Liep ze vast net langs 'n spiegel?quote:Op dinsdag 26 maart 2024 14:56 schreef Dotteke het volgende:
Ash is er klaar mee, mensen proberen de boel te domineren zegt ze
Omdat ze niet mag van Tyron en Alicequote:Op dinsdag 26 maart 2024 14:59 schreef Harry het volgende:
Jimmy: als je gaat boodschappen moet je wel wat mee terugnemen.
Ashley: ja, natuurlijk. Waarom zou ik niet kunnen boodschappen.
Bsquote:
Ja en die mogen wel. Dus niks BSquote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Bs
Er zijn er meer die willen gaan
Niet enkel ash
Heerlijk!!quote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:01 schreef Kajmu het volgende:
Ik zie Ashley nog wel een mega move doen alles kopen euros 😱
Ash vindt alles primaquote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:02 schreef Li0nHeart het volgende:
Zo'n gesprek in de hottub is bijna niet te volgen
Dit is gewoon weer kwats. Er gaat gewoon om geloot worden op haar eigen initiatief.quote:
wie is trut?quote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:02 schreef Koos1958 het volgende:
Trut jij hebt regelmatig gezegd dat iets niet lekker was van de week nog over het eten wat Danny zijn moeder had gemaakt. Dat ze het niet zo lekker vond als ze had verwacht.
Wie is trut? Namen noemen graag, geen scheldwoorden meerquote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:02 schreef Koos1958 het volgende:
Trut jij hebt regelmatig gezegd dat iets niet lekker was van de week nog over het eten wat Danny zijn moeder had gemaakt. Dat ze het niet zo lekker vond als ze had verwacht.
Rappi is Rapunsel aka Ashley. Pika is Jimmy. Army weet ik niet.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:03 schreef Joyce-43 het volgende:
ok wie zijn Rapi- Army - en Pika zoals Ty net zei voor nominaties
Ja sorry af en toe word ik misselijk van het gedoe van ashleyquote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wie is trut? Namen noemen graag, geen scheldwoorden meer
Glenn?quote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:05 schreef marky het volgende:
[..]
Rappi is Rapunsel aka Ashley. Pika is Jimmy. Army weet ik niet.
Ja, dan zeg je, ik word misselijk van Ashleyquote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:05 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja sorry af en toe word ik misselijk van het gedoe van ashley
Precies, daar werd hier eerder ook al 'hele maaltijden' van gemaakt, terwijl het gewoon om snoepgoed ging. Als het in de wall had gezeten was het ook geen probleem geweest.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:04 schreef Koos1958 het volgende:
Jimmy heeft het gewoon niet goed overgebracht. Ze willen van hun eigen coins dingen kopen. Karen maar aan het stoken en stoken.
Dat ging over Alice en was 100% spot onquote:Op dinsdag 26 maart 2024 14:34 schreef KinKiJan het volgende:
Onbetrouwbaar, engerd, slang, viezerik, snotneus, jochie en 'die 20 jarige' zijn slechts wat voorbeelden van hoe ze dan iemand neerzet.
Doe normaal iemand haten die ik niet ken. Ik erger me kapot aan ashley maar ha ten doe ik niemand daar. Ik zeg dat toch ook niet over jou wat betreft bv Alice of zoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |