Ze zijn gekquote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:14 schreef Paul het volgende:
Er komt een 2e vliegtuigje voor Ashley![]()
https://www.gofundme.com/(...)&utm_source=customer
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:12 schreef Jockari het volgende:
Benieuwd of Karen morgen de haren van Ash gaat soigneren voor de livede krultang op 440 volt zettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.... en huiver mee
En dan ook nog twinstreamsquote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:15 schreef basicsaint het volgende:
Ik denk dat Ashley haar eigen leugens gelooft. Niet te doen dit.
Ze heeft het compleet verkeerd ingeschat en uit paniek het totaal verkeerd gespeeld tja jammer maar compleet gehaaldquote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:14 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ze is ook verder helemaal geen slecht mens, in het spel is ze niet echt oprecht of eerlijk geweest
Neequote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:16 schreef Joyce-43 het volgende:
Glenn stond bij de batterijen alleen met Ka had hij der niet even kunnen aanspreken dan en kunnen meenemen
Het spel beheerste Ash ipv andersomquote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:16 schreef Kajmu het volgende:
[..]
Ze heeft het compleet verkeerd ingeschat en uit paniek het totaal verkeerd gespeeld tja jammer maar compleet gehaald
pfff... weten ze echt niet anders meer te verzinnen?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:14 schreef Paul het volgende:
Er komt een 2e vliegtuigje voor Ashley![]()
https://www.gofundme.com/(...)&utm_source=customer
Benieuwd of Karen morgen de haren van Ash gaat soigneren voor de liveDan krijgt ze mijn stemmen niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee dat denk ik dus nietquote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:15 schreef marky het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ook thuis het heel veel ikke is.
dat denk ik ook ze is deze week erg overspannen geweest of nog steeds, ze zit er doorheenquote:
Zij dit voor een goede week terug twee hele langen dagen niet met Karen praten wou en haar volkomen negerde om 1 glaasje wijn.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 18:58 schreef Kajmu het volgende:
Ze vind het niet normaal dat ze niet meer met haar spreekt het zit haar dwars
Benieuwd of Karen morgen de haren van Ash gaat soigneren voor de liveSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klinkt als 20Kquote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:17 schreef Giggio het volgende:
[..]
pfff... weten ze echt niet anders meer te verzinnen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |