Yep. Vandaag eigenlijk alleen Glenn aan haar zijde gehad. Tijdens haar vliegtuigje vooral Glenn nabij, maar ook een mini-knuffel van Karen.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 18:31 schreef ledn81 het volgende:
Hele dag niets gezien, maar Eslie is nog steeds zielig zie ik, zelfs in stereo op 2 streams
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 18:43 schreef Kajmu het volgende:
[..]
Wat zeg jij nu? Hij is de meest rechtlijnig persoon met Alice
Ja dat bedoel ik hij heeft er het erg moeilijk mee zegt hij steeds als mensen links en rechts gaanquote:Op vrijdag 29 maart 2024 18:47 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee![]()
Maar hij blijft bij zijn gevoel bedoel je denk ik
In het huis vol mooipraters en zwalkers is het een verademing.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 18:45 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Rechtlijnig is over het algemeen niet zo positief
Het was gewoon een verkeerd woordquote:Op vrijdag 29 maart 2024 18:50 schreef marky het volgende:
[..]
In het huis vol mooipraters en zwalkers is het een verademing.
Stijft idd deze week. Zo zie je maar waar je gedachten over de spelers zitten als het spel de eerste weken start.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 18:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Tyron is de meest sympathieke deelnemer mag van mij ook wel winnen
De "nieuwe" Salar misschien ?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 18:42 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, inderdaad. Staat met beide benen op de grond en weet wat normen en waarden zijn....
Nee, dat is meer een Jimmy-ke doenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 18:46 schreef Kajmu het volgende:
[..]
Rechts en dan weer links is de manier?
Qua intelligentie moet je de bewoners niet quoteren. Dit is BBquote:Op vrijdag 29 maart 2024 18:47 schreef BigBreg83 het volgende:
Alice gelooft niet dat er vleerhonden bestaan
Waarom? Ik vind dat het wel kloptquote:Op vrijdag 29 maart 2024 18:53 schreef Snoozey het volgende:
oo verkeerd woord, dan haal ik gelijk mijn like weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |