en de groep is zo egoïstischquote:Op woensdag 3 april 2024 19:28 schreef Koos1958 het volgende:
Over de Fanta dat ashley de fanta van tom mocht hebben en dat Glenn zegt drink je het nu helemaal alleen op e dat ze zei nou ik gun mensen wel wat hoor. En gaf toen Glenn een slok
Ongelofelijk!quote:Op woensdag 3 april 2024 17:40 schreef OmaJacky het volgende:
Nog maar weer even een negatieve post over Ashely:
Ik vind het niet erg netjes als iedereen nog aan tafel zit dat zij dan alvast even aan de afwas begint.
Ja want "ik ben geen eigenheimer!" met de klemtoon op ikquote:Op woensdag 3 april 2024 19:28 schreef Koos1958 het volgende:
Over de Fanta dat ashley de fanta van tom mocht hebben en dat Glenn zegt drink je het nu helemaal alleen op e dat ze zei nou ik gun mensen wel wat hoor. En gaf toen Glenn een slok
Ze verdeelde het over drie glazen. Allemaal een klein beetje en toen was het op.quote:Op woensdag 3 april 2024 19:31 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja want "ik ben geen eigenheimer!" met de klemtoon op ik
Daar moet je niet om lachen. Ik was er ook helemaal ontdaan vanquote:Op woensdag 3 april 2024 19:32 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja tis echt niet te geloven, maar ze deed het echt
Ik denk Glenn en Jimmy maar we zullen het zien morgenquote:Op woensdag 3 april 2024 19:32 schreef Koos1958 het volgende:
Ze.denken dat ashley, glenn en randy heeft gesaved
Ik snap jou frustratie, dat beide "dames" blijven inzetten wat ze hebben terwijl de grootste slaplul daar het hoogst in de PopiPoll staat.. het is een oneerlijke strijdt dat het publiek buiten straks gaat stemmen voor de sukkel..quote:Op woensdag 3 april 2024 19:22 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Jij bent gewoon opzettelijk dingen aan het verdraaien, dat gebeurd hier vaker helaas niet alleen ten nadele van Alice maar ook van Ashley
Begrijp totaal het nut niet hiervan
Blijf dan weg
Dat denk ik ook.quote:Op woensdag 3 april 2024 19:33 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik denk Glenn en Jimmy maar we zullen het zien morgen
Ik heb mijn bericht al aangepast, besefte dat ook net. Maar Alice zei het welquote:Op woensdag 3 april 2024 19:33 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat kan toch niet want op ashley na konden ze maar uit 4 mensen kiezen
Jimmyquote:Op woensdag 3 april 2024 19:34 schreef Joyce-43 het volgende:
ALs hij met Tom zit lult die over Ash en als hij met Ash zit lult die over Tom wie o wie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |