Waarom gaat niemand tegen haar in. Ook heel lafquote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:19 schreef danilel het volgende:
[..]
omdat de Ashley niet wilde dat er van haar coins kip zou worden gekocht en de rest wel dus die leggen eigen coins in.
Hoppa Ashley;
"morgen als er weer gegrabbeld wordt dan wil ik dat jullie de pot vasthouden"
ze beweert ook dat ze 12 had terwijl dit 10 was
Amy (Winehouse) zal Alice wel zijn, met alle plamuur op haar bakkes.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:05 schreef marky het volgende:
[..]
Rappi is Rapunsel aka Ashley. Pika is Jimmy. Army weet ik niet.
ik geef echt niet zo af op alice als jij op ash whahaquote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:09 schreef Koos1958 het volgende:
Lekker zingen op de andere stream met Tom, Alice en tyron.
[..]
Doe normaal iemand haten die ik niet ken. Ik erger me kapot aan ashley maar ha ten doe ik niemand daar. Ik zeg dat toch ook niet over jou wat betreft bv Alice of zo
Die staat gewoon op breken.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze is een beetje aan het doordraaien, kan het niet meer los laten volgens mij.
Op deze manier kan ik het spel ook, ik vertrouwen het niet hoor
ALs ik nu met ze aan het kaarten ben hebben ze altijd een aas
Hij heeft altijd een joker die jongen
Waarom denk je dat hij een joker heeft
Daarom sta ik er niet achter
Iedereen laat maar met zich sollen
En daar huilt ze weer
Die reet zou afneembaar moeten zijn, dan kreeg je dat vreselijke mens er niet bij.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:06 schreef mazaru het volgende:
Complete beeldverduistering
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:17 schreef ledn81 het volgende:
Tom wordt regelmatig even verteld dat komkommer niet handig is op pizza
quote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:21 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Die reet zou afneembaar moeten zijn, dan kreeg je dat vreselijke mens er niet bij.
Eerst huilen om een wijntje, wat haar trouwens wel extra is aangeboden naast die enequote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:19 schreef Ireth het volgende:
Wat een zwaar leven moet je hebben als je contineu met dat soort paranoia gedachtes rond loop...
De grond zakt onder haar voeten weg. Misschien de laatste kans voor dat Halve Finale Ticket!!quote:
Moer ze lekker naar huis gaanquote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:21 schreef Li0nHeart het volgende:
Ashley : 'Het is gewoon doorgestoken kaart dit. Niemand staat op joh, het is echt .. iedereen laat maar met zich sollen. Ik ben het soms zo zat hier.'
ja daar was ze al op terug gekomenquote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:23 schreef danilel het volgende:
[ afbeelding ]
"ik speel om te winnen, ik hoef geen vrienden te maken"
Ze wil dat ticket (dom genoeg) helemaal niet kopen, maar ze wil het vuurtje een beetje opstoken.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:09 schreef danilel het volgende:
ik hoop dat Ashley naar de winkel mag maar er geen ticket ligt
Ja, ze zit er te diep in en kan het volgens mij niet loslaten meer.quote:
hij is niet persé de kokquote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:23 schreef kater1 het volgende:
Alice wil persé proteïnen hebben zei ze. Ik vind het raar dat Jimmy niet meebeslist, hij is de kok.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |