Is meerdere factoren van afgelopen week alles bij elkaar. Het negeren van ashley vanwege een wijntje. Boos zijn omdat ze ging kaarten met de anderen van de week. En toen karen een keer wilde slapen op tijd de hele boel opstelten zetten in de slaapkamersquote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:08 schreef mazaru het volgende:
Het is ook gewoon belachelijk dat Karen kwaad op Asley is omdat dat ding heeft gekocht. Als ze echt vrienden zou zijn geweest dan had ze gewoon gezegd dat het niet haar keus zou zijn geweest en weer door. Precies zoals Glenn het doet en ook Tom.
hij wil het laten groeienquote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:10 schreef Jockari het volgende:
[..]
Karen is er nog niet aan begonnen, vandaar.
Ja tuurlijk er is niets gebeurd. Karen wordt genaaid door haar "beste" vriendin.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:08 schreef mazaru het volgende:
Het is ook gewoon belachelijk dat Karen kwaad op Asley is omdat dat ding heeft gekocht. Als ze echt vrienden zou zijn geweest dan had ze gewoon gezegd dat het niet haar keus zou zijn geweest en weer door. Precies zoals Glenn het doet en ook Tom.
Nee, is al gecommuniceerd 13 april grote finale.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:10 schreef Jockari het volgende:
Tom heeft het ook over de "laatste" week. Wordt nog lachen dan.
Tenzij BB de handdoek in de ring gooit volgende week.
Ik kan me voorstellen dat ze kwaad is op haar, omdat Ashley 9 weken lang het verhaal heeft opgehangen, geen geld uit de pot te pakken en als je op de bank zit moet je niet janken en er gewoon gaan zitten.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:08 schreef mazaru het volgende:
dat dusquote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:08 schreef mazaru het volgende:
Plus dat dat kwaad zijn het niet is , ik denk teleurgesteld en dat magquote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:10 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Is meerdere factoren van afgelopen week alles bij elkaar. Het negeren van ashley vanwege een wijntje. Boos zijn omdat ze ging kaarten met de anderen van de week. En toen karen een keer wilde slapen op tijd de hele boel opstelten zetten in de slaapkamers
Jaaa was blij om dat net te zien!!! ze moet er vanaf blijven!quote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:10 schreef Jockari het volgende:
[..]
Karen is er nog niet aan begonnen, vandaar.
Beetje overdreven. Hij gaat haar niet uit de weg. Dat is iets anders.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 18:31 schreef Koos1958 het volgende:
Ga het toch beetje ongeloofwaardig vinden van tom dat hij ineens weer zo naar ashley trekt en haar spel verhalen weer aanhoort. Hij wilde niets meer van haar weten en dat hij haar troost oke maar hij zoekt haar de hele dag op nu en laat de mensen die er voor hem waren die periode nu links liggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat komt wel goed hoor, denk dat ze morgen voor de live wel even gaan zitten nog, als het al niet vanavond is.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:12 schreef Joyce-43 het volgende:
ze moeten met ze 4en gaan zitten want Ash kan geen gesprek beginnen zoals vanmiddag pakte ze het gewoon verkeerd aan meteen hard erin, maar ze waren wel dik met elkaar dus zou wel zonde van hun vriendschap zijn ( mijn mening)
Al bijna hele dag bij haar in de buurt.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:12 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Beetje overdreven. Hij gaat haar niet uit de weg. Dat is iets anders.
Ze is ook verder helemaal geen slecht mens, in het spel is ze niet echt oprecht of eerlijk geweestquote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:13 schreef Kajmu het volgende:
Ik denk echt dat ze in het gewone leven een hele lieve moeder is en een heel spannende vrouw is voor haar partner maar veel vrienden zal zij echt niet hebben in haar dagelijkse leven
Ik ken haar niet privé maar hoe ze zich heeft laten zien daar geeft mij geen positief beeld van haar als mens..of ze is een wereldactricequote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:14 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ze is ook verder helemaal geen slecht mens, in het spel is ze niet echt oprecht of eerlijk geweest
Ik ben bang dat ook thuis het heel veel ikke is.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:13 schreef Kajmu het volgende:
Ik denk echt dat ze in het gewone leven een hele lieve moeder is en een heel spannende vrouw is voor haar partner maar veel vrienden zal zij echt niet hebben in haar dagelijkse leven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |