quote:Op woensdag 3 april 2024 19:03 schreef Ireth het volgende:
Ik moest toch ineens aan een bepaalde bewoner van BB denken...Zag het gisteren al en dacht hetzelfdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dienst Justitiėle Inrichtingen ?
Morgen rond 11 uurquote:pic/2706540/7/25#p213074350]woensdag 3 april 2024 19:07[/url] schreef woxxel2 het volgende:[/b]
Krijgen ze vandaag te horen wie genomineerd is?
Normaal op donderdag rond 10 uur in de ochtend.quote:Op woensdag 3 april 2024 19:07 schreef woxxel2 het volgende:
Krijgen ze vandaag te horen wie genomineerd is?
Wat een kletskoek, Alice kan van bijna begin af aan goed met Tomquote:Op woensdag 3 april 2024 19:04 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik geloof best wel dat Aliesje instinctief naar de Best Winnende trekt.. de rest is af blijkbaar
quote:Op woensdag 3 april 2024 19:14 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Dan komt ook het vliegtuig voor jimmy dus denk later
quote:Op woensdag 3 april 2024 19:15 schreef woxxel2 het volgende:
Randy : ik durf bijna niet te praten tegen ash, dan wordt ik weer gecorrigeerd
Jaja, het is duidelijk dat LieveLekkerbekje met iedereen "goed kan"quote:Op woensdag 3 april 2024 19:11 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Wat een kletskoek, Alice kan van bijna begin af aan goed met Tom
Jij bent gewoon opzettelijk dingen aan het verdraaien, dat gebeurd hier vaker helaas niet alleen ten nadele van Alice maar ook van Ashleyquote:Op woensdag 3 april 2024 19:19 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jaja, het is duidelijk dat LieveLekkerbekje met iedereen "goed kan"
En nu over Tyron. Dat hij een goede kans had om te winnen.quote:Op woensdag 3 april 2024 19:22 schreef kater1 het volgende:
Ze zijn leuk aan het kletsen Randy Ash en Glenn. Over hoe vreselijk ze op een gegeven moment het weerwolven vonden
En nu maar hopen dat ze het nooit meer gaan doenquote:Op woensdag 3 april 2024 19:22 schreef Snoozey het volgende:
fijn om te horen dat ze het ook een verschrikking vonden
Toch gezellig, je moet er wel wat voor over hebbenquote:Op woensdag 3 april 2024 19:24 schreef mazaru het volgende:
Ashley zegt BBQ bij mij thuis. Glenn zegt dat het drie uur rijden is voor een stukje vlees
Beetje naļef van Alice hoorquote:Op woensdag 3 april 2024 19:25 schreef Koos1958 het volgende:
Hottub gaat over sabeau, Alice zegt dat die had gezegd dat ze geen afleveringen had gekeken en dat Alice dat geloofde
en de groep is zo egoļstischquote:Op woensdag 3 april 2024 19:28 schreef Koos1958 het volgende:
Over de Fanta dat ashley de fanta van tom mocht hebben en dat Glenn zegt drink je het nu helemaal alleen op e dat ze zei nou ik gun mensen wel wat hoor. En gaf toen Glenn een slok
Ongelofelijk!quote:Op woensdag 3 april 2024 17:40 schreef OmaJacky het volgende:
Nog maar weer even een negatieve post over Ashely:
Ik vind het niet erg netjes als iedereen nog aan tafel zit dat zij dan alvast even aan de afwas begint.
Ja want "ik ben geen eigenheimer!" met de klemtoon op ikquote:Op woensdag 3 april 2024 19:28 schreef Koos1958 het volgende:
Over de Fanta dat ashley de fanta van tom mocht hebben en dat Glenn zegt drink je het nu helemaal alleen op e dat ze zei nou ik gun mensen wel wat hoor. En gaf toen Glenn een slok
Ze verdeelde het over drie glazen. Allemaal een klein beetje en toen was het op.quote:Op woensdag 3 april 2024 19:31 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja want "ik ben geen eigenheimer!" met de klemtoon op ik
Daar moet je niet om lachen. Ik was er ook helemaal ontdaan vanquote:Op woensdag 3 april 2024 19:32 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja tis echt niet te geloven, maar ze deed het echt
Ik denk Glenn en Jimmy maar we zullen het zien morgenquote:Op woensdag 3 april 2024 19:32 schreef Koos1958 het volgende:
Ze.denken dat ashley, glenn en randy heeft gesaved
Ik snap jou frustratie, dat beide "dames" blijven inzetten wat ze hebben terwijl de grootste slaplul daar het hoogst in de PopiPoll staat.. het is een oneerlijke strijdt dat het publiek buiten straks gaat stemmen voor de sukkel..quote:Op woensdag 3 april 2024 19:22 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Jij bent gewoon opzettelijk dingen aan het verdraaien, dat gebeurd hier vaker helaas niet alleen ten nadele van Alice maar ook van Ashley
Begrijp totaal het nut niet hiervan
Blijf dan weg
Dat denk ik ook.quote:Op woensdag 3 april 2024 19:33 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik denk Glenn en Jimmy maar we zullen het zien morgen
Ik heb mijn bericht al aangepast, besefte dat ook net. Maar Alice zei het welquote:Op woensdag 3 april 2024 19:33 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat kan toch niet want op ashley na konden ze maar uit 4 mensen kiezen
Jimmyquote:Op woensdag 3 april 2024 19:34 schreef Joyce-43 het volgende:
ALs hij met Tom zit lult die over Ash en als hij met Ash zit lult die over Tom wie o wie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |