Hij heeft gewoon heel mooi haar. Haalt zijn hand er doorheen en het zit....mooi dik haar met een slag.quote:
Dat woord heb ik al lang niet meer gehoordquote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:24 schreef Frummelie het volgende:
[..]
M'n broek zakt er echt vanaf wat een lummel..
Er is denk de afgelopen week teveel gebeurt. Vind Glenn nu zo zwak om dit gesprek te gaan voeren iov ashleyquote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:25 schreef Jockari het volgende:
[..]
Nog niet. Volgende week is het waarschijnlijk terug koek en ei.
Maar, we waren er niet bij he?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:21 schreef Joyce-43 het volgende:
ik vind Karen erg makkelijk over der vriendschap heen zetten hoor! zulke vrienden heb je ook niet nodig dat als er iets gebeurd dat gelijk zo stop is erg raar en kinderachtig eigenlijk
Deed hij gisteren ook dat hij er genoeg van had, maar hing vandaag al terug rond Ash, alsof het zijn eigen vrouw was.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:26 schreef Kajmu het volgende:
Glenn geeft nu ook al toe dat er niet tegen in is te gaan
Febo kan best sponsoren, ze hoeven ook minder prijsgeld uit te geven.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:14 schreef Paul het volgende:
Er komt een 2e vliegtuigje voor Ashley![]()
https://www.gofundme.com/(...)&utm_source=customer
Ja watje is het hierinquote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:28 schreef Kissingbird het volgende:
En het nu ook nog opnemen voor Ashley.. haar gedrag vergoelijken.
Ja Ashley vooral inderdaad...quote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:27 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dat woord heb ik al lang niet meer gehoord
Lummel![]()
Hij probeert maar een opening te maken bij Karen. Ah daar zegt hij het: hij wil gewoon dat Ashely iedereen gelukkig is.
Nou die wees vooral alle anderen aan als verkeerquote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:29 schreef Kajmu het volgende:
Zegt ook dat Ashley het nu zelf ook door heeft
Gisteren ook, tot vandaag, en nu weer. Ook een windhaantje zoals Jimmyquote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:28 schreef Kajmu het volgende:
Glenn heeft de acties van Ashoey nu ook door
nee dat is zoquote:
Dat gehinnik is jammer idd maar ze zegt het verder wel goedquote:
alleen al daarom mag ze van mij morgen wieberenquote:
Vanmiddag was het nog Tyron en Jimmy. Maar nu ze met Glenn loopt.....quote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:29 schreef Kissingbird het volgende:
Jimmy gleen en ty zijn nu degene die karen graag ziet winnen
Eerst Tom , daarna Ashley
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |