quote:Op vrijdag 29 maart 2024 16:34 schreef Willewa het volgende:
Ah daar is de cos weer.
We mochten een deel van Glenn’s bezoekje in de winkel niet zien. Zou ie de eindwinst gekocht hebben voor ¤68000?
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 17:35 schreef Jockari het volgende:
[..]
Daar Ash waarschijnlijk voor iets tussen.Ik weet niet wat je bedoelt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tegeltje !!! @rinardo @FreshFruitquote:Op vrijdag 29 maart 2024 16:25 schreef Kajmu het volgende:
Ashley heeft ooit is in A'dam bij een Japanner heerlijk Chinees gegeten
Klopt, aanleiding was Karen's opmerking over wijnquote:Op vrijdag 29 maart 2024 17:37 schreef Snoozey het volgende:
ze hebben het over eventuele winnaars, niet over drank
Ook over drankquote:Op vrijdag 29 maart 2024 17:37 schreef Snoozey het volgende:
ze hebben het over eventuele winnaars, niet over drank
Heel leuk, en ik denk dat heleboel jongelui er ook zo over denken.....die foto waar ze op zijn rug zit naar de lucht kijkt tijdens zijn vliegtuig is echt een mooi plaatje.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 17:30 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja dat weet ik toch maar het ziet er wel leuk uit zo...
Is toch online verkoop. Niet altijd eenvoudig om aan te geraken, maar interesseert me eigenlijk ook niet.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 17:45 schreef Snoozey het volgende:
tom kan aan tickets komen, maar die moeten we wel betalen
voor tomorrowland. (ty tegen alice)
hoe bijzonder
Ja normaal als iemand aan tickets kan komen hoef je er niet voor te betalenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 17:45 schreef Snoozey het volgende:
hoe bijzonder
Dacht dat ze het over misteryland hadden.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 17:45 schreef Snoozey het volgende:
hoe bijzonder
Ookquote:Op vrijdag 29 maart 2024 17:48 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dacht dat ze het over misteryland hadden.
Ooh dat is jammer, die heb ik gemist... ze passen gewoon zo leuk bij elkaar...quote:Op vrijdag 29 maart 2024 17:42 schreef zodeju het volgende:
[..]
Heel leuk, en ik denk dat heleboel jongelui er ook zo over denken.....die foto waar ze op zijn rug zit naar de lucht kijkt tijdens zijn vliegtuig is echt een mooi plaatje.
Ja echt bestiesquote:Op vrijdag 29 maart 2024 17:50 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh dat is jammer, die heb ik gemist... ze passen gewoon zo leuk bij elkaar...
Ik weet niet hoe het moet en heb er geen verstand van maar wie weet komt hij nog langs,,,,quote:Op vrijdag 29 maart 2024 17:50 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh dat is jammer, die heb ik gemist... ze passen gewoon zo leuk bij elkaar...
Veel succes nog hier, de meerderheid van de cossers is vrouw.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 17:50 schreef Jockari het volgende:
Nederland, Willem van Oranje... Daarom zien die nederlandse vrouwen in BB er altijd oranje uit waarschijnlijk.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |