Dus scheer je iedereen bij de politie over 1 kam. Heel erg sterk. Misschien dyslectie kan ook he dan kan je alsnog een hoog iq hebbenquote:Op woensdag 3 april 2024 19:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Net alsof ze bij de politie allemaal een hoog IQ hebben.![]()
Ik heb eens een bekeuring gehad omdat ik met mijn brommer niet op het fietspad reed. Die agent schreef vietspad en bromviets. De intelligentie droop van hem af. Hij kwijlde nog net niet onder het praten
Ik heb geen keus qua streams. Ze hebben me nu de hottub stream gegeven.quote:Op woensdag 3 april 2024 19:49 schreef kater1 het volgende:
Heerlijk ontspannen kletsen en Ash kan af en toe zo heerlijk lachen. Over het spel, herinneringen uit het huis. Zo heb ik m'n stream het liefst. Nu ja, voor eventjes dan. Rustpuntje.
Niet mee eens Alice hoefde maar twee meter te lopen naar het token en terug naar de knop,maar wist totaal niet waar die Eifeltoren stond na 80 dagen in het huis.quote:Op woensdag 3 april 2024 19:40 schreef Ireth het volgende:
[..]
Die van Randy was het makkelijkste. Lag bijna naast de rode drukknop en mammie loste het wel voor hem op...
Ze moesten naar de rode knop in de voorraadkamer om te drukken dat ze het woord haddenquote:Op woensdag 3 april 2024 19:54 schreef Polleke1234 het volgende:
[..]
Niet mee eens Alice hoefde maar twee meter te lopen naar het token en teru8g naar de knop,maar wist totaal niet waar die Eifeltoren stond na 80 dagen in het huis.
Erg! Maar als troost: in de woonkamer zijn ze nu gaan kaartenquote:Op woensdag 3 april 2024 19:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb geen keus qua streams. Ze hebben me nu de hottub stream gegeven.
Ze zag niet wat er stond en was meer bezig met haar vriend en aan het kletsen met hem. Later hadden er een paar spijt dat ze voor het spel kozen ipv met familie praten.quote:Op woensdag 3 april 2024 19:54 schreef Polleke1234 het volgende:
[..]
Niet mee eens Alice hoefde maar twee meter te lopen naar het token en teru8g naar de knop,maar wist totaal niet waar die Eifeltoren stond na 80 dagen in het huis.
quote:Op woensdag 3 april 2024 19:56 schreef kater1 het volgende:
[..]
Erg! Maar als troost: in de woonkamer zijn ze nu gaan kaarten
Precies te dom om te schijten.quote:Op woensdag 3 april 2024 19:56 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ze zag niet wat er stond en was meer bezig met haar vriend en aan het kletsen met hem. Later hadden er een paar spijt dat ze voor het spel kozen ipv met familie praten.
En het was niet dat ze ervoor koos om niet te zoeken, ze wist niet wat er stond en hij ook niet dan heb je niet veel keusquote:
De rode knop stond buiten in de game area? Waar de wasmachine anderhalve meter vanaf staat? Waar hij al langs kwam op zoek naar mammie? Als ie naar links had gekeken had ie de hint niet eens nodig gehad en nog geen 3 meter hoeven te lopen in totaal?quote:Op woensdag 3 april 2024 19:54 schreef Polleke1234 het volgende:
[..]
Niet mee eens Alice hoefde maar twee meter te lopen naar het token en terug naar de knop,maar wist totaal niet waar die Eifeltoren stond na 80 dagen in het huis.
Deed ashley dat ook vanmiddag in hottub over tom aan het praten was. Ook niet tegen.hem maar over hem. Ze doen het om en omquote:Op woensdag 3 april 2024 20:10 schreef mazaru het volgende:
Jimmy vind het raar dat ze het wel over Danny had maar niet over Karen.
Goh... ja zeg wat ontzettend raar dat je het minder moeilijk hebt met iemand die je heeft laten vallen als een baksteen omdat je het spel speelt en je dan met de kont niet meer aankijkt en je afbrandt bij iedereen die het wil horen. En zelfs na verschillende keren vragen niet met je wil praten.
Echt heel vreemd hoor.
Zo, nou gaat Tom haar afbranden. Wat een zielig stelletje in die hottub. Ga naar binnen en zeg het in haar gezicht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |