Aubergine was hetquote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:22 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Hij bedoelt courgette. Had hij gisteren ook.

Heeft hij al gedaan en die eieren of proteïne betalen ze zelf niet van de groepquote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:23 schreef kater1 het volgende:
Alice wil persé proteïnen hebben zei ze. Ik vind het raar dat Jimmy niet meebeslist, hij is de kok.

Het zal weer eens niet. En dan zeggen ze wat van Ashley.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:09 schreef mazaru het volgende:
Nou, Alice gaat het wel weer even bepalen. Ze heeft weer het hoogste woord

heeft ze daar coins voor gegeven ook dan?quote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:23 schreef kater1 het volgende:
Alice wil persé proteïnen hebben zei ze. Ik vind het raar dat Jimmy niet meebeslist, hij is de kok.

Ik vind het zielig. En dan ook nog dat gezuig er bovenop. Bah!quote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ze zit er te diep in en kan het volgens mij niet loslaten meer.

Was een streekgenoot dacht ik (Antwerpse)quote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:04 schreef kater1 het volgende:
Tom liet net in een gesprek de naam Sonja weer vallen. Dat meisje heeft echt diepe indruk op hem gemaakt.

Vrienden heb ik thuis en het is geen Lingoquote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:23 schreef danilel het volgende:
[ afbeelding ]
"ik speel om te winnen, ik hoef geen vrienden te maken"

Ja en voor de extra dingen zoals bananen betalen ze erna. Die wilde tyron graahquote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:25 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
heeft ze daar coins voor gegeven ook dan?

ik vind het niet zielig, dit heeft ze over zichzelf afgeroepen en blijft ze afroepen door anderen onnodig zwart te makenquote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vind het zielig. En dan ook nog dat gezuig er bovenop. Bah!

De anderen zijn zich niet eens bewust van wat ashley allemaal roept over oneerlijk.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:25 schreef ledn81 het volgende:
Karen : "laat het niet zo in u hoofd spelen dit... dat is juist wat ze willen"
Nou het zal ze echt allemaal hun reet roesten wat Ashley wel of niet wil. Ze zijn echt een stuk minder met haar bezig dat ze zou willen

Ik denk dat ze dat nu wel ingecalculeerd had. Het enige dat ze haar gunnen is een exit. Zullen ze toch nog even geduld moeten hebben tot 13 aprilquote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:12 schreef chufi het volgende:
Ash kijkt heel vies ... zie je wel het is haar weer niet gegund

Het is nou al weken aan de hand en het gaat van kwaad naar erger. Neigt naar knettergek ondertussen.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze is een beetje aan het doordraaien, kan het niet meer los laten volgens mij.
Op deze manier kan ik het spel ook, ik vertrouwen het niet hoor
ALs ik nu met ze aan het kaarten ben hebben ze altijd een aas
Hij heeft altijd een joker die jongen
Waarom denk je dat hij een joker heeft
Daarom sta ik er niet achter
Iedereen laat maar met zich sollen
En daar huilt ze weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |