Nee hoor, in de Cocoon.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 17:56 schreef Frummelie het volgende:
En we zijn weer gezellie in de keuken...
veel rood pigmentquote:Op vrijdag 29 maart 2024 17:50 schreef Jockari het volgende:
Nederland, Willem van Oranje... Daarom zien die nederlandse vrouwen in BB er altijd oranje uit waarschijnlijk.
[ afbeelding ]
Viel mij idd ook al opquote:Op vrijdag 29 maart 2024 17:58 schreef Koos1958 het volgende:
Tom is veel minder bij Alice en jimmy te vinden sinds gister.
Zie nog geen verschil aan haar lippen. Zitten volgens mij ook kleine implantaten in.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 17:58 schreef spapaars het volgende:
Kan aan mij liggen, maar dat brood dieet van Ash is nu al zichtbaar.
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 17:58 schreef spapaars het volgende:
Kan aan mij liggen, maar dat brood dieet van Ash is nu al zichtbaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 18:09 schreef Jockari het volgende:
Na rijp overleg met Jockari himself toch een stem uitgebrachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ga ik ook doen..
Na rijp overleg met Jockari himself toch een stem uitgebrachtkreeg je veel tegenwoord?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 18:11 schreef Joyce-43 het volgende:
waar hadden Karen en Jimmy het nou over dat bij BB onder de dekens sex was geweest hadden ze het over de originele BB?
dan verstond ik het toch goed hahaquote:
In die eerste van belgie alleszins wel (jaar 2000 dacht ik, Bart en Karlijn, later ook getrouwd, intussen gescheiden met 1 dochter)).quote:Op vrijdag 29 maart 2024 18:11 schreef Joyce-43 het volgende:
waar hadden Karen en Jimmy het nou over dat bij BB onder de dekens sex was geweest hadden ze het over de originele BB?
Na rijp overleg met Jockari himself toch een stem uitgebrachtDie heeft ook mijn stem gekregenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
Nope, hij was snel akkoord. Randy is de laatste week zeer anders (positief, bij mij naar voren gekomen).quote:
Ziet er wel naar uit, jammer heb je verder niks aan qua BBquote:Op vrijdag 29 maart 2024 18:15 schreef KinKiJan het volgende:
Zou toch wat zijn als Randy nu als eerste gered wordt
Gun het Randy meer dan Jimmy om te blijven.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 18:15 schreef KinKiJan het volgende:
Zou toch wat zijn als Randy nu als eerste gered wordt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.if it's meant to be, it will be
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 18:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Gun het Randy meer dan Jimmy om te blijven.Jimmy heeft mijn stem puur voor het vermaak. Hangende Randy heb ik niks meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Heb ook niets met Randy, maar ben het gejammer en gejank van Jimmy helemaal zat.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 18:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Jimmy heeft mijn stem puur voor het vermaak. Hangende Randy heb ik niks mee
Ik denk dat het er meer om gaat dat Jimmy de minste stemmen heeft en eruit gaat.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 18:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Ziet er wel naar uit, jammer heb je verder niks aan qua BB
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 18:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Gun het Randy meer dan Jimmy om te blijven.Ja Randy ruime voorsprong op Karen en die klein verschil met Jimmy.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Karen mag er ook uit van me. Dat gehinnik!quote:Op vrijdag 29 maart 2024 18:19 schreef Polleke1234 het volgende:
[..]
Ja Randy ruime voorsprong op Karen en die klein verschil met Jimmy.
Daar verschillen we in mening. Ik vind Jimmy uiteindelijk geen vermaak. Maar ik respecteer ieders mening hier (of probeer toch)quote:Op vrijdag 29 maart 2024 18:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Jimmy heeft mijn stem puur voor het vermaak. Hangende Randy heb ik niks mee
Tis kiezen tussen gehinnik of fake huilen.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 18:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
Karen mag er ook uit van me. Dat gehinnik!
Misschien wordt die wel weer minder irritant als die morgen dat vliegtuigje heeft gehadquote:Op vrijdag 29 maart 2024 18:20 schreef Jockari het volgende:
[..]
Daar verschillen we in mening. Ik vind Jimmy uiteindelijk geen vermaak. Maar ik respecteer ieders mening hier (of probeer toch)
Lastigquote:Op vrijdag 29 maart 2024 18:20 schreef Jockari het volgende:
[..]
Tis kiezen tussen gehinnik of fake huilen.
Moet toch ergens naar kijkenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 18:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Heb ook niets met Randy, maar ben het gejammer en gejank van Jimmy helemaal zat.
Dus Randy 😜quote:Op vrijdag 29 maart 2024 18:20 schreef Jockari het volgende:
[..]
Tis kiezen tussen gehinnik of fake huilen.
Na rijp overleg met Jockari himself toch een stem uitgebrachtGa ik ook doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No mercy for animal abusers
Tom is een sukkeltje of een gehaaide..quote:Op vrijdag 29 maart 2024 18:31 schreef Koos1958 het volgende:
Ga het toch beetje ongeloofwaardig vinden van tom dat hij ineens weer zo naar ashley trekt en haar spel verhalen weer aanhoort. Hij wilde niets meer van haar weten en dat hij haar troost oke maar hij zoekt haar de hele dag op nu en laat de mensen die er voor hem waren die periode nu links liggen.
Eens, Jimmy heeft mijn sympathie verloren...quote:Op vrijdag 29 maart 2024 18:16 schreef Jockari het volgende:
[..]
Nope, hij was snel akkoord. Randy is de laatste week zeer anders (positief, bij mij naar voren gekomen).
Ik weer niet wat ik nu van hem moet vinden. Trouwens ashley maakte hem ook af mondeling en nu hem ook weer als broer zien. Fake allemaalquote:Op vrijdag 29 maart 2024 18:32 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Tom is een sukkeltje of een gehaaide..
Ik heb ook niks gezien en niks terug gelezen….gisteren is alles wel gebeurd denk ikquote:Op vrijdag 29 maart 2024 18:31 schreef ledn81 het volgende:
Hele dag niets gezien, maar Eslie is nog steeds zielig zie ik, zelfs in stereo op 2 streams
Haar intro filmpje zegt iets andersquote:Op vrijdag 29 maart 2024 18:32 schreef Kajmu het volgende:
Ashley nu uitleggen dat ze er heel naïef in zit en het allemaal niet zo had verwacht. Manman je had niet verwacht dat het zo zou gaan tja deal er mee zou ik zeggen fout ingeschat meid
Ja die dacht dat alles tot het einde op haar manier zou gebeuren.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 18:34 schreef Kajmu het volgende:
Ashley is nu wel eerlijk dat ze het heeft onderschat
Ik wacht even af wat ze morgen weer zegt......quote:Op vrijdag 29 maart 2024 18:34 schreef Kajmu het volgende:
Ja, ze dacht dat ze het op haar goedkope sloffen afkon maar nu komt de man met de hamer oei moeilijker dan ik dacht foute keuzes gemaakt uit paniek maar wel mooi dat ze dit nu uitspreektquote:Op vrijdag 29 maart 2024 18:35 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja die dacht dat alles tot het einde op haar manier zou gebeuren.
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 18:35 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik wacht even af wat ze morgen weer zegt......
Tyron is de meest sympathieke deelnemer mag van mij ook wel winnenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 18:36 schreef MatthijsDJ het volgende:
Overigens bizar hoe je mening over bewoners kan veranderen.
Had helemaal niks met Ty en wel happy met Jimmy die niet de typische relnicht bleek te zijn.
Het kan verkeren... Van mij mag Ty nu wel winnen en is Jimmy een beetje teveel huilbaby geworden.
Ty puur en alleen hoe hij wel zijn mening over Ashley laat blijken.
Jip leek een standaard mooiboy maar bleek zich totaal niet zo te gedragen.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 18:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Tyron is de meest sympathieke deelnemer mag van mij ook wel winnen
Nee, inderdaad. Staat met beide benen op de grond en weet wat normen en waarden zijn....quote:Op vrijdag 29 maart 2024 18:40 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Jip leek een standaard mooiboy maar bleek zich totaal niet zo te gedragen.
Damage controlquote:Op vrijdag 29 maart 2024 18:41 schreef Kajmu het volgende:
Ze had zo een zin om dit spel heel scherp te spelen maar ze heeft gefaald. Beste voor haar nu nog is om toe te geven
Wat zeg jij nu? Hij is de meest rechtlijnig persoon met Alicequote:Op vrijdag 29 maart 2024 18:40 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Jip leek een standaard mooiboy maar bleek zich totaal niet zo te gedragen.
Rechtlijnig in de zin van?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 18:43 schreef Kajmu het volgende:
[..]
Wat zeg jij nu? Hij is de meest rechtlijnig persoon met Alice
Denk dat jullie hetzelfde bedoelen.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 18:43 schreef Kajmu het volgende:
[..]
Rechtlijnig is over het algemeen niet zo positiefquote:
Dat noem je niet rechtlijnigquote:Op vrijdag 29 maart 2024 18:45 schreef Kajmu het volgende:
[..]
Dat hij nooit van zijn gevoel heeft afgeweken
Rechts en dan weer links is de manier?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 18:45 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Rechtlijnig is over het algemeen niet zo positief
Wie is Lenie?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 18:46 schreef Snoozey het volgende:
nogal een starre gast ja. ook vast blijven houden aan dat lenie zo een toffe knar is
Neequote:Op vrijdag 29 maart 2024 18:46 schreef Kajmu het volgende:
[..]
Rechts en dan weer links is de manier?
Ik lees vloeronderhoudquote:Op vrijdag 29 maart 2024 18:47 schreef BigBreg83 het volgende:
Alice gelooft niet dat er vleerhonden bestaan
Ze kan het ook niet aan.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 18:34 schreef Kajmu het volgende:
Yep. Vandaag eigenlijk alleen Glenn aan haar zijde gehad. Tijdens haar vliegtuigje vooral Glenn nabij, maar ook een mini-knuffel van Karen.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 18:31 schreef ledn81 het volgende:
Hele dag niets gezien, maar Eslie is nog steeds zielig zie ik, zelfs in stereo op 2 streams
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 18:43 schreef Kajmu het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik hij heeft er het erg moeilijk mee zegt hij steeds als mensen links en rechts gaanquote:Op vrijdag 29 maart 2024 18:47 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee![]()
Maar hij blijft bij zijn gevoel bedoel je denk ik
In het huis vol mooipraters en zwalkers is het een verademing.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 18:45 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Rechtlijnig is over het algemeen niet zo positief
Het was gewoon een verkeerd woordquote:Op vrijdag 29 maart 2024 18:50 schreef marky het volgende:
[..]
In het huis vol mooipraters en zwalkers is het een verademing.
Stijft idd deze week. Zo zie je maar waar je gedachten over de spelers zitten als het spel de eerste weken start.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 18:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Tyron is de meest sympathieke deelnemer mag van mij ook wel winnen
De "nieuwe" Salar misschien ?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 18:42 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, inderdaad. Staat met beide benen op de grond en weet wat normen en waarden zijn....
Nee, dat is meer een Jimmy-ke doenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 18:46 schreef Kajmu het volgende:
[..]
Rechts en dan weer links is de manier?
Qua intelligentie moet je de bewoners niet quoteren. Dit is BBquote:Op vrijdag 29 maart 2024 18:47 schreef BigBreg83 het volgende:
Alice gelooft niet dat er vleerhonden bestaan
Waarom? Ik vind dat het wel kloptquote:Op vrijdag 29 maart 2024 18:53 schreef Snoozey het volgende:
oo verkeerd woord, dan haal ik gelijk mijn like weg
Behalve de nu 3 genomineerden. Kom Glenn doe je mond eens open tegen de ego tripperquote:Op vrijdag 29 maart 2024 18:59 schreef Kajmu het volgende:
Mijn beslissing is niemand bijgeweest zegt Ashley nu
Ja, op dat vlak is Tom geen uilquote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:00 schreef Koos1958 het volgende:
Tom geeft ashley podium om zichzelf de hele tijd schoon te praten.
Nieuwe schoothondje ter vervanging van Karen, en die Glenn trapt daar blijkbaar gewoon in.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:01 schreef mangalie het volgende:
Ah nu ,moet Glenn het even door de strot van Karen duwen,...
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:02 schreef Jockari het volgende:
[..]
Nieuwe schoothondje ter vervanging van Karen, en die Glenn trapt daar blijkbaar gewoon in.
🤣🤣heul mooi stukje!👌quote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:00 schreef ledn81 het volgende:
Ik begrijp nu dat Ashley een eigen verhaal(lijn) heeft (besproken) met BB en daarom moeten Karen en Jimmy lief doen tegen haar? Niemand is erbij geweest dus alleen Ashley weet dat.
Jimmy en Karen hebben misschien ook wel een eigen verhaal(lijn) besproken met BB en doen daarom gewoon zoals ze nu doen.
Maar dat komt blijkbaar niet in haar op
Die gaat niet winnenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:04 schreef Jockari het volgende:
Van mij mag Ash winnen, maar dan hoop ik dat de rest alles uit de pot heeft gehaald tegen de finale.
Lekker naar thuis gaan danquote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:05 schreef Kissingbird het volgende:
Ka kijkt haar aan alsof ze oud vuil is zegt Eslie
![]()
Ze heeft thuis allemaal meiden van eind 30 / 40 die haar niet zo behandelen
Hoe kan dat nou, he?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:05 schreef engine het volgende:
Karen kijkt Ashley aan alsof Ashley oud vuil is zegt ze.
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:06 schreef BigBreg83 het volgende:
De juwelier kan afgezegd worden voor de vriendschapsringen. Misschien kunnen ze samen een tattoo nemen van een rode knop als ze er uit zijn?![]()
![]()
(Mijn idee)
Of een rode paprika ?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:06 schreef BigBreg83 het volgende:
De juwelier kan afgezegd worden voor de vriendschapsringen. Misschien kunnen ze samen een tattoo nemen van een rode knop als ze er uit zijn?![]()
![]()
(Mijn idee)
Als ze morgen weg gaat is dat omdat ze door de anderen op de bank is gezet.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:03 schreef Koos1958 het volgende:
Ashley zegt misschien gaat ze morgen weg. Ja misschien wel door jou egoïsme.
Recht er op !!!quote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:06 schreef Lonneke1983 het volgende:
Ashley was hier toch ook niet in het huis om vrienden te maken, die zaten toch allemaal in Schagen.
ja waar ze elkaar allemaal met respect behandelenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:06 schreef Lonneke1983 het volgende:
Ashley was hier toch ook niet in het huis om vrienden te maken, die zaten toch allemaal in Schagen.
Vanmiddag met Alice gesport.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 17:58 schreef Koos1958 het volgende:
Tom is veel minder bij Alice en jimmy te vinden sinds gister.
Is meerdere factoren van afgelopen week alles bij elkaar. Het negeren van ashley vanwege een wijntje. Boos zijn omdat ze ging kaarten met de anderen van de week. En toen karen een keer wilde slapen op tijd de hele boel opstelten zetten in de slaapkamersquote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:08 schreef mazaru het volgende:
Het is ook gewoon belachelijk dat Karen kwaad op Asley is omdat dat ding heeft gekocht. Als ze echt vrienden zou zijn geweest dan had ze gewoon gezegd dat het niet haar keus zou zijn geweest en weer door. Precies zoals Glenn het doet en ook Tom.
hij wil het laten groeienquote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:10 schreef Jockari het volgende:
[..]
Karen is er nog niet aan begonnen, vandaar.
Ja tuurlijk er is niets gebeurd. Karen wordt genaaid door haar "beste" vriendin.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:08 schreef mazaru het volgende:
Het is ook gewoon belachelijk dat Karen kwaad op Asley is omdat dat ding heeft gekocht. Als ze echt vrienden zou zijn geweest dan had ze gewoon gezegd dat het niet haar keus zou zijn geweest en weer door. Precies zoals Glenn het doet en ook Tom.
Nee, is al gecommuniceerd 13 april grote finale.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:10 schreef Jockari het volgende:
Tom heeft het ook over de "laatste" week. Wordt nog lachen dan.
Tenzij BB de handdoek in de ring gooit volgende week.
Ik kan me voorstellen dat ze kwaad is op haar, omdat Ashley 9 weken lang het verhaal heeft opgehangen, geen geld uit de pot te pakken en als je op de bank zit moet je niet janken en er gewoon gaan zitten.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:08 schreef mazaru het volgende:
dat dusquote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:08 schreef mazaru het volgende:
Plus dat dat kwaad zijn het niet is , ik denk teleurgesteld en dat magquote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:10 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Is meerdere factoren van afgelopen week alles bij elkaar. Het negeren van ashley vanwege een wijntje. Boos zijn omdat ze ging kaarten met de anderen van de week. En toen karen een keer wilde slapen op tijd de hele boel opstelten zetten in de slaapkamers
Jaaa was blij om dat net te zien!!! ze moet er vanaf blijven!quote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:10 schreef Jockari het volgende:
[..]
Karen is er nog niet aan begonnen, vandaar.
Beetje overdreven. Hij gaat haar niet uit de weg. Dat is iets anders.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 18:31 schreef Koos1958 het volgende:
Ga het toch beetje ongeloofwaardig vinden van tom dat hij ineens weer zo naar ashley trekt en haar spel verhalen weer aanhoort. Hij wilde niets meer van haar weten en dat hij haar troost oke maar hij zoekt haar de hele dag op nu en laat de mensen die er voor hem waren die periode nu links liggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat komt wel goed hoor, denk dat ze morgen voor de live wel even gaan zitten nog, als het al niet vanavond is.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:12 schreef Joyce-43 het volgende:
ze moeten met ze 4en gaan zitten want Ash kan geen gesprek beginnen zoals vanmiddag pakte ze het gewoon verkeerd aan meteen hard erin, maar ze waren wel dik met elkaar dus zou wel zonde van hun vriendschap zijn ( mijn mening)
Al bijna hele dag bij haar in de buurt.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:12 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Beetje overdreven. Hij gaat haar niet uit de weg. Dat is iets anders.
Ze is ook verder helemaal geen slecht mens, in het spel is ze niet echt oprecht of eerlijk geweestquote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:13 schreef Kajmu het volgende:
Ik denk echt dat ze in het gewone leven een hele lieve moeder is en een heel spannende vrouw is voor haar partner maar veel vrienden zal zij echt niet hebben in haar dagelijkse leven
Ik ken haar niet privé maar hoe ze zich heeft laten zien daar geeft mij geen positief beeld van haar als mens..of ze is een wereldactricequote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:14 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ze is ook verder helemaal geen slecht mens, in het spel is ze niet echt oprecht of eerlijk geweest
Ik ben bang dat ook thuis het heel veel ikke is.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:13 schreef Kajmu het volgende:
Ik denk echt dat ze in het gewone leven een hele lieve moeder is en een heel spannende vrouw is voor haar partner maar veel vrienden zal zij echt niet hebben in haar dagelijkse leven
Ze zijn gekquote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:14 schreef Paul het volgende:
Er komt een 2e vliegtuigje voor Ashley![]()
https://www.gofundme.com/(...)&utm_source=customer
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:12 schreef Jockari het volgende:
Benieuwd of Karen morgen de haren van Ash gaat soigneren voor de livede krultang op 440 volt zettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.... en huiver mee
En dan ook nog twinstreamsquote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:15 schreef basicsaint het volgende:
Ik denk dat Ashley haar eigen leugens gelooft. Niet te doen dit.
Ze heeft het compleet verkeerd ingeschat en uit paniek het totaal verkeerd gespeeld tja jammer maar compleet gehaaldquote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:14 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ze is ook verder helemaal geen slecht mens, in het spel is ze niet echt oprecht of eerlijk geweest
Neequote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:16 schreef Joyce-43 het volgende:
Glenn stond bij de batterijen alleen met Ka had hij der niet even kunnen aanspreken dan en kunnen meenemen
Het spel beheerste Ash ipv andersomquote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:16 schreef Kajmu het volgende:
[..]
Ze heeft het compleet verkeerd ingeschat en uit paniek het totaal verkeerd gespeeld tja jammer maar compleet gehaald
pfff... weten ze echt niet anders meer te verzinnen?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:14 schreef Paul het volgende:
Benieuwd of Karen morgen de haren van Ash gaat soigneren voor de liveDan krijgt ze mijn stemmen niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee dat denk ik dus nietquote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:15 schreef marky het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ook thuis het heel veel ikke is.
dat denk ik ook ze is deze week erg overspannen geweest of nog steeds, ze zit er doorheenquote:
Zij dit voor een goede week terug twee hele langen dagen niet met Karen praten wou en haar volkomen negerde om 1 glaasje wijn.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 18:58 schreef Kajmu het volgende:
Ze vind het niet normaal dat ze niet meer met haar spreekt het zit haar dwars
Benieuwd of Karen morgen de haren van Ash gaat soigneren voor de liveSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klinkt als 20Kquote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:17 schreef Giggio het volgende:
[..]
pfff... weten ze echt niet anders meer te verzinnen?
We hebben toch op de streamscgezien hoe hij de zus van Randy aanpakte? Die man gaat Ashley echt niet manipuleren dat is de man die haar aankanquote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:20 schreef marky het volgende:
[..]
Ik denk het wel dat is iets dat die dominante man moet temmen
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:22 schreef cat123 het volgende:
en kwam er nu morgen een vliegtuigje voor jimmy?
softie hequote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:22 schreef Frummelie het volgende:
Omg, Glenn in opdracht van Ashley praten met Karen .. hij laat zich weer sturen, slappe hap hoor!
Als zij zou winnen is toch alle geloofwaardigheid van B.B. af.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:04 schreef Jockari het volgende:
Van mij mag Ash winnen, maar dan hoop ik dat de rest alles uit de pot heeft gehaald tegen de finale.
Irritante drammersquote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:14 schreef Paul het volgende:
Daarom voor mij absoluut geen winnaar. Hij wil zo graag het groepje bijelkaar houden.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:22 schreef Koos1958 het volgende:
Dat Glenn zich zo laat gebruiken door ashley en hij het ook gelijk het uitvoert.
Hij is waarschijnlijk thuis ook de pantoffelheldquote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:22 schreef Koos1958 het volgende:
Dat Glenn zich zo laat gebruiken door ashley en hij het ook gelijk het uitvoert.
loopjongen, zo raar dat hij het niet inziet.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:22 schreef Frummelie het volgende:
Omg, Glenn in opdracht van Ashley praten met Karen .. hij laat zich weer sturen, slappe hap hoor!
Vanmorgen met Jimmy en Karen. Even bij het vliegtuig met Ash.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:13 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Al bijna hele dag bij haar in de buurt.
Of heel erg slaafs en geilt hij op opdrachtenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:23 schreef Jockari het volgende:
[..]
Hij is waarschijnlijk thuis ook de pantoffelheld
Oke ik heb een paar uur niet kunnen kijken. Tot 10 uur en na 3 uur of zo. Dan had ik het foutquote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:23 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Vanmorgen met Jimmy en Karen. Even bij het vliegtuig met Ash.
Banners zitten maken alleen.
Vanmiddag gesport met Alice en de bro's. Valt dus wel mee.
Nog niet. Volgende week is het waarschijnlijk terug koek en ei.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:24 schreef marky het volgende:
Karen is echt weerbaar. Ze gaat niet mee met Ashley.
Hij heeft gewoon heel mooi haar. Haalt zijn hand er doorheen en het zit....mooi dik haar met een slag.quote:
Dat woord heb ik al lang niet meer gehoordquote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:24 schreef Frummelie het volgende:
[..]
M'n broek zakt er echt vanaf wat een lummel..
Er is denk de afgelopen week teveel gebeurt. Vind Glenn nu zo zwak om dit gesprek te gaan voeren iov ashleyquote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:25 schreef Jockari het volgende:
[..]
Nog niet. Volgende week is het waarschijnlijk terug koek en ei.
Maar, we waren er niet bij he?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:21 schreef Joyce-43 het volgende:
ik vind Karen erg makkelijk over der vriendschap heen zetten hoor! zulke vrienden heb je ook niet nodig dat als er iets gebeurd dat gelijk zo stop is erg raar en kinderachtig eigenlijk
Deed hij gisteren ook dat hij er genoeg van had, maar hing vandaag al terug rond Ash, alsof het zijn eigen vrouw was.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:26 schreef Kajmu het volgende:
Glenn geeft nu ook al toe dat er niet tegen in is te gaan
Febo kan best sponsoren, ze hoeven ook minder prijsgeld uit te geven.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:14 schreef Paul het volgende:
Ja watje is het hierinquote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:28 schreef Kissingbird het volgende:
En het nu ook nog opnemen voor Ashley.. haar gedrag vergoelijken.
Ja Ashley vooral inderdaad...quote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:27 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dat woord heb ik al lang niet meer gehoord
Lummel![]()
Hij probeert maar een opening te maken bij Karen. Ah daar zegt hij het: hij wil gewoon dat Ashely iedereen gelukkig is.
Nou die wees vooral alle anderen aan als verkeerquote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:29 schreef Kajmu het volgende:
Zegt ook dat Ashley het nu zelf ook door heeft
Gisteren ook, tot vandaag, en nu weer. Ook een windhaantje zoals Jimmyquote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:28 schreef Kajmu het volgende:
Glenn heeft de acties van Ashoey nu ook door
nee dat is zoquote:
Dat gehinnik is jammer idd maar ze zegt het verder wel goedquote:
alleen al daarom mag ze van mij morgen wieberenquote:
Vanmiddag was het nog Tyron en Jimmy. Maar nu ze met Glenn loopt.....quote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:29 schreef Kissingbird het volgende:
Jimmy gleen en ty zijn nu degene die karen graag ziet winnen
Eerst Tom , daarna Ashley
Ik hoop het.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:27 schreef ledn81 het volgende:
Karen gaat zometeen het laatste rondje kapperren doen van deze BB denk
Ik hou ze er nog in, louter om haar klanten van de kapperszaak te ontzien van dat gehinnik.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:31 schreef Harry het volgende:
[..]
Vanmiddag was het nog Tyron en Jimmy. Maar nu ze me tGlenn loopt.....
Wie is doos??quote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:29 schreef Joyce-43 het volgende:
ze hoeft het ook niet te winnen ze wil nu der vriendschap gewoon terug doos
De pol van Salar is intussen goed geheeld na de operatie.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:31 schreef Roxiebb het volgende:
Is er al iets bekend van de poll van Salar?
Hij is thuis denk ook een lieve goedzakquote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:23 schreef Jockari het volgende:
[..]
Hij is waarschijnlijk thuis ook de pantoffelheld
Terwijl Karen oprecht is als het om geld gaat of coinsquote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:11 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat ze kwaad is op haar, omdat Ashley 9 weken lang het verhaal heeft opgehangen, geen geld uit de pot te pakken en als je op de bank zit moet je niet janken en er gewoon gaan zitten.
En nu Ashley op de bank zit en het niet lekker voelt ramt ze op een knop en is er 20k uit de pot en zit ze niet meer op de bank en vergroot ze de kans dat haar bestie Karen naar huis gaat.
Heel laf en ze heeft dus 9 weken lang tegen haar gelogen. Ik zou Ashley ook nooit meer aankijken.
Als ze morgen overleeft ga ik vragen aan @odie22 of ik me mag inschrijven bij #teamkarenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:32 schreef zodeju het volgende:
[..]
Terwijl Karen oprecht is als het om geld gaat of coins
Weet nog met duo's dat Karen samen moest met een bewoners weet niet meer met wie die veel meer coins had dan zij. Zij had er vier en zeg de ander 12coins. Toen moesten ze gelijk weer wisselen en Karen wilde enkel haar vier coins terug te wijl de bewoners die12 ook met haar wilde delen dus 16 gedeeld door 2. Maar daar wilde ze niks van weten.
Vond dat heel erg goed van haar.
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:32 schreef Kajmu het volgende:
[..]
Hij is thuis denk ook een lieve goedzak
Misschien willen Bart en Glenn zijn vrouw wel voor het vliegtuigje betalen.....quote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:14 schreef Paul het volgende:
Zo fijn dat hij drie maanden eruit trekt.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:34 schreef Kajmu het volgende:
Glenn heeft een hel fijn leven met zn kids en zn lief
Ze hebben al 50¤, gaat hardquote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:35 schreef zodeju het volgende:
[..]
Misschien willen Bart en Glenn zijn vrouw wel voor het vliegtuigje betalen.....
Qua uitstoot hebben ze dit jaar gescoord bij BB. En ze willen mij europees gezien een elektrische auto door mijn strot rammen. Hallo ?quote:
Het haar moet morgen gedaan worden,,,,dus er is haast bij.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:20 schreef Koos1958 het volgende:
En ja hoor soldaat Glenn met karen in gesprek. Karen zegt ze doet doorlopen vitten tegen me. Karen ze wil nog gewoon plezier maken. Karen zegt jij hebt je keus gemaakt he. Nee zegt Glenn wel waar zegt Karen.
Is hij burgemeester??quote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:38 schreef mangalie het volgende:
[..]
En Bart brengt 10K per maand binnen...
jaquote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:22 schreef cat123 het volgende:
en kwam er nu morgen een vliegtuigje voor jimmy?
Flauwe opmerking hoor hij bepaald dat toch zelf met zn partner moet jij niet mee bemoeien als buitenstaanderquote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:36 schreef Roxiebb het volgende:
[..]
Zo fijn dat hij drie maanden eruit trekt.
Vond ik ook!quote:
Ja , plus hij heeft wel al zijn freeze gehad , Jimmy en Karen nog nietquote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:41 schreef Harry het volgende:
[..]
Vond ik ook!
Randy stond tot vorige week stijf onderaan.
Ik had nooit verwacht op Randy te stemmen. Maar bij deze drie. Randy it is. Denk dat meerdere mensen dat hebbenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:41 schreef Harry het volgende:
[..]
Vond ik ook!
Denk dat hij veel stemmen van Tyron fans krijgt. En hij is zelf ook stijgende.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:41 schreef Harry het volgende:
[..]
Vond ik ook!
Mwah ik vind em dubieus , ik hoop dat Jimmy sowieso blijftquote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:42 schreef TheLuckyman het volgende:
[..]
Ik had nooit verwacht op Randy te stemmen. Maar bij deze drie. Randy it is. Denk dat meerdere mensen dat hebben
Ashley aanhang omdat hij aardig doet en de Ty aanhang.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:41 schreef Harry het volgende:
[..]
Vond ik ook!
En!! het is nooit echte vriendschap geweest, want zoals Ashley zei, ik ben hier niet om vrienden te maken, die zitten in schagenquote:
BB doet het al de hele dag door.quote:
Randy is verdiend gestegen.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:43 schreef Frummelie het volgende:
Wow Karen gaat zoals het er nu voorstaat naar huis, die had ik niet verwacht...Randy als favo...
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:22 schreef Frummelie het volgende:
Die heeft bij mij ook helemaal afgedaann.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:22 schreef Frummelie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |