Flauwe opmerking hoor hij bepaald dat toch zelf met zn partner moet jij niet mee bemoeien als buitenstaanderquote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:36 schreef Roxiebb het volgende:
[..]
Zo fijn dat hij drie maanden eruit trekt.
Vond ik ook!quote:
Ja , plus hij heeft wel al zijn freeze gehad , Jimmy en Karen nog nietquote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:41 schreef Harry het volgende:
[..]
Vond ik ook!
Randy stond tot vorige week stijf onderaan.
Ik had nooit verwacht op Randy te stemmen. Maar bij deze drie. Randy it is. Denk dat meerdere mensen dat hebbenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:41 schreef Harry het volgende:
[..]
Vond ik ook!
Denk dat hij veel stemmen van Tyron fans krijgt. En hij is zelf ook stijgende.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:41 schreef Harry het volgende:
[..]
Vond ik ook!
Mwah ik vind em dubieus , ik hoop dat Jimmy sowieso blijftquote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:42 schreef TheLuckyman het volgende:
[..]
Ik had nooit verwacht op Randy te stemmen. Maar bij deze drie. Randy it is. Denk dat meerdere mensen dat hebben
Ashley aanhang omdat hij aardig doet en de Ty aanhang.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:41 schreef Harry het volgende:
[..]
Vond ik ook!
En!! het is nooit echte vriendschap geweest, want zoals Ashley zei, ik ben hier niet om vrienden te maken, die zitten in schagenquote:
BB doet het al de hele dag door.quote:
Randy is verdiend gestegen.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:43 schreef Frummelie het volgende:
Wow Karen gaat zoals het er nu voorstaat naar huis, die had ik niet verwacht...Randy als favo...
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:22 schreef Frummelie het volgende:
Omg, Glenn in opdracht van Ashley praten met Karen .. hij laat zich weer sturen, slappe hap hoor!
Die heeft bij mij ook helemaal afgedaann.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:22 schreef Frummelie het volgende:
Omg, Glenn in opdracht van Ashley praten met Karen .. hij laat zich weer sturen, slappe hap hoor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |