Lukt het jou een beetje?quote:Op woensdag 3 april 2024 17:58 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik lig wel beetje dubbel bij de gedachte dat iig 2 (jij en ik) mensen, maar vast nog veel meer op hetzelfde moment als een debiel dat zaten te doen
Gegunt gekregen he, van jimmyquote:Op woensdag 3 april 2024 17:57 schreef Verida het volgende:
[..]
voor de finaleweek
in ieder geval ontloopt ze nu de laatste nominatieronde. In de finale week gaat het anders.
Ze verdelen nog steeds de taken, denk dat als iemand taken echt zou verzaken er onderling wel meer over gesproken zou zijn. Heb er dit jaar maar weinig over gehoord eigenlijkquote:Op woensdag 3 april 2024 17:53 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Er zijn er daar maar 2 die veel doen. Tom en Jimmy.
De rest loopt de kantjes eraf.
Ja prima lol, maar probleem is dat je alleen maar lucht uitblaast en niet kunt inademen 😂 Dus ga je steeds langzamer, zeker icm focus haha.quote:
Tot nu toe welquote:Op woensdag 3 april 2024 17:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dan zijn ze welkom in de cos, hier zijn ze er ook goed inHoewel het vandaag wel meevalt zo ver ik het heb gezien
Zodra Ashley over haarzelf praat (vaak), komt daar zelden zomaar een einde aanquote:Op woensdag 3 april 2024 18:05 schreef MacDeMarco het volgende:
Lijkt wel een gescript stukje dit hele betoog van Ashley waar maar geen einde aan komt.
Nou erg héquote:Op woensdag 3 april 2024 18:05 schreef MacDeMarco het volgende:
Lijkt wel een gescript stukje dit hele betoog van Ashley waar maar geen einde aan komt.
En elk gesprek weet ze naar zichzelf te draaien. Klein ego wereldje heeft ze. Eigenlijk best sneu.quote:Op woensdag 3 april 2024 18:07 schreef Willewa het volgende:
[..]
Zodra Ashley over haarzelf praat (vaak), komt daar zelden zomaar een einde aan
Niet normaal he, Glenn die zegt dat Danny z'n maat was en dat hij hem mist en hoppa komt ze weer maar ik en mijn spel en ik enz enz .quote:Op woensdag 3 april 2024 18:10 schreef mangalie het volgende:
[..]
En elk gesprek weet ze naar zichzelf te draaien. Klein ego wereldje heeft ze. Eigenlijk best sneu.
En totaal niet over Karen ,glenne zegt effe buiten wandelen nee zegt ze want die zitten nog buite kan ik niet lekker kletsenquote:Op woensdag 3 april 2024 18:12 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Niet normaal he, Glenn die zegt dat Danny z'n maat was en dat hij hem mist en hoppa komt ze weer maar ik en mijn spel en ik enz enz .
Ja toneelstukje voor de goodwill van bbquote:Op woensdag 3 april 2024 18:05 schreef MacDeMarco het volgende:
En ze maakt geen groepjes he.quote:Op woensdag 3 april 2024 18:14 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
En totaal niet over Karen ,glenne zegt effe buiten wandelen nee zegt ze want die zitten nog buite kan ik niet lekker kletsen
En die er ook niks van zegt, ik had op een gegeven moment toch gezegd hou toch eens stil mensquote:Op woensdag 3 april 2024 18:12 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Niet normaal he, Glenn die zegt dat Danny z'n maat was en dat hij hem mist en hoppa komt ze weer maar ik en mijn spel en ik enz enz .
quote:
quote:Op woensdag 3 april 2024 17:52 schreef -river- het volgende:
Is er al genomineerd? En jammer dat As naar de finale is, maar eerlijk is eerlijk ze heeft het zelf gewonnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De anderen hadden net zo goed kunnen winnen. Tom heeft het maar net verloren vertelde hij.quote:Op woensdag 3 april 2024 18:19 schreef kiki2024 het volgende:
Ashley heeft het finalespel gewonnen. goh verassend.....BB selecteert gewoon op de sterke en zwakke punten van de deelnemers qua spel. totaal gestuurd en oneerlijk, pas als verschillende elementen als laatste spel waren gebruikt was het eerlijk geweest
daar gaat het niet om...als laatste spel hoor je er gewoon verschillende elementen in te gooien en niet 1. dat is met shows zoals expeditie Robinson ook zo. ze wisten dat dit haar sterke punt was aangezien ze talloze interviews en vragen vooraf heeft gehad. ze bevestigde dit ook dat ze dit spel goed kon dmv werken op de kermis. i rest my case. hele seizoen is duidelijk gestuurdquote:Op woensdag 3 april 2024 18:20 schreef Verida het volgende:
[..]
De anderen hadden net zo goed kunnen winnen. Tom heeft het maar net verloren vertelde hij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |