Kijk nog beter, er kwamen er steeds meer bij en zijn ze de man weer goedkoper uitquote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:16 schreef ledn81 het volgende:
iedereen wil kip, er komt lekker kip allemaal voor 1 coin![]()
Benieuwd of Ashley dan straks ff in de keuken komt.. "ah 1 stukje proeven"

Met gemerkte rummikubkaartjes?quote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:03 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dit is gewoon weer kwats. Er gaat gewoon om geloot worden op haar eigen initiatief.

Incoming paracetamolquote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:17 schreef ledn81 het volgende:
Tom wordt regelmatig even verteld dat komkommer niet handig is op pizza

Ja, ze zit volgens mij in een negatief spiraal. Iederen zit er bij, iedereen gaat er met zijn hand in. Iedereen rommelt ze door elkaar. Tom was niet als eerste hoe in hemels naam kan hij de joker boven op leggenquote:

Kip mocht niet van de boodschappen pot, dus kopen diegene die kip willen dat gezamenlijk van aparte coins.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:17 schreef Joyce-43 het volgende:
er waren toch nog coins in waarom weer 1 coin bijleggen voor de kip

tom had 12 en ALice dacht ik 4quote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:11 schreef Li0nHeart het volgende:
Tyron : 1
Alice : 12
Tom : Joker
Glenn : 1
Karen : 2
Ashley : 10
Tom mag gaan shoppen. En iedereen wil dus ineens een nummertje pakken.

Ach, of het nou de ene of de andere was, het blijft Team Toxic.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:03 schreef Koos1958 het volgende:
Karen stoken dat 2 mensen het te weinig vinden. Alice krijgt nu de schuld terwijl het tyron was.

Maar als je zo slecht over mensen denkt zegt dat heel veel over jezelfquote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ze zit volgens mij in een negatief spiraal. Iederen zit er bij, iedereen gaat er met zijn hand in. Iedereen rommelt ze door elkaar. Tom was niet als eerste hoe in hemels naam kan hij de joker boven op leggen

maar nu gaat het wel van de pot en Ashley krijgt 1 coin terugquote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:18 schreef Ireth het volgende:
[..]
Kip mocht niet van de boodschappen pot, dus kopen diegene die kip willen dat gezamenlijk van aparte coins.

Hij kan zo naar haar toe. Hij weet waar-ie zijn 24 uur kan aanvragen.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:04 schreef kater1 het volgende:
Tom liet net in een gesprek de naam Sonja weer vallen. Dat meisje heeft echt diepe indruk op hem gemaakt.

omdat de Ashley niet wilde dat er van haar coins kip zou worden gekocht en de rest wel dus die leggen eigen coins in.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:17 schreef Joyce-43 het volgende:
er waren toch nog coins in waarom weer 1 coin bijleggen voor de kip

ja sorry hahaquote:

Ze is een beetje aan het doordraaien, kan het niet meer los laten volgens mij.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat kan ook niet. Er werd ook geschud met de pot

Ja en spelden zodat Ashley gegarandeerd geen winkelmandje meer kan dragen ..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”

Vreselijk slechte verliezer, die Ashley!quote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:19 schreef Ireth het volgende:
Wat een zwaar leven moet je hebben als je contineu met dat soort paranoia gedachtes rond loop...

Waarom gaat niemand tegen haar in. Ook heel lafquote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:19 schreef danilel het volgende:
[..]
omdat de Ashley niet wilde dat er van haar coins kip zou worden gekocht en de rest wel dus die leggen eigen coins in.
Hoppa Ashley;
"morgen als er weer gegrabbeld wordt dan wil ik dat jullie de pot vasthouden"
ze beweert ook dat ze 12 had terwijl dit 10 was

Amy (Winehouse) zal Alice wel zijn, met alle plamuur op haar bakkes.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:05 schreef marky het volgende:
[..]
Rappi is Rapunsel aka Ashley. Pika is Jimmy. Army weet ik niet.

ik geef echt niet zo af op alice als jij op ash whahaquote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:09 schreef Koos1958 het volgende:
Lekker zingen op de andere stream met Tom, Alice en tyron.
[..]
Doe normaal iemand haten die ik niet ken. Ik erger me kapot aan ashley maar ha ten doe ik niemand daar. Ik zeg dat toch ook niet over jou wat betreft bv Alice of zo

Die staat gewoon op breken.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze is een beetje aan het doordraaien, kan het niet meer los laten volgens mij.
Op deze manier kan ik het spel ook, ik vertrouwen het niet hoor
ALs ik nu met ze aan het kaarten ben hebben ze altijd een aas
Hij heeft altijd een joker die jongen
Waarom denk je dat hij een joker heeft
Daarom sta ik er niet achter
Iedereen laat maar met zich sollen
En daar huilt ze weer

Die reet zou afneembaar moeten zijn, dan kreeg je dat vreselijke mens er niet bij.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:06 schreef mazaru het volgende:
Complete beeldverduistering
[ afbeelding ]

quote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:17 schreef ledn81 het volgende:
Tom wordt regelmatig even verteld dat komkommer niet handig is op pizza

quote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:21 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Die reet zou afneembaar moeten zijn, dan kreeg je dat vreselijke mens er niet bij.

Eerst huilen om een wijntje, wat haar trouwens wel extra is aangeboden naast die enequote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:19 schreef Ireth het volgende:
Wat een zwaar leven moet je hebben als je contineu met dat soort paranoia gedachtes rond loop...

De grond zakt onder haar voeten weg. Misschien de laatste kans voor dat Halve Finale Ticket!!quote:

Moer ze lekker naar huis gaanquote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:21 schreef Li0nHeart het volgende:
Ashley : 'Het is gewoon doorgestoken kaart dit. Niemand staat op joh, het is echt .. iedereen laat maar met zich sollen. Ik ben het soms zo zat hier.'

ja daar was ze al op terug gekomenquote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:23 schreef danilel het volgende:
[ afbeelding ]
"ik speel om te winnen, ik hoef geen vrienden te maken"

Ze wil dat ticket (dom genoeg) helemaal niet kopen, maar ze wil het vuurtje een beetje opstoken.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:09 schreef danilel het volgende:
ik hoop dat Ashley naar de winkel mag maar er geen ticket ligt

Ja, ze zit er te diep in en kan het volgens mij niet loslaten meer.quote:

hij is niet persé de kokquote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:23 schreef kater1 het volgende:
Alice wil persé proteïnen hebben zei ze. Ik vind het raar dat Jimmy niet meebeslist, hij is de kok.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |