Nee hoor, in de Cocoon.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 17:56 schreef Frummelie het volgende:
En we zijn weer gezellie in de keuken...
veel rood pigmentquote:Op vrijdag 29 maart 2024 17:50 schreef Jockari het volgende:
Nederland, Willem van Oranje... Daarom zien die nederlandse vrouwen in BB er altijd oranje uit waarschijnlijk.
[ afbeelding ]
Viel mij idd ook al opquote:Op vrijdag 29 maart 2024 17:58 schreef Koos1958 het volgende:
Tom is veel minder bij Alice en jimmy te vinden sinds gister.
Zie nog geen verschil aan haar lippen. Zitten volgens mij ook kleine implantaten in.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 17:58 schreef spapaars het volgende:
Kan aan mij liggen, maar dat brood dieet van Ash is nu al zichtbaar.
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 17:58 schreef spapaars het volgende:
Kan aan mij liggen, maar dat brood dieet van Ash is nu al zichtbaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 18:09 schreef Jockari het volgende:
Na rijp overleg met Jockari himself toch een stem uitgebrachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ga ik ook doen..
Na rijp overleg met Jockari himself toch een stem uitgebrachtkreeg je veel tegenwoord?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 18:11 schreef Joyce-43 het volgende:
waar hadden Karen en Jimmy het nou over dat bij BB onder de dekens sex was geweest hadden ze het over de originele BB?
dan verstond ik het toch goed hahaquote:
In die eerste van belgie alleszins wel (jaar 2000 dacht ik, Bart en Karlijn, later ook getrouwd, intussen gescheiden met 1 dochter)).quote:Op vrijdag 29 maart 2024 18:11 schreef Joyce-43 het volgende:
waar hadden Karen en Jimmy het nou over dat bij BB onder de dekens sex was geweest hadden ze het over de originele BB?
Na rijp overleg met Jockari himself toch een stem uitgebrachtDie heeft ook mijn stem gekregenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
Nope, hij was snel akkoord. Randy is de laatste week zeer anders (positief, bij mij naar voren gekomen).quote:
Ziet er wel naar uit, jammer heb je verder niks aan qua BBquote:Op vrijdag 29 maart 2024 18:15 schreef KinKiJan het volgende:
Zou toch wat zijn als Randy nu als eerste gered wordt
Gun het Randy meer dan Jimmy om te blijven.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 18:15 schreef KinKiJan het volgende:
Zou toch wat zijn als Randy nu als eerste gered wordt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.if it's meant to be, it will be
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 18:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Gun het Randy meer dan Jimmy om te blijven.Jimmy heeft mijn stem puur voor het vermaak. Hangende Randy heb ik niks meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Heb ook niets met Randy, maar ben het gejammer en gejank van Jimmy helemaal zat.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 18:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Jimmy heeft mijn stem puur voor het vermaak. Hangende Randy heb ik niks mee
Ik denk dat het er meer om gaat dat Jimmy de minste stemmen heeft en eruit gaat.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 18:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Ziet er wel naar uit, jammer heb je verder niks aan qua BB
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 18:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Gun het Randy meer dan Jimmy om te blijven.Ja Randy ruime voorsprong op Karen en die klein verschil met Jimmy.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Karen mag er ook uit van me. Dat gehinnik!quote:Op vrijdag 29 maart 2024 18:19 schreef Polleke1234 het volgende:
[..]
Ja Randy ruime voorsprong op Karen en die klein verschil met Jimmy.
Daar verschillen we in mening. Ik vind Jimmy uiteindelijk geen vermaak. Maar ik respecteer ieders mening hier (of probeer toch)quote:Op vrijdag 29 maart 2024 18:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Jimmy heeft mijn stem puur voor het vermaak. Hangende Randy heb ik niks mee
Tis kiezen tussen gehinnik of fake huilen.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 18:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
Karen mag er ook uit van me. Dat gehinnik!
Misschien wordt die wel weer minder irritant als die morgen dat vliegtuigje heeft gehadquote:Op vrijdag 29 maart 2024 18:20 schreef Jockari het volgende:
[..]
Daar verschillen we in mening. Ik vind Jimmy uiteindelijk geen vermaak. Maar ik respecteer ieders mening hier (of probeer toch)
Lastigquote:Op vrijdag 29 maart 2024 18:20 schreef Jockari het volgende:
[..]
Tis kiezen tussen gehinnik of fake huilen.
Moet toch ergens naar kijkenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 18:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Heb ook niets met Randy, maar ben het gejammer en gejank van Jimmy helemaal zat.
Dus Randy 😜quote:Op vrijdag 29 maart 2024 18:20 schreef Jockari het volgende:
[..]
Tis kiezen tussen gehinnik of fake huilen.
Na rijp overleg met Jockari himself toch een stem uitgebrachtGa ik ook doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No mercy for animal abusers
Tom is een sukkeltje of een gehaaide..quote:Op vrijdag 29 maart 2024 18:31 schreef Koos1958 het volgende:
Ga het toch beetje ongeloofwaardig vinden van tom dat hij ineens weer zo naar ashley trekt en haar spel verhalen weer aanhoort. Hij wilde niets meer van haar weten en dat hij haar troost oke maar hij zoekt haar de hele dag op nu en laat de mensen die er voor hem waren die periode nu links liggen.
Eens, Jimmy heeft mijn sympathie verloren...quote:Op vrijdag 29 maart 2024 18:16 schreef Jockari het volgende:
[..]
Nope, hij was snel akkoord. Randy is de laatste week zeer anders (positief, bij mij naar voren gekomen).
Ik weer niet wat ik nu van hem moet vinden. Trouwens ashley maakte hem ook af mondeling en nu hem ook weer als broer zien. Fake allemaalquote:Op vrijdag 29 maart 2024 18:32 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Tom is een sukkeltje of een gehaaide..
Ik heb ook niks gezien en niks terug gelezen….gisteren is alles wel gebeurd denk ikquote:Op vrijdag 29 maart 2024 18:31 schreef ledn81 het volgende:
Hele dag niets gezien, maar Eslie is nog steeds zielig zie ik, zelfs in stereo op 2 streams
Haar intro filmpje zegt iets andersquote:Op vrijdag 29 maart 2024 18:32 schreef Kajmu het volgende:
Ashley nu uitleggen dat ze er heel naïef in zit en het allemaal niet zo had verwacht. Manman je had niet verwacht dat het zo zou gaan tja deal er mee zou ik zeggen fout ingeschat meid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |