ja hij is eindelijk verlost van die vreselijke Ashleyquote:Op woensdag 3 april 2024 18:34 schreef Willewa het volgende:
[..]
En nog wel meer dingen.
Wat betreft Ty, wat zal die zich verlost voelen lol, kan me zo goed inleven daarin.

ze nemen niet meer opquote:Op woensdag 3 april 2024 18:29 schreef Snoozey het volgende:
ik zou even een belletje doen. ja hallo BB, dit is wederom oneerlijk

Als ze haar hadden willen laten winnen ( heel veel onzekerheden in deze zin) , dan hadden ze de eerste nominatie zo gemanipuleerd dat ze niet op de bank zou komen, of niet door de draaideur laten gaan.quote:Op woensdag 3 april 2024 18:30 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
omdat ze weten dat Randy BB toch niet wint. ik ga er verder niet op in..mijn mening is dat Ashley favoriet van BB is en overduidelijk moet winnen, of minstens bij de laatste 3 moet staan. hele seizoen is ze voorgetrokkenn met terugkomen na exit, voordeel bij spellen, veel uitzendtijd en dubbele standaarden. tyron heeft een verstandige keuze gemaakt.

en scheept ons er mee opquote:Op woensdag 3 april 2024 18:37 schreef keesjedestamper het volgende:
[..]
ja hij is eindelijk verlost van die vreselijke Ashley

ik hoop hetquote:Op woensdag 3 april 2024 18:38 schreef Giggio het volgende:
[..]
dat ze als #4 het huis alsnog mag/moet verlaten![]()

Ik zou het zelf ook zo zonde vinden als je aan zoiets unieks en vets meedoet, maar er zit zo’n persoon bij. 3 maanden lang. 24/7. En ze glipt er elke keer maar weer tussendoor. Ik zou echt knettergek worden van d’r.quote:Op woensdag 3 april 2024 18:37 schreef keesjedestamper het volgende:
[..]
ja hij is eindelijk verlost van die vreselijke Ashley

preciesquote:Op woensdag 3 april 2024 18:40 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik zou het zelf ook zo zonde vinden als je aan zoiets unieks en vets meedoet, maar er zit zo’n persoon bij. 3 maanden lang. 24/7. En ze glipt er elke keer maar weer tussendoor. Ik zou echt knettergek worden van d’r.

Ja precies, daarom zei ik ‘gelukkig nog de hoop op een Ashley-loze finale’ ;pquote:Op woensdag 3 april 2024 18:38 schreef Giggio het volgende:
[..]
dat ze als #4 het huis alsnog mag/moet verlaten![]()

Echt te simpel....quote:Op woensdag 3 april 2024 18:44 schreef chufi het volgende:
Oh Paniek bij Ash ... Ze weet niet welke spelletjes nu in zijn om als kadoo voor de verjaardag van dr kids te kopen ... Ze is nog geen 3 maanden weg ..

Ik begrijp Ash wel.quote:Op woensdag 3 april 2024 18:46 schreef Koos1958 het volgende:
Ashley zegt dat het gevierd moet worden dat er geen nomineren meer is. Tom zegt er zijn toch nog mensen genomineerd.

Ja beetje raar om nu iets te willen vieren, ze gaan horen wie er op de bank komen toch?quote:Op woensdag 3 april 2024 18:46 schreef Koos1958 het volgende:
Ashley zegt dat het gevierd moet worden dat er geen nomineren meer is. Tom zegt er zijn toch nog mensen genomineerd.

zou ze ook zoiets zeggen als er kans zou zijn dat ze morgen op de bank zou zitten ?quote:Op woensdag 3 april 2024 18:48 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik begrijp Ash wel.
Er is vandaag genomineerd, dat is achter de rug en vanaf nu hoeven ze niet meer te nomineren.

Door de toespraak van BB deze week heeft niemand ashley het durven misgunnen en daardoor ze de kans kreeg voor het spel. Dat is toch invloed van bb geweest. Vandaag heeft ze eerlijk gewonnen daar twijfel ik niet aan maar ze is wel geholpen in de afgelopen weken door BBquote:Op woensdag 3 april 2024 18:40 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik zou het zelf ook zo zonde vinden als je aan zoiets unieks en vets meedoet, maar er zit zo’n persoon bij. 3 maanden lang. 24/7. En ze glipt er elke keer maar weer tussendoor. Ik zou echt knettergek worden van d’r.

Koop je dan kadootjes omdat het "in" is?quote:Op woensdag 3 april 2024 18:44 schreef chufi het volgende:
Oh Paniek bij Ash ... Ze weet niet welke spelletjes nu in zijn om als kadoo voor de verjaardag van dr kids te kopen ... Ze is nog geen 3 maanden weg ..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |