Nee hoor, in de Cocoon.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 17:56 schreef Frummelie het volgende:
En we zijn weer gezellie in de keuken...
veel rood pigmentquote:Op vrijdag 29 maart 2024 17:50 schreef Jockari het volgende:
Nederland, Willem van Oranje... Daarom zien die nederlandse vrouwen in BB er altijd oranje uit waarschijnlijk.
[ afbeelding ]
Viel mij idd ook al opquote:Op vrijdag 29 maart 2024 17:58 schreef Koos1958 het volgende:
Tom is veel minder bij Alice en jimmy te vinden sinds gister.
Zie nog geen verschil aan haar lippen. Zitten volgens mij ook kleine implantaten in.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 17:58 schreef spapaars het volgende:
Kan aan mij liggen, maar dat brood dieet van Ash is nu al zichtbaar.
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 17:58 schreef spapaars het volgende:
Kan aan mij liggen, maar dat brood dieet van Ash is nu al zichtbaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 18:09 schreef Jockari het volgende:
Na rijp overleg met Jockari himself toch een stem uitgebrachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ga ik ook doen..
Na rijp overleg met Jockari himself toch een stem uitgebrachtkreeg je veel tegenwoord?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 18:11 schreef Joyce-43 het volgende:
waar hadden Karen en Jimmy het nou over dat bij BB onder de dekens sex was geweest hadden ze het over de originele BB?
dan verstond ik het toch goed hahaquote:
In die eerste van belgie alleszins wel (jaar 2000 dacht ik, Bart en Karlijn, later ook getrouwd, intussen gescheiden met 1 dochter)).quote:Op vrijdag 29 maart 2024 18:11 schreef Joyce-43 het volgende:
waar hadden Karen en Jimmy het nou over dat bij BB onder de dekens sex was geweest hadden ze het over de originele BB?
Na rijp overleg met Jockari himself toch een stem uitgebrachtDie heeft ook mijn stem gekregenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
Nope, hij was snel akkoord. Randy is de laatste week zeer anders (positief, bij mij naar voren gekomen).quote:
Ziet er wel naar uit, jammer heb je verder niks aan qua BBquote:Op vrijdag 29 maart 2024 18:15 schreef KinKiJan het volgende:
Zou toch wat zijn als Randy nu als eerste gered wordt
Gun het Randy meer dan Jimmy om te blijven.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 18:15 schreef KinKiJan het volgende:
Zou toch wat zijn als Randy nu als eerste gered wordt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.if it's meant to be, it will be
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |