Ze maken allemaal elkaar zwart daar. Daar heeft Ashley geen alleenrecht opquote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:26 schreef danilel het volgende:
[..]
ik vind het niet zielig, dit heeft ze over zichzelf afgeroepen en blijft ze afroepen door anderen onnodig zwart te maken
quote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:27 schreef Fritsie1960 het volgende:
Hé Ash, doe eens ff je handen boven water. Wil zien wat je doet
Volgens mij hadden ze gedacht per trosje en het lijkt er op dat het per stuk isquote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:27 schreef spapaars het volgende:
Bananen te duur?
1 coin, lager kan niet.
Per stuk geloof ikquote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:27 schreef spapaars het volgende:
Bananen te duur?
1 coin, lager kan niet.
die kunnen ze beter ophalen voordat ze direct naar een opvang kanquote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:27 schreef engine het volgende:
[..]
Het is nou al weken aan de hand en het gaat van kwaad naar erger. Neigt naar knettergek ondertussen.
Maar is toch zielig aan het worden dat ze mensen van valsspel beschuldigd met die kaartjes. Denk dat ze even een gesprek met psycholoog moet krijgen want zo erg is ze nog niet geweest. Wordt nu beetje sneu. En dat is geen sarcasmequote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:27 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dat nu wel ingecalculeerd had. Het enige dat ze haar gunnen is een exit. Zullen ze toch nog even geduld moeten hebben tot 13 april
quote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:29 schreef spapaars het volgende:
paprika?
Ze schijten nu nog paprika-mest van afgelopen week.
Dat ging over kip. Later hebben ze bedacht dat iedereen zijn / haar eigen extra's zelf moet kopen.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:25 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
heeft ze daar coins voor gegeven ook dan?
quote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:29 schreef ledn81 het volgende:
haha je hoorde Tom langsstampen over de houten vlonder rond de hut buiten de schutting![]()
Jimmy : "Die jongen is ook zo subtiel als wat"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |