerlijk!
Tom of Glenn mag wat mij betreft BB winnen!
Moet toegeven dat ik vanmorgen wel enthousiast was toen duidelijk werd dat As de vrijstelling had gewonnen.
Ik vind Glenn een rots in de branding. Het rustpunt van deze soap en ook de meest normale. Alleen jammer dat ik hem vaak niet kan verstaan. Maar het is echt een schatje.quote:Op woensdag 3 april 2024 14:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik bekijk het echt als een soap en niet met wie ik in het echt vrienden zou willen zijn. Ik kijk ook niet naar knap of lelijk. Ik vond daarom Karen een toegevoegde waarde hebben, altijd vrolijk en een blij ei. Haar gegiebel nam ik op de koop toe.
De mensen die er nu nog zitten zijn allemaal wel aardige mensen. De 1 veelal onzichtbaar, de ander op de voorgrond. iedereen met positieve en negatieve eigenschappen.
Maar wie maakt het voor jou leuk om naar te kijken?
Ik kan hem steeds beter verstaan, net als Tom. Vind Glenn ook een soort rustpunt daar, wel een lieve man, doet volgens mij geen vlieg kwaad en ook al keurt hij niet alles goed wat Ash doet en zegt haar dat ook, zijn het wel echt matties. Tom switcht te veel (vind ik) dan is Ash zijn vriend, dan Karen, toen was Jimmy zijn beste vriend en dan weer Alice.quote:Op woensdag 3 april 2024 14:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vind Glenn een rots in de branding. Het rustpunt van deze soap en ook de meest normale. Alleen jammer dat ik hem vaak niet kan verstaan. Maar het is echt een schatje.
Met een rood wijntje en als ze genoeg coints had, zou ze trakteren, maar die heeft ze nietquote:Op woensdag 3 april 2024 14:14 schreef Dotteke het volgende:
BB zei hoe ga je het vieren, ik zei in de Hottub, zegt Ash
quote:Op woensdag 3 april 2024 14:14 schreef Dotteke het volgende:
"We hebben ons spel gespeeld, ik heb er van genoten", zegt Glenn
Ash wil rode wijn, ze heeft wat te vieren maar ze deelt niet. Heeft niet genoeg coins
dat is wat ik zei, ze heeft niet genoeg coinsquote:Op woensdag 3 april 2024 14:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Met een rood wijntje en als ze genoeg coints had, zou ze trakteren, maar die heeft ze niet
heeft ze ook in de gouden kooi gespeeld?quote:Op woensdag 3 april 2024 14:15 schreef Dotteke het volgende:
Ik zeg of je nu wilt of niet deze gaat mee naar huis had Ash in de DGK gezegd.
Ik zal mijn zin wat ik een paar weken geleden gezegd heb ook nog eens herhalen had BB gezegd
Wat jij nu wil of niet hij blijft echt hier.
Nee, zover ik weet niet Zie al wat je bedoeld, heb het aangepastquote:Op woensdag 3 april 2024 14:24 schreef rinardo het volgende:
[..]
heeft ze ook in de gouden kooi gespeeld?
Denk Tom?quote:Op woensdag 3 april 2024 14:28 schreef Dotteke het volgende:
Ash over iemand die onsympathiek begint te worden, net niet gehoord wie ze bedoeld
quote:Op woensdag 3 april 2024 14:21 schreef lonneberga het volgende:
Glenn is een echte vent om te zien,Tom niet,dat is net Rutte zonder bril
Ja dat dacht ik ook, maar weet het niet zeker dan zet ik het er liever niet neerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |