Ja maar 3 meter is ver manquote:Op woensdag 3 april 2024 20:11 schreef Ireth het volgende:
[..]
De rode knop stond buiten in de game area? Waar de wasmachine anderhalve meter vanaf staat? Waar hij al langs kwam op zoek naar mammie? Als ie naar links had gekeken had ie de hint niet eens nodig gehad en nog geen 3 meter hoeven te lopen in totaal?
Waarom zou, wie dan ook, dat ineens moeten? Ze lullen allemaal over elkaar achter hun rug om? Al 11 weken lang?quote:Op woensdag 3 april 2024 20:10 schreef mazaru het volgende:
Jimmy vind het raar dat ze het wel over Danny had maar niet over Karen.
Goh... ja zeg wat ontzettend raar dat je het minder moeilijk hebt met iemand die je heeft laten vallen als een baksteen omdat je het spel speelt en je dan met de kont niet meer aankijkt en je afbrandt bij iedereen die het wil horen. En zelfs na verschillende keren vragen niet met je wil praten.
Echt heel vreemd hoor.
Zo, nou gaat Tom haar afbranden. Wat een zielig stelletje in die hottub. Ga naar binnen en zeg het in haar gezicht.
ja dat wij het ook wel willen weten, hoe weet hij dat en beslist hij dat evenquote:
Je bedoelt diezelfde Tom die haar als eerste én enige trooste na die 20k druk-actie??quote:Op woensdag 3 april 2024 20:12 schreef mazaru het volgende:
Tom vindt dat ze niet hard genoeg gehuild heeft over Karen. De Tom die helemaal niet bij Ashley in de buurt is geweest om te kijken of ze huilt en de Tom die aan Glenn vroeg of ze verdrietig was en Glenn zei toen dat ze aan het huilen was in de badkamer
Dat is zever in pakskes, zij heeft dat spel eerlijk gewonnen.quote:Op woensdag 3 april 2024 18:19 schreef kiki2024 het volgende:
Ashley heeft het finalespel gewonnen. goh verassend.....BB selecteert gewoon op de sterke en zwakke punten van de deelnemers qua spel. totaal gestuurd en oneerlijk, pas als verschillende elementen als laatste spel waren gebruikt was het eerlijk geweest
Dit is ook helemaal niet te vergelijken met al die groene-konkelkamersessies.quote:Op woensdag 3 april 2024 20:14 schreef Ireth het volgende:
[..]
Waarom zou, wie dan ook, dat ineens moeten? Ze lullen allemaal over elkaar achter hun rug om? Al 11 weken lang?
Hij voelt zich weer helemaal het mannetjequote:Op woensdag 3 april 2024 20:16 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja dat wij het ook wel willen weten, hoe weet hij dat en beslist hij dat even
Ja heel vreemd vond ik dat. Daar snap ik nog steeds niets van. Ik vond het wel heel lief, maar begreep er geen hol van.quote:Op woensdag 3 april 2024 20:16 schreef Ireth het volgende:
[..]
Je bedoelt diezelfde Tom die haar als eerste én enige trooste na die 20k druk-actie??
Wat een schitterende uitdrukking "zever in pakskes"quote:Op woensdag 3 april 2024 20:16 schreef jooba het volgende:
[..]
Dat is zever in pakskes, zij heeft dat spel eerlijk gewonnen.
Dat is toch normaal als je Randy bezig hoort met zijn "ja man" en niet verstaanbaar Nederlands soms.quote:Op woensdag 3 april 2024 19:15 schreef woxxel2 het volgende:
Randy : ik durf bijna niet te praten tegen ash, dan wordt ik weer gecorrigeerd
Die had ik geloof ik ook gemaakt, klopt dat?quote:Op woensdag 3 april 2024 20:25 schreef Schakeltopia het volgende:
ik heb al een leuk knaagdiertje als ui, maar bedankt
dan ook 1 dewrgelijke van Shelley met die lippen cq snavelquote:Op woensdag 3 april 2024 20:25 schreef mazaru het volgende:
Iemand nog megafan van haar? Ik kan er wel een UI van maken![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |