Ik zie dat toch echt anders.quote:Op woensdag 3 april 2024 17:11 schreef spapaars het volgende:
geen kapsones, blijft zichzelf, zit geen kwaad in, naturel, het is een lieverd
[ afbeelding ]
Ze is al dagen bij de jongens in de keuken. Niets mis meequote:
Geeft goede tips bij het bereiden van het eten, denkt lekker mee..quote:Op woensdag 3 april 2024 17:11 schreef spapaars het volgende:
geen kapsones, blijft zichzelf, zit geen kwaad in, naturel, het is een lieverd
[ afbeelding ]
Het is leuk om Alice belachelijk te maken terwijl Ashley minder weetquote:Op woensdag 3 april 2024 15:14 schreef freaky40 het volgende:
[..]
En niet weet hoe je Eiffeltoren spelt andersom, en laat staan wat de Eiffeltoren is...
Volgens mij zit het bij jou ook hoogquote:Op woensdag 3 april 2024 17:11 schreef mazaru het volgende:
Het zit hem echt hoog he?![]()
Tom zit weer te stoken, maar niemand gaat er in mee. Zelfs Alice zegt dat het niet waar is.
Zou ze bij mij niet hoeven doen. Als ik in de keuken bezig ben dat blijf je eruit of je mag kijken maar je mond houden.quote:
Ik zit er gewoon rustig naar te luisteren hoor. Maar het scheelt ook dat ik niet op de streams benquote:
Ik denk niet dat Tom Alice nomineertquote:Op woensdag 3 april 2024 17:12 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ash: Tom Randy Alice
Glenn: Tom Randy Jimmy
Tom: Randy Glenn Alice
Alice: Randy Glenn Jimmy
Jimmy: Alice Glenn Randy
Randy: Tom Jimmy Glenn
Ik vermoed deze nominatie?
Benieuwd of wij dan weer kunnen kiezen wie de 3e is.
Was ook niet lelijk bedoeld hoor,vind het wel grappig dat je er zo fanatiek over postquote:Op woensdag 3 april 2024 17:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zit er gewoon rustig naar te luisteren hoor. Maar het scheelt ook dat ik niet op de streams ben
kloptquote:Op woensdag 3 april 2024 17:15 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Tom Alice nomineert
Hij had het er met Jimmy over.quote:Op woensdag 3 april 2024 17:15 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Tom Alice nomineert
Tja als je een zwijn aanziet voor een neushoorn zegt al genoegquote:Op woensdag 3 april 2024 17:13 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Het is leuk om Alice belachelijk te maken terwijl Ashley minder weet
Als je me zou zien zitten dan zou je zien dat ik gewoon lekker achterover zit met een bakkie thee en een stuk chocolade. Mijn reactie op dat gestook van Alice en Tom was ditquote:Op woensdag 3 april 2024 17:15 schreef Ireth het volgende:
[..]
Was ook niet lelijk bedoeld hoor,vind het wel grappig dat je er zo fanatiek over post
Wat pertinente onzin is....quote:Op woensdag 3 april 2024 17:13 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Het is leuk om Alice belachelijk te maken terwijl Ashley minder weet
Vorig jaar moest ze 1 naam noemen en de overige 2 waren de minst populaire bewoners na een stemmen onder het publiek.quote:Op woensdag 3 april 2024 17:12 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ash: Tom Randy Alice
Glenn: Tom Randy Jimmy
Tom: Randy Glenn Alice
Alice: Randy Glenn Jimmy
Jimmy: Alice Glenn Randy
Randy: Tom Jimmy Glenn
Ik vermoed deze nominatie?
Benieuwd of wij dan weer kunnen kiezen wie de 3e is.
Ik heb nog bij geen enkele RLS het idee gehad dat het doorgestoken kaart zou zijn, maar bij dit seizoen heb ik echt twijfelsquote:Op woensdag 3 april 2024 17:18 schreef Cupfighter het volgende:
Het is nu zelfs zo dat ik vrede mee heb als Ashley eventueel wint, als haar dat lukt heeft ze het toch knap gedaan op haar manier, het is niet mijn ding zoals ze het doet maar als het haar lukt is het knap
En dan heel hard roepen dat ze wel gaat delen en ze zich geen zorgen hoeven te maken. Wat een theater.quote:Op woensdag 3 april 2024 17:20 schreef Ireth het volgende:
Nou kijk lief hé, Ashley mag de sinas van Tom![]()
Eerder een afkokerquote:Op woensdag 3 april 2024 17:21 schreef mazaru het volgende:
Ashley deelt haar limonade.
Glenn vraagt of ze gaat delen.
Ash: Ik deel wel hoor, dat weet jij als geen ander. Ik ben geen Eigenheimer
Hmm volgens mij gaat het wel eerlijk, al vind ik dat Ashley teveel aandacht krijgt van BB, zoals afgelopen zaterdag waar de genomineerden amper aan bod kwamen omdat het een Ashley show was, dat stuurt BB wel aanquote:Op woensdag 3 april 2024 17:21 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ik heb nog bij geen enkele RLS het idee gehad dat het doorgestoken kaart zou zijn, maar bij dit seizoen heb ik echt twijfels.
Ik kijk nog even dat zandloper spel af. Vandaag was er ook weer een spel in het voordeel van Ash (kermisspel)quote:Op woensdag 3 april 2024 17:22 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Hmm volgens mij gaat het wel eerlijk, al vind ik dat Ashley teveel aandacht krijgt van BB, zoals afgelopen zaterdag waar de genomineerden amper aan bod kwamen omdat het een Ashley show was, dat stuurt BB wel aan
Teveel tegen stemmen.quote:Op woensdag 3 april 2024 17:18 schreef Cupfighter het volgende:
Het is nu zelfs zo dat ik vrede mee heb als Ashley eventueel wint, als haar dat lukt heeft ze het toch knap gedaan op haar manier, het is niet mijn ding zoals ze het doet maar als het haar lukt is het knap
Thanks ik hoorde het ook niet terwijl ik dezelfde streams keek..!!quote:Op woensdag 3 april 2024 17:22 schreef KinKiJan het volgende:
Dat gestook valt inderdaad allemaal wel weer mee..
Ik denk ook niet dat ze wint maar ze komt al verder dan ik dachtquote:Op woensdag 3 april 2024 17:24 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Teveel tegen stemmen.
Heeft zoveel vijanden gemaakt.
Al die fanbases heeft ze tegen.
Ja maar andere spellen zijn weer in het voordeel van anderen geweest, ieder heeft zijn capaciteitenquote:Op woensdag 3 april 2024 17:24 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ik kijk nog even dat zandloper spel af. Vandaag was er ook weer een spel in het voordeel van Ash (kermisspel)
Het kost wat, maar ze is ver gekomen.quote:Op woensdag 3 april 2024 17:25 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat ze wint maar ze komt al verder dan ik dacht
Dat ze terug mocht komen vond ik heel opvallend....quote:Op woensdag 3 april 2024 17:25 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat ze wint maar ze komt al verder dan ik dacht
It ain't over till it's over.quote:Op woensdag 3 april 2024 16:57 schreef Dotteke het volgende:
Vind het wel raar dat er maar twee tijdens een freeze familie op bezoek hebben gehad.
Ja dat vond ik ook een vreemde movequote:Op woensdag 3 april 2024 17:26 schreef mangalie het volgende:
[..]
Dat ze terug mocht komen vond ik heel opvallend....
ruim 3200 reacties in afgelopen 7 dagen en 90% is anti Ashley.quote:Op woensdag 3 april 2024 17:18 schreef Cupfighter het volgende:
Hmm ja maar anders valt het opquote:Op woensdag 3 april 2024 17:26 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja maar andere spellen zijn weer in het voordeel van anderen geweest, ieder heeft zijn capaciteiten
jouw kanaal is toch vooral gericht op de anti-ashley's?quote:Op woensdag 3 april 2024 17:28 schreef ledn81 het volgende:
[..]
ruim 3200 reacties in afgelopen 7 dagen en 90% is anti Ashley.
De kans dat zij (eerlijk) wint acht ik 0%
[ afbeelding ]
Niet perse hoor, maar ben eerlijk gezegd ook geen Ashley promotie teamquote:Op woensdag 3 april 2024 17:29 schreef Snoozey het volgende:
[..]
jouw kanaal is toch vooral gericht op de anti-ashley's?
Of je sterretje flaunten.quote:Op woensdag 3 april 2024 17:08 schreef mazaru het volgende:
Bemoei je niet overal mee!! Ga je make-up bijwerken of zo
[ afbeelding ]
ja je was destijds dilan ook flink aan het promoten. helaas misluktquote:Op woensdag 3 april 2024 17:30 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Niet perse hoor, maar ben eerlijk gezegd ook geen Ashley promotie team
Het zal overal hetzelfde zijn als hierquote:Op woensdag 3 april 2024 17:28 schreef ledn81 het volgende:
[..]
ruim 3200 reacties in afgelopen 7 dagen en 90% is anti Ashley.
De kans dat zij (eerlijk) wint acht ik 0%
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |