Ja en dan blijft ze zeggen dat anderen egoïstisch zijn.quote:Op woensdag 3 april 2024 18:49 schreef woxxel2 het volgende:
[..]
Ja beetje raar om nu iets te willen vieren, ze gaan horen wie er op de bank komen toch?
Ze wil graag wijn om het te vieren...quote:Op woensdag 3 april 2024 18:46 schreef woxxel2 het volgende:
Ash wil gewoon vieren dat ze in de finale staat
Haal die sloffen van de bank !!!quote:Op woensdag 3 april 2024 18:49 schreef Willewa het volgende:
Gvd Ashley hou je self centered waffel nou eens
Je zou toch bijna een logeerpartij van Lenie wensen...quote:
Ik vind het weer een IK IK IK moment van haarquote:Op woensdag 3 april 2024 18:48 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik begrijp Ash wel.
Er is vandaag genomineerd, dat is achter de rug en vanaf nu hoeven ze niet meer te nomineren.
Klopt. En nadat de rest van de bewoners Ashley echt zat waren (superlogisch), nam ie haar ook in bescherming met bepaalde woorden. Ze zat héél even op een plek waar zelfreflectie plaats had kúnnen vinden (áls ze dat al kan), maar BB koos ervoor woorden te kiezen waardoor ze zich gesterkt voelde in haar gedrag en slachtofferrol. Jimmy deed daar ook nog een schep bovenop trouwens door z’n drol jammerlijk in te trekken. En dan is Ashley weer rechtgezet en denkt ze dat ze goed bezig is. Irritant gepland vliegtuig erbij droeg ook een hoop bij trouwensquote:Op woensdag 3 april 2024 18:49 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Door de toespraak van BB deze week heeft niemand ashley het durven misgunnen en daardoor ze de kans kreeg voor het spel. Dat is toch invloed van bb geweest. Vandaag heeft ze eerlijk gewonnen daar twijfel ik niet aan maar ze is wel geholpen in de afgelopen weken door BB
Als jimmy maar weg gaatquote:Op woensdag 3 april 2024 18:52 schreef kiki2024 het volgende:
Alle Tyron fans zullen ( hopelijk) op Randy gaan nu, dus wie weet is hij weer favoriet als hij op de bank komt. ik hoop het in elk geval
Hoezo 'bijna'?quote:Op woensdag 3 april 2024 18:50 schreef Ireth het volgende:
[..]
Je zou toch bijna een logeerpartij van Lenie wensen...
Al vanaf week 2 niet.quote:Op woensdag 3 april 2024 18:55 schreef 5thencounter het volgende:
Lekkerbekje Aliesje is niet meer weg te slaan bij TommieDePopie.. heel toevallig
wie de schoen past, trekt 'm aan.quote:Op woensdag 3 april 2024 18:49 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Door de toespraak van BB deze week heeft niemand ashley het durven misgunnen en daardoor ze de kans kreeg voor het spel. Dat is toch invloed van bb geweest. Vandaag heeft ze eerlijk gewonnen daar twijfel ik niet aan maar ze is wel geholpen in de afgelopen weken door BB
Tom en Alice zijn al een hele tijd goed met elkaar. Nu Ty weg is, is het logisch ook dat haar aandacht wat meer gaat naar haar daarna-favoriete-persoon.quote:Op woensdag 3 april 2024 18:55 schreef 5thencounter het volgende:
Lekkerbekje Aliesje is niet meer weg te slaan bij TommieDePopie.. heel toevallig
Maar een goed verstaander heeft maar een half woord nodigquote:Op woensdag 3 april 2024 18:57 schreef bull-sjitt het volgende:
[..]
wie de schoen past, trekt 'm aan.
BB heeft geen namen genoemd en gezegd dat iedereen het spel gespeeld heeft en dat men met dezelfde manier met elkaar moet omgaan als buiten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Ik geloof best wel dat Aliesje instinctief naar de Best Winnende trekt.. de rest is af blijkbaarquote:Op woensdag 3 april 2024 18:58 schreef Willewa het volgende:
[..]
Tom en Alice zijn al een hele tijd goed met elkaar. Nu Ty weg is, is het logisch ook dat haar aandacht wat meer gaat naar haar daarna-favoriete-persoon.
Niks ‘heel toevallig’s aan ;p
Bovendien hebben zij daar vele malen minder een idee van hoe iedereen ervoor staat in de buitenwereld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |