Ja die dacht dat alles tot het einde op haar manier zou gebeuren.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 18:34 schreef Kajmu het volgende:
Ashley is nu wel eerlijk dat ze het heeft onderschat
Ik wacht even af wat ze morgen weer zegt......quote:Op vrijdag 29 maart 2024 18:34 schreef Kajmu het volgende:
Ja, ze dacht dat ze het op haar goedkope sloffen afkon maar nu komt de man met de hamer oei moeilijker dan ik dacht foute keuzes gemaakt uit paniek maar wel mooi dat ze dit nu uitspreektquote:Op vrijdag 29 maart 2024 18:35 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja die dacht dat alles tot het einde op haar manier zou gebeuren.
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 18:35 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik wacht even af wat ze morgen weer zegt......
Tyron is de meest sympathieke deelnemer mag van mij ook wel winnenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 18:36 schreef MatthijsDJ het volgende:
Overigens bizar hoe je mening over bewoners kan veranderen.
Had helemaal niks met Ty en wel happy met Jimmy die niet de typische relnicht bleek te zijn.
Het kan verkeren... Van mij mag Ty nu wel winnen en is Jimmy een beetje teveel huilbaby geworden.
Ty puur en alleen hoe hij wel zijn mening over Ashley laat blijken.
Jip leek een standaard mooiboy maar bleek zich totaal niet zo te gedragen.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 18:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Tyron is de meest sympathieke deelnemer mag van mij ook wel winnen
Nee, inderdaad. Staat met beide benen op de grond en weet wat normen en waarden zijn....quote:Op vrijdag 29 maart 2024 18:40 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Jip leek een standaard mooiboy maar bleek zich totaal niet zo te gedragen.
Damage controlquote:Op vrijdag 29 maart 2024 18:41 schreef Kajmu het volgende:
Ze had zo een zin om dit spel heel scherp te spelen maar ze heeft gefaald. Beste voor haar nu nog is om toe te geven
Wat zeg jij nu? Hij is de meest rechtlijnig persoon met Alicequote:Op vrijdag 29 maart 2024 18:40 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Jip leek een standaard mooiboy maar bleek zich totaal niet zo te gedragen.
Rechtlijnig in de zin van?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 18:43 schreef Kajmu het volgende:
[..]
Wat zeg jij nu? Hij is de meest rechtlijnig persoon met Alice
Denk dat jullie hetzelfde bedoelen.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 18:43 schreef Kajmu het volgende:
[..]
Wat zeg jij nu? Hij is de meest rechtlijnig persoon met Alice
Rechtlijnig is over het algemeen niet zo positiefquote:
Dat noem je niet rechtlijnigquote:Op vrijdag 29 maart 2024 18:45 schreef Kajmu het volgende:
[..]
Dat hij nooit van zijn gevoel heeft afgeweken
Rechts en dan weer links is de manier?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 18:45 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Rechtlijnig is over het algemeen niet zo positief
Wie is Lenie?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 18:46 schreef Snoozey het volgende:
nogal een starre gast ja. ook vast blijven houden aan dat lenie zo een toffe knar is
Neequote:Op vrijdag 29 maart 2024 18:46 schreef Kajmu het volgende:
[..]
Rechts en dan weer links is de manier?
Ik lees vloeronderhoudquote:Op vrijdag 29 maart 2024 18:47 schreef BigBreg83 het volgende:
Alice gelooft niet dat er vleerhonden bestaan
Ze kan het ook niet aan.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 18:34 schreef Kajmu het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |