Behalve de nu 3 genomineerden. Kom Glenn doe je mond eens open tegen de ego tripperquote:Op vrijdag 29 maart 2024 18:59 schreef Kajmu het volgende:
Mijn beslissing is niemand bijgeweest zegt Ashley nu
Ja, op dat vlak is Tom geen uilquote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:00 schreef Koos1958 het volgende:
Tom geeft ashley podium om zichzelf de hele tijd schoon te praten.
Nieuwe schoothondje ter vervanging van Karen, en die Glenn trapt daar blijkbaar gewoon in.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:01 schreef mangalie het volgende:
Ah nu ,moet Glenn het even door de strot van Karen duwen,...
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:02 schreef Jockari het volgende:
[..]
Nieuwe schoothondje ter vervanging van Karen, en die Glenn trapt daar blijkbaar gewoon in.
🤣🤣heul mooi stukje!👌quote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:00 schreef ledn81 het volgende:
Ik begrijp nu dat Ashley een eigen verhaal(lijn) heeft (besproken) met BB en daarom moeten Karen en Jimmy lief doen tegen haar? Niemand is erbij geweest dus alleen Ashley weet dat.
Jimmy en Karen hebben misschien ook wel een eigen verhaal(lijn) besproken met BB en doen daarom gewoon zoals ze nu doen.
Maar dat komt blijkbaar niet in haar op
Die gaat niet winnenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:04 schreef Jockari het volgende:
Van mij mag Ash winnen, maar dan hoop ik dat de rest alles uit de pot heeft gehaald tegen de finale.
Lekker naar thuis gaan danquote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:05 schreef Kissingbird het volgende:
Ka kijkt haar aan alsof ze oud vuil is zegt Eslie
![]()
Ze heeft thuis allemaal meiden van eind 30 / 40 die haar niet zo behandelen
Hoe kan dat nou, he?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:05 schreef engine het volgende:
Karen kijkt Ashley aan alsof Ashley oud vuil is zegt ze.
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:06 schreef BigBreg83 het volgende:
De juwelier kan afgezegd worden voor de vriendschapsringen. Misschien kunnen ze samen een tattoo nemen van een rode knop als ze er uit zijn?![]()
![]()
(Mijn idee)
Of een rode paprika ?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:06 schreef BigBreg83 het volgende:
De juwelier kan afgezegd worden voor de vriendschapsringen. Misschien kunnen ze samen een tattoo nemen van een rode knop als ze er uit zijn?![]()
![]()
(Mijn idee)
Als ze morgen weg gaat is dat omdat ze door de anderen op de bank is gezet.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:03 schreef Koos1958 het volgende:
Ashley zegt misschien gaat ze morgen weg. Ja misschien wel door jou egoïsme.
Recht er op !!!quote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:06 schreef Lonneke1983 het volgende:
Ashley was hier toch ook niet in het huis om vrienden te maken, die zaten toch allemaal in Schagen.
ja waar ze elkaar allemaal met respect behandelenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:06 schreef Lonneke1983 het volgende:
Ashley was hier toch ook niet in het huis om vrienden te maken, die zaten toch allemaal in Schagen.
Vanmiddag met Alice gesport.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 17:58 schreef Koos1958 het volgende:
Tom is veel minder bij Alice en jimmy te vinden sinds gister.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |