We hebben toch op de streamscgezien hoe hij de zus van Randy aanpakte? Die man gaat Ashley echt niet manipuleren dat is de man die haar aankanquote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:20 schreef marky het volgende:
[..]
Ik denk het wel dat is iets dat die dominante man moet temmen
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:22 schreef cat123 het volgende:
en kwam er nu morgen een vliegtuigje voor jimmy?
softie hequote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:22 schreef Frummelie het volgende:
Omg, Glenn in opdracht van Ashley praten met Karen .. hij laat zich weer sturen, slappe hap hoor!
Als zij zou winnen is toch alle geloofwaardigheid van B.B. af.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:04 schreef Jockari het volgende:
Van mij mag Ash winnen, maar dan hoop ik dat de rest alles uit de pot heeft gehaald tegen de finale.
Irritante drammersquote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:14 schreef Paul het volgende:
Er komt een 2e vliegtuigje voor Ashley![]()
https://www.gofundme.com/(...)&utm_source=customer
Daarom voor mij absoluut geen winnaar. Hij wil zo graag het groepje bijelkaar houden.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:22 schreef Koos1958 het volgende:
Dat Glenn zich zo laat gebruiken door ashley en hij het ook gelijk het uitvoert.
Hij is waarschijnlijk thuis ook de pantoffelheldquote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:22 schreef Koos1958 het volgende:
Dat Glenn zich zo laat gebruiken door ashley en hij het ook gelijk het uitvoert.
loopjongen, zo raar dat hij het niet inziet.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:22 schreef Frummelie het volgende:
Omg, Glenn in opdracht van Ashley praten met Karen .. hij laat zich weer sturen, slappe hap hoor!
Vanmorgen met Jimmy en Karen. Even bij het vliegtuig met Ash.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:13 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Al bijna hele dag bij haar in de buurt.
Of heel erg slaafs en geilt hij op opdrachtenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:23 schreef Jockari het volgende:
[..]
Hij is waarschijnlijk thuis ook de pantoffelheld
Oke ik heb een paar uur niet kunnen kijken. Tot 10 uur en na 3 uur of zo. Dan had ik het foutquote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:23 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Vanmorgen met Jimmy en Karen. Even bij het vliegtuig met Ash.
Banners zitten maken alleen.
Vanmiddag gesport met Alice en de bro's. Valt dus wel mee.
Nog niet. Volgende week is het waarschijnlijk terug koek en ei.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:24 schreef marky het volgende:
Karen is echt weerbaar. Ze gaat niet mee met Ashley.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |