Liep ze vast net langs 'n spiegel?quote:Op dinsdag 26 maart 2024 14:56 schreef Dotteke het volgende:
Ash is er klaar mee, mensen proberen de boel te domineren zegt ze
Omdat ze niet mag van Tyron en Alicequote:Op dinsdag 26 maart 2024 14:59 schreef Harry het volgende:
Jimmy: als je gaat boodschappen moet je wel wat mee terugnemen.
Ashley: ja, natuurlijk. Waarom zou ik niet kunnen boodschappen.
Bsquote:
Ja en die mogen wel. Dus niks BSquote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Bs
Er zijn er meer die willen gaan
Niet enkel ash
Heerlijk!!quote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:01 schreef Kajmu het volgende:
Ik zie Ashley nog wel een mega move doen alles kopen euros 😱
Ash vindt alles primaquote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:02 schreef Li0nHeart het volgende:
Zo'n gesprek in de hottub is bijna niet te volgen
Dit is gewoon weer kwats. Er gaat gewoon om geloot worden op haar eigen initiatief.quote:
wie is trut?quote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:02 schreef Koos1958 het volgende:
Trut jij hebt regelmatig gezegd dat iets niet lekker was van de week nog over het eten wat Danny zijn moeder had gemaakt. Dat ze het niet zo lekker vond als ze had verwacht.
Wie is trut? Namen noemen graag, geen scheldwoorden meerquote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:02 schreef Koos1958 het volgende:
Trut jij hebt regelmatig gezegd dat iets niet lekker was van de week nog over het eten wat Danny zijn moeder had gemaakt. Dat ze het niet zo lekker vond als ze had verwacht.
Rappi is Rapunsel aka Ashley. Pika is Jimmy. Army weet ik niet.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:03 schreef Joyce-43 het volgende:
ok wie zijn Rapi- Army - en Pika zoals Ty net zei voor nominaties
Ja sorry af en toe word ik misselijk van het gedoe van ashleyquote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wie is trut? Namen noemen graag, geen scheldwoorden meer
Glenn?quote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:05 schreef marky het volgende:
[..]
Rappi is Rapunsel aka Ashley. Pika is Jimmy. Army weet ik niet.
Ja, dan zeg je, ik word misselijk van Ashleyquote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:05 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja sorry af en toe word ik misselijk van het gedoe van ashley
Precies, daar werd hier eerder ook al 'hele maaltijden' van gemaakt, terwijl het gewoon om snoepgoed ging. Als het in de wall had gezeten was het ook geen probleem geweest.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:04 schreef Koos1958 het volgende:
Jimmy heeft het gewoon niet goed overgebracht. Ze willen van hun eigen coins dingen kopen. Karen maar aan het stoken en stoken.
Dat ging over Alice en was 100% spot onquote:Op dinsdag 26 maart 2024 14:34 schreef KinKiJan het volgende:
Onbetrouwbaar, engerd, slang, viezerik, snotneus, jochie en 'die 20 jarige' zijn slechts wat voorbeelden van hoe ze dan iemand neerzet.
Doe normaal iemand haten die ik niet ken. Ik erger me kapot aan ashley maar ha ten doe ik niemand daar. Ik zeg dat toch ook niet over jou wat betreft bv Alice of zoquote:
BB deed de marktkoopman wasquote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:09 schreef Li0nHeart het volgende:
Er wordt inmiddels gewoon door het BB bandje heengekletst.
aha ok ja ik dach dat hij hem al eerder zei maar toen zei Randy kan niet want die is door dat ging over Glennquote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:05 schreef marky het volgende:
[..]
Hij benadrukte dat je buiten niets aan de munten hadquote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:08 schreef Li0nHeart het volgende:
Tijd voor de BB shop .. Drama incoming.
Ze moet hem gewoon voor Glenn kopen, nadat hij de zijne aan Ashley heeft gegeven. Dan hebben beiden een goede daad verricht, zonder gezichtsverlies, whatever that may be in dit geval.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 14:53 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Laat haar maar gaan .. en een ticket kopen. Wil dat drama wel
quote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:04 schreef mazaru het volgende:
Loten zou het eerlijkst zijn. Maar niet met die kaarten. Die gasten weten precies welke kaart welk kreukeltje heeft.
ja die kon niet zei randy al dus begreep het al niet misschien Tom danquote:
Nee want volgens ash weten de jongens welk rummicub kaartje groter is en hoger isquote:
Geen idee. Ik neem aan dat Glenn met zijn ticket nu iemand anders op de bank mag keilen.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 14:54 schreef Harry het volgende:
[..]
Ja, we kunnen wel stellen dat Randy een van de finalisten gaat worden.
welke zure sloot?quote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:11 schreef danilel het volgende:
incoming drama in de zure sloot zodra de anderen die niet in de tub zit weer naar binnen zijn
Jimmy welquote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:13 schreef greysbones het volgende:
Ash wil niet dat er kip wordt gehaald
BS ze wil niet meebetalen aan de kip. Mogen ze lekker van eigen coins doenquote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:13 schreef greysbones het volgende:
Ash wil niet dat er kip wordt gehaald
Nou kijk de toppertjes, dat doen ze dus. Zo beroerd zijn ze nietquote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
BS ze wil niet meebetalen aan de kip. Mogen ze lekker van eigen coins doen
quote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:15 schreef Kajmu het volgende:
[..]
Glenn vind alles wel okay wat een fijne jongen is hij
Als ik het goed begrijp moeten ze unaniem beslissen wie er mag gaan winkelen?quote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Bs
Er zijn er meer die willen gaan
Niet enkel ash
Over ware aard gesproken !!quote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:15 schreef Ireth het volgende:
Ja hoor, Tom heeft het spel zelf gemaakt, hij weet precies welke de joker is
Weinig keusquote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:15 schreef ammartje het volgende:
[..]
Nou kijk de toppertjes, dat doen ze dus. Zo beroerd zijn ze niet
Lelijk als je altijd zo moet zijnquote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:16 schreef Dotteke het volgende:
O jee Tom heeft het spel zelf gemaakt, hij weet precies wat de joker is hoor, zegt Ash
De post werd afgesloten met handen van anderen.
Voor het zelfde geld heeft hij er een boven op gelegd, zegt Ash
Euh hoe dan er waren anderen voor Tom?
Oh oh oh, wat een mafklapper, zoooo argwanend. Ik las net ergens iets van, zo de waard is, enzquote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:15 schreef danilel het volgende:
Hoppakee;
Ashley; "hij heeft het spel zelf gemaakt, hij weet precies welke kaart het is"
Dat kan ook niet. Er werd ook geschud met de potquote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:16 schreef Dotteke het volgende:
O jee Tom heeft het spel zelf gemaakt, hij weet precies wat de joker is hoor, zegt Ash
De post werd afgesloten met handen van anderen.
Voor het zelfde geld heeft hij er een boven op gelegd, zegt Ash
Euh hoe dan er waren anderen voor Tom?
Kijk nog beter, er kwamen er steeds meer bij en zijn ze de man weer goedkoper uitquote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:16 schreef ledn81 het volgende:
iedereen wil kip, er komt lekker kip allemaal voor 1 coin![]()
Benieuwd of Ashley dan straks ff in de keuken komt.. "ah 1 stukje proeven"
Met gemerkte rummikubkaartjes?quote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:03 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dit is gewoon weer kwats. Er gaat gewoon om geloot worden op haar eigen initiatief.
Incoming paracetamolquote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:17 schreef ledn81 het volgende:
Tom wordt regelmatig even verteld dat komkommer niet handig is op pizza
Ja, ze zit volgens mij in een negatief spiraal. Iederen zit er bij, iedereen gaat er met zijn hand in. Iedereen rommelt ze door elkaar. Tom was niet als eerste hoe in hemels naam kan hij de joker boven op leggenquote:
Kip mocht niet van de boodschappen pot, dus kopen diegene die kip willen dat gezamenlijk van aparte coins.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:17 schreef Joyce-43 het volgende:
er waren toch nog coins in waarom weer 1 coin bijleggen voor de kip
tom had 12 en ALice dacht ik 4quote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:11 schreef Li0nHeart het volgende:
Tyron : 1
Alice : 12
Tom : Joker
Glenn : 1
Karen : 2
Ashley : 10
Tom mag gaan shoppen. En iedereen wil dus ineens een nummertje pakken.
Ach, of het nou de ene of de andere was, het blijft Team Toxic.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:03 schreef Koos1958 het volgende:
Karen stoken dat 2 mensen het te weinig vinden. Alice krijgt nu de schuld terwijl het tyron was.
Maar als je zo slecht over mensen denkt zegt dat heel veel over jezelfquote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ze zit volgens mij in een negatief spiraal. Iederen zit er bij, iedereen gaat er met zijn hand in. Iedereen rommelt ze door elkaar. Tom was niet als eerste hoe in hemels naam kan hij de joker boven op leggen
maar nu gaat het wel van de pot en Ashley krijgt 1 coin terugquote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:18 schreef Ireth het volgende:
[..]
Kip mocht niet van de boodschappen pot, dus kopen diegene die kip willen dat gezamenlijk van aparte coins.
Hij kan zo naar haar toe. Hij weet waar-ie zijn 24 uur kan aanvragen.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:04 schreef kater1 het volgende:
Tom liet net in een gesprek de naam Sonja weer vallen. Dat meisje heeft echt diepe indruk op hem gemaakt.
omdat de Ashley niet wilde dat er van haar coins kip zou worden gekocht en de rest wel dus die leggen eigen coins in.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:17 schreef Joyce-43 het volgende:
er waren toch nog coins in waarom weer 1 coin bijleggen voor de kip
ja sorry hahaquote:
Ze is een beetje aan het doordraaien, kan het niet meer los laten volgens mij.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat kan ook niet. Er werd ook geschud met de pot
Ja en spelden zodat Ashley gegarandeerd geen winkelmandje meer kan dragen ..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Vreselijk slechte verliezer, die Ashley!quote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:19 schreef Ireth het volgende:
Wat een zwaar leven moet je hebben als je contineu met dat soort paranoia gedachtes rond loop...
Waarom gaat niemand tegen haar in. Ook heel lafquote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:19 schreef danilel het volgende:
[..]
omdat de Ashley niet wilde dat er van haar coins kip zou worden gekocht en de rest wel dus die leggen eigen coins in.
Hoppa Ashley;
"morgen als er weer gegrabbeld wordt dan wil ik dat jullie de pot vasthouden"
ze beweert ook dat ze 12 had terwijl dit 10 was
Amy (Winehouse) zal Alice wel zijn, met alle plamuur op haar bakkes.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:05 schreef marky het volgende:
[..]
ik geef echt niet zo af op alice als jij op ash whahaquote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:09 schreef Koos1958 het volgende:
Lekker zingen op de andere stream met Tom, Alice en tyron.
[..]
Doe normaal iemand haten die ik niet ken. Ik erger me kapot aan ashley maar ha ten doe ik niemand daar. Ik zeg dat toch ook niet over jou wat betreft bv Alice of zo
Die staat gewoon op breken.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze is een beetje aan het doordraaien, kan het niet meer los laten volgens mij.
Op deze manier kan ik het spel ook, ik vertrouwen het niet hoor
ALs ik nu met ze aan het kaarten ben hebben ze altijd een aas
Hij heeft altijd een joker die jongen
Waarom denk je dat hij een joker heeft
Daarom sta ik er niet achter
Iedereen laat maar met zich sollen
En daar huilt ze weer
Die reet zou afneembaar moeten zijn, dan kreeg je dat vreselijke mens er niet bij.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:06 schreef mazaru het volgende:
Complete beeldverduistering
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:17 schreef ledn81 het volgende:
quote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:21 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Die reet zou afneembaar moeten zijn, dan kreeg je dat vreselijke mens er niet bij.
Eerst huilen om een wijntje, wat haar trouwens wel extra is aangeboden naast die enequote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:19 schreef Ireth het volgende:
Wat een zwaar leven moet je hebben als je contineu met dat soort paranoia gedachtes rond loop...
De grond zakt onder haar voeten weg. Misschien de laatste kans voor dat Halve Finale Ticket!!quote:
Moer ze lekker naar huis gaanquote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:21 schreef Li0nHeart het volgende:
Ashley : 'Het is gewoon doorgestoken kaart dit. Niemand staat op joh, het is echt .. iedereen laat maar met zich sollen. Ik ben het soms zo zat hier.'
ja daar was ze al op terug gekomenquote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:23 schreef danilel het volgende:
[ afbeelding ]
"ik speel om te winnen, ik hoef geen vrienden te maken"
Ze wil dat ticket (dom genoeg) helemaal niet kopen, maar ze wil het vuurtje een beetje opstoken.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:09 schreef danilel het volgende:
ik hoop dat Ashley naar de winkel mag maar er geen ticket ligt
Ja, ze zit er te diep in en kan het volgens mij niet loslaten meer.quote:
hij is niet persé de kokquote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:23 schreef kater1 het volgende:
Alice wil persé proteïnen hebben zei ze. Ik vind het raar dat Jimmy niet meebeslist, hij is de kok.
Aubergine was hetquote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:22 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Hij bedoelt courgette. Had hij gisteren ook.
Heeft hij al gedaan en die eieren of proteïne betalen ze zelf niet van de groepquote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:23 schreef kater1 het volgende:
Alice wil persé proteïnen hebben zei ze. Ik vind het raar dat Jimmy niet meebeslist, hij is de kok.
Het zal weer eens niet. En dan zeggen ze wat van Ashley.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:09 schreef mazaru het volgende:
Nou, Alice gaat het wel weer even bepalen. Ze heeft weer het hoogste woord
heeft ze daar coins voor gegeven ook dan?quote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:23 schreef kater1 het volgende:
Ik vind het zielig. En dan ook nog dat gezuig er bovenop. Bah!quote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ze zit er te diep in en kan het volgens mij niet loslaten meer.
Was een streekgenoot dacht ik (Antwerpse)quote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:04 schreef kater1 het volgende:
Tom liet net in een gesprek de naam Sonja weer vallen. Dat meisje heeft echt diepe indruk op hem gemaakt.
Vrienden heb ik thuis en het is geen Lingoquote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:23 schreef danilel het volgende:
[ afbeelding ]
"ik speel om te winnen, ik hoef geen vrienden te maken"
Ja en voor de extra dingen zoals bananen betalen ze erna. Die wilde tyron graahquote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:25 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
heeft ze daar coins voor gegeven ook dan?
ik vind het niet zielig, dit heeft ze over zichzelf afgeroepen en blijft ze afroepen door anderen onnodig zwart te makenquote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vind het zielig. En dan ook nog dat gezuig er bovenop. Bah!
De anderen zijn zich niet eens bewust van wat ashley allemaal roept over oneerlijk.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:25 schreef ledn81 het volgende:
Karen : "laat het niet zo in u hoofd spelen dit... dat is juist wat ze willen"
Nou het zal ze echt allemaal hun reet roesten wat Ashley wel of niet wil. Ze zijn echt een stuk minder met haar bezig dat ze zou willen
Ik denk dat ze dat nu wel ingecalculeerd had. Het enige dat ze haar gunnen is een exit. Zullen ze toch nog even geduld moeten hebben tot 13 aprilquote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:12 schreef chufi het volgende:
Ash kijkt heel vies ... zie je wel het is haar weer niet gegund
Het is nou al weken aan de hand en het gaat van kwaad naar erger. Neigt naar knettergek ondertussen.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze is een beetje aan het doordraaien, kan het niet meer los laten volgens mij.
Op deze manier kan ik het spel ook, ik vertrouwen het niet hoor
ALs ik nu met ze aan het kaarten ben hebben ze altijd een aas
Hij heeft altijd een joker die jongen
Waarom denk je dat hij een joker heeft
Daarom sta ik er niet achter
Iedereen laat maar met zich sollen
En daar huilt ze weer
Ze maken allemaal elkaar zwart daar. Daar heeft Ashley geen alleenrecht opquote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:26 schreef danilel het volgende:
[..]
ik vind het niet zielig, dit heeft ze over zichzelf afgeroepen en blijft ze afroepen door anderen onnodig zwart te maken
quote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:27 schreef Fritsie1960 het volgende:
Hé Ash, doe eens ff je handen boven water. Wil zien wat je doet
Volgens mij hadden ze gedacht per trosje en het lijkt er op dat het per stuk isquote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:27 schreef spapaars het volgende:
Bananen te duur?
1 coin, lager kan niet.
Per stuk geloof ikquote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:27 schreef spapaars het volgende:
Bananen te duur?
1 coin, lager kan niet.
die kunnen ze beter ophalen voordat ze direct naar een opvang kanquote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:27 schreef engine het volgende:
[..]
Het is nou al weken aan de hand en het gaat van kwaad naar erger. Neigt naar knettergek ondertussen.
Maar is toch zielig aan het worden dat ze mensen van valsspel beschuldigd met die kaartjes. Denk dat ze even een gesprek met psycholoog moet krijgen want zo erg is ze nog niet geweest. Wordt nu beetje sneu. En dat is geen sarcasmequote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:27 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dat nu wel ingecalculeerd had. Het enige dat ze haar gunnen is een exit. Zullen ze toch nog even geduld moeten hebben tot 13 april
quote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:29 schreef spapaars het volgende:
paprika?
Ze schijten nu nog paprika-mest van afgelopen week.
Dat ging over kip. Later hebben ze bedacht dat iedereen zijn / haar eigen extra's zelf moet kopen.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:25 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
heeft ze daar coins voor gegeven ook dan?
quote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:29 schreef ledn81 het volgende:
haha je hoorde Tom langsstampen over de houten vlonder rond de hut buiten de schutting![]()
Jimmy : "Die jongen is ook zo subtiel als wat"
Nou wat ze met haar handjes doet onder water boeit mij niet hoor,haar troon aan het verliezen manschappen gaan er vandoor van mij mag ze hoorquote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:27 schreef Fritsie1960 het volgende:
Hé Ash, doe eens ff je handen boven water. Wil zien wat je doet
Maar wel toevallig dat de twee hoogste kaarten voor Team Toxic zijn.quote:
er is van te voren met de pot geschudquote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:31 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Maar wel toevallig dat de twee hoogste kaarten voor Team Toxic zijn.
Kan toeval zijn. Jaja...
quote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:31 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Maar wel toevallig dat de twee hoogste kaarten voor Team Toxic zijn.
Kan toeval zijn. Jaja...
helemaal zen van buiten maar niet van binnenquote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:32 schreef Ireth het volgende:
Ow, ze lijdt in stilte geloof ik...
Powervrouw!
Tom iets aan het verstand peuteren? It'll be quicker to train a monkey.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:17 schreef ledn81 het volgende:
Die kans is zelfs reëel.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:34 schreef Ireth het volgende:
Straks komt Tom terug en dan is er vast iets niet goed waar ze over gaat razen...
Ik zei nog zo geen kipquote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:34 schreef Ireth het volgende:
Straks komt Tom terug en dan is er vast iets niet goed waar ze over gaat razen...
quote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:32 schreef danilel het volgende:
[..]
er is van te voren met de pot geschud
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:35 schreef KinKiJan het volgende:
[..]![]()
Precies, geblindeerde pot, andere kant op kijken, hand erin hand eruit en klaar.en dan meteen kunnen voelen welke kaart je pakt, zou zeer knap zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1 banaan hequote:
Het ziet er mooi kleurrijk uit ... hulde voor de decorbouwers dit jaar.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:36 schreef mazaru het volgende:
En daar gaan zes coins voor de kiep
[ afbeelding ]
Kopen ze van hun eigen coins, dus no problem toch?quote:
Dacht even dat ze naar huis aan het bellen was, maar het is iemand met een drinkflesquote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:36 schreef danilel het volgende:
[ afbeelding ]oh ze is weer wakker, opgeladen en strijdbaar
quote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:36 schreef mazaru het volgende:
En daar gaan zes coins voor de kiep
[ afbeelding ]
En zo te zien stront chaggiequote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:36 schreef danilel het volgende:
[ afbeelding ]oh ze is weer wakker, opgeladen en strijdbaar
Ja, ze ziet er ook slecht uit.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:31 schreef Ireth het volgende:
Ashley is even helemaal in zichzelf gekeerd nu. Vind het bijna eng dat ze dat zo intens en diep doet?
Misschien voor elkaar een kaartje pakken??quote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:36 schreef kater1 het volgende:
Ashley had wel gelijk dat iedereen de fiches zowat van buiten kent (en voelt) na al die 100en keren dat ze ermee hebben gespeeld. En dat er dan geschud word helpt niet, want ze mochten in de pot rondvoelen. Misschien kunnen ze de volgende keer wat anders bedenken.
En Tryron had 1 Ashley had 12quote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:32 schreef danilel het volgende:
[..]
Ja, dat ging wel eerlijk. Zo hadden ze het vanaf het begin moeten doen.quote:
Waarom zou ze daar ook vrienden moeten maken?quote:
echt hequote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:43 schreef Koos1958 het volgende:
Wat is ze achterdochtig niet normaal weer
Nou gegunt niet nee, maar ze doet zelf moeilijk. Ze krijgt haar zin niet en gaat dwars liggenquote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:44 schreef chufi het volgende:
Man3 wat een drama ... het is haar echt niet gegund
Ja, maar 16/7. De overige uren hebben ze nodig om te slapen.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:25 schreef ledn81 het volgende:
Karen : "laat het niet zo in u hoofd spelen dit... dat is juist wat ze willen"
Nou het zal ze echt allemaal hun reet roesten wat Ashley wel of niet wil. Ze zijn echt een stuk minder met haar bezig dat ze zou willen
Komt ze net uit.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:45 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ze doet het zich allemaal zelf aan maar nu is moet ze even naar dbk geroepen worden vind ik.
En toch doet ze het allemaal zichzelf aan. Hoe stat dat op dat tshirt bij haar bed. Wel uitdelen maar niet incasseren of zo.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:45 schreef Dotteke het volgende:
Ik wil er ff uit zegt Ash zielig
Moet ik mee vraagt Karen
Waar ga je zitten
Weet ik even niet, moet er even uit zegt Ash
Ik sluit het niet uit hoor, als het eropaan komt zijn ze allemaal zo rot als een mispel.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:29 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Maar is toch zielig aan het worden dat ze mensen van valsspel beschuldigd met die kaartjes.
quote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:46 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
En toch doet ze het allemaal zichzelf aan. Hoe stat dat op dat tshirt bij haar bed. Wel uitdelen maar niet incasseren of zo.
Nee ik geloof dat van niemand dat die dat zouden doen. Ook ashley niet haha.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:47 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik sluit het niet uit hoor, als het eropaan komt zijn ze allemaal zo rot als een mispel.
Dan nog kun je de dikte van de kaartjes goed voelen, de hoekjes waar rafeltjes loszitten, etc.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:32 schreef danilel het volgende:
[..]
en dat kun je ook heel snel voelen alsof ze hans kazan zijn..........voor het zelfde geld kwam er nog een konijn uit ookquote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:50 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dan nog kun je de dikte van de kaartjes goed voelen, de hoekjes waar rafeltjes loszitten, etc.
Wat een kut blaag is dat toch.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:50 schreef mazaru het volgende:
Alice pikt de tas in. Randy wou hem ook. Jammer joh. Alice beslist dat gewoon en neemt hem mee.
Tja, zij is de baas he. Iedereen luistert naar haar. Niet dat ze veel keus hebben. Zelfs mijn overburen kunnen haar horenquote:
Nee iemand zei dat ze hem.moxht pakken.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:50 schreef mazaru het volgende:
Alice pikt de tas in. Randy wou hem ook. Jammer joh. Alice beslist dat gewoon en neemt hem mee.
Als je hele avonden niets anders doet dan ermee spelen, ga je ze op den duur wel herkennen.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:36 schreef danilel het volgende:
[..]
en dan meteen kunnen voelen welke kaart je pakt, zou zeer knap zijn
Volgens mij zit Tom best op een goeie plek nu. Hij heeft zijn lol met de mannen. De vrouwen buiten Alice geven hem alleen maar hoofdpijn.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:49 schreef kiki2024 het volgende:
leuke energie heeft Tom nu zo en net in de winkel
Schelden op bewoners doen we niet meer, je kan gewoon de naam noemenquote:
quote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Tja, zij is de baas he. Iedereen luistert naar haar. Niet dat ze veel keus hebben. Zelfs mijn overburen kunnen haar horen
Die stem alleen al, en maar door alles heen tetteren.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Tja, zij is de baas he. Iedereen luistert naar haar. Niet dat ze veel keus hebben. Zelfs mijn overburen kunnen haar horen
Randy heeft al een tas. Is al in de winkel geweest.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:50 schreef mazaru het volgende:
ja dat zeiden sommige al hier, dat zag ik niet in de winkel hahaquote:
ze vroeg het netjes, randy zei dat hij er ook aan dacht maar meteen daarachter zei hij ;"pak lekker skat!"quote:
**********Mod Edit Niet doenquote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
ja idd ik vond hem heel grappig en leuk in de winkel. fijne leuke energie heeft hijquote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:52 schreef marky het volgende:
[..]
Volgens mij zit Tom best op een goeie plek nu. Hij heeft zijn lol met de mannen. De vrouwen buiten Alice geven hem alleen maar hoofdpijn.
Dat ging even mis, dacht die duikt zo voorover het water inquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |