Sinds karen hem verkracht heeft van mij niet meer...quote:Op dinsdag 26 maart 2024 11:24 schreef LonesomeFairy het volgende:
Karen moet unwritten zingen.
Ook een van mijn favoriete nummers
Ja hoorquote:Op dinsdag 26 maart 2024 11:26 schreef BigBreg83 het volgende:
Bij jimmy werd het nummer gisteren toch niet nog verder afgedraaid?
Jawel!quote:Op dinsdag 26 maart 2024 11:26 schreef BigBreg83 het volgende:
Ja zingen kan Karen niet. Maar ik blijf het een geweldig nummer vinden.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 11:26 schreef Ireth het volgende:
[..]
Sinds karen hem verkracht heeft van mij niet meer...
Idd de nieuwe.. de oude kon wel zingenquote:
Vind dat er meer 1 om aan Ashley te gevenquote:Op dinsdag 26 maart 2024 11:27 schreef Cupfighter het volgende:
Alice moeten ze Alice who the fuck is Alice laten zingen
Ja zingen kan Karen niet. Maar ik blijf het een geweldig nummer vinden.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 11:26 schreef Ireth het volgende:
[..]
Sinds karen hem verkracht heeft van mij niet meer...
quote:Op dinsdag 26 maart 2024 11:27 schreef Ireth het volgende:
[..]
Vind dat er meer 1 om aan Ashley te geven
[..]
Dan zou de febo de streamers pas echt hatenquote:Op dinsdag 26 maart 2024 11:27 schreef Pearlbitch het volgende:
Ook weer zo'n faal, die karaoke-opdracht.
Laat ze dan 48 uur non-stop zingen.
Ik hoor het nu voor het eerst, maar ik ren niet naar de winkel om een cd te kopen.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 11:24 schreef LonesomeFairy het volgende:
Karen moet unwritten zingen.
Ook een van mijn favoriete nummers
https://streamable.com/2tognw luister nog een xquote:Op dinsdag 26 maart 2024 11:26 schreef BigBreg83 het volgende:
Voor Ashley vind ik Vulcano - Als je haar maar goed zit. ...quote:Op dinsdag 26 maart 2024 11:27 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik wel, al zou ik het ook erg waarderen als Karen haar zangkunsten op Spotify zetquote:Op dinsdag 26 maart 2024 11:28 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik hoor het nu voor het eerst, maar ik ren niet naar de winkel om een cd te kopen.
Het zal barbie Girl wel worden ofzoquote:Op dinsdag 26 maart 2024 11:29 schreef lojanda het volgende:
[..]
Voor Ashley vind ik Vulcano - Als je haar maar goed zit. ...
Of, Vuile Huichelaarquote:Op dinsdag 26 maart 2024 11:29 schreef lojanda het volgende:
[..]
Voor Ashley vind ik Vulcano - Als je haar maar goed zit. ...
[..]
Gewoon de deur openen met je jas aanquote:Op dinsdag 26 maart 2024 11:30 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik wel, al zou ik het ook erg waarderen als Karen haar zangkunsten op Spotify zet
Als je er dan bezoek komt die ik de deur uit wil hebben kan ik dat aanzetten
Slave to the musicquote:Op dinsdag 26 maart 2024 11:33 schreef Cupfighter het volgende:
Voor Glenn hebben we I Will follow als mogelijkheid
Dan kunnen we weer kaartenquote:Op dinsdag 26 maart 2024 11:34 schreef lojanda het volgende:
Nou dit was het weer voor vandaag?
Ahh de coins worden geleverd.. nou ja nu is het dan klaar voor vandaag.
Wat een nepzooi weer danquote:
Werkt beter dan een blaffende pitbullquote:Op dinsdag 26 maart 2024 11:30 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik wel, al zou ik het ook erg waarderen als Karen haar zangkunsten op Spotify zet
Als je er dan bezoek komt die ik de deur uit wil hebben kan ik dat aanzetten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
quote:Op dinsdag 26 maart 2024 11:31 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Het zal barbie Girl wel worden ofzo
Voor mij heeft het vooral een emotionele lading.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 11:28 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik hoor het nu voor het eerst, maar ik ren niet naar de winkel om een cd te kopen.
Oh even wat lol maken johquote:Op dinsdag 26 maart 2024 11:41 schreef mazaru het volgende:
Nou, dat was dus ongeveer de halve Youtube site. Kan het weer over de streams gaan?
En voor ashleyquote:Op dinsdag 26 maart 2024 11:27 schreef Cupfighter het volgende:
Het kan ook teveel zijnquote:Op dinsdag 26 maart 2024 11:41 schreef Cupfighter het volgende:
Ik vind de creativiteit en humor rond de liedjes erg aangenaam
En voor ashleyquote:Op dinsdag 26 maart 2024 11:27 schreef Cupfighter het volgende:
En met z'n nieuwe woordje: HEEEJJJJJ!!!!quote:Op dinsdag 26 maart 2024 11:43 schreef Lrod01 het volgende:
Kan die debiel Randy niet even kappen met dat gefluit/geblaas. Man wat irritant.
Daarnet ook Jimmy.....quote:Op dinsdag 26 maart 2024 11:28 schreef Harry het volgende:
Ik hoor Randy een paar keer TT-Talk zeggen. Wat betekent dat?
Wie???quote:Op dinsdag 26 maart 2024 11:45 schreef Cupfighter het volgende:
Eigenlijk onvoorstelbaar dat die Randy er nog is, die glipt echt overal doorheen
1 hij kan met iedereen goedquote:Op dinsdag 26 maart 2024 11:45 schreef Cupfighter het volgende:
Eigenlijk onvoorstelbaar dat die Randy er nog is, die glipt echt overal doorheen
mazzel gehad dat ie 1x op de nominatie stond met Doriana die nog zwakker stond.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 11:45 schreef Cupfighter het volgende:
quote:
Hij gaat toch niet winnenquote:Op dinsdag 26 maart 2024 11:45 schreef Cupfighter het volgende:
Sowieso heeft die kerel maar een heel beperkte vocabulaire. Herhaalt constant dezelfde woordjes en geluidjes. IQ van een paasei.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 11:44 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
En met z'n nieuwe woordje: HEEEJJJJJ!!!!
Het heeft met hun gesprekken in de DB te maken.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 11:46 schreef Ireth het volgende:
[..]![]()
Ashley zei dat vanmorgen ook, toen hadden de aanwezige COS-sers ook geen idee..
Hij kletst iedereen naar de mond, hij heeft bijvoorbeeld kritiek op Ashley maar als hij met haar praat lult hij met haar meequote:Op dinsdag 26 maart 2024 11:46 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
1 hij kan met iedereen goed
2 ze gebruiken hem voor in de finale, mensen denkenndst er wel van hem te winnen valt.
Geloof dat ie dat zelf ook ziet, Tyron en hij lachen er regelmatig om dat ze er gewoon nog zijn. Lijken het ook allemaal niet zo serieus meer te nemen. Soms best een verademing om te zien eigenlijkquote:Op dinsdag 26 maart 2024 11:45 schreef Cupfighter het volgende:
Ik denk dat laatste. En dat is eigenlijk wel logisch. Als ze naast Randy op de finalebank zitten dan is er eigenlijk de keuze tussen een BB bewoner/ster en een decorstuk.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 11:46 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
2 ze gebruiken hem voor in de finale, mensen denkenndst er wel van hem te winnen valt.
hij heeft vaker op de bank gestaan en is er als favoriet uitgekomen samen met Ty.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 11:46 schreef ledn81 het volgende:
[..]
mazzel gehad dat ie 1x op de nominatie stond met Doriana die nog zwakker stond.
Hij is verder gewoon exit als ie op de bank komt.
Daarom hoop ik dat er nu toch wel een wat 'zwaarder' iemand naast Ash en Ty op de bank komt, anders is hij nu zo weg en is het weer een saaie bank.
Tegenwoordige Tijd talk..quote:
Dat ben ik ook wel weer met je eensquote:Op dinsdag 26 maart 2024 11:48 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Geloof dat ie dat zelf ook ziet, Tyron en hij lachen er regelmatig om dat ze er gewoon nog zijn. Lijken het ook allemaal niet zo serieus meer te nemen. Soms best een verademing om te zien eigenlijk
net als Jimmyquote:Op dinsdag 26 maart 2024 11:48 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Hij kletst iedereen naar de mond, hij heeft bijvoorbeeld kritiek op Ashley maar als hij met haar praat lult hij met haar mee
Ja die 2 samen zijn een mooi duoquote:Op dinsdag 26 maart 2024 11:48 schreef Ireth het volgende:
Maar eerlijk is eerlijk, de combinatie ty + randy vind ik wel vermakelijk. Die hebben gewoon altijd lol samen volgens mij.
Soms wel en soms nietquote:Op dinsdag 26 maart 2024 11:48 schreef Ireth het volgende:
Maar eerlijk is eerlijk, de combinatie ty + randy vind ik wel vermakelijk. Die hebben gewoon altijd lol samen volgens mij.
Randy! Echt nietquote:Op dinsdag 26 maart 2024 11:48 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
hij heeft vaker op de bank gestaan en is er als favoriet uitgekomen samen met Ty.
Jimmy doet dat inderdaad ook vaker maar die is daar ook wat geniepig bij, ik heb het vaker gezegd dat ik Jimmy best oké vind want hij heeft mooie humor maar er zit ook een berekende geniepige kant in hemquote:
Salar vertelde dit eensquote:Op dinsdag 26 maart 2024 11:48 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Tegenwoordige Tijd talk..
Wat ze doen in de DBK
Wat heb ik nu gewonnen?
Mag ik nu vandaag naar de winkel ?
Dit. Het is een vent zonder ruggengraat.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 11:48 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Hij kletst iedereen naar de mond, hij heeft bijvoorbeeld kritiek op Ashley maar als hij met haar praat lult hij met haar mee
Ik vind dat stiekeme steeds meer gaan overheersen bij hem. In het begin was ik echt wel team Jimmy, maar ik vind het nou gewoon vals Mod Edit, bericht aangepastquote:Op dinsdag 26 maart 2024 11:51 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Jimmy doet dat inderdaad ook vaker maar die is daar ook wat geniepig bij, ik heb het vaker gezegd dat ik Jimmy best oké vind want hij heeft mooie humor maar er zit ook een berekende geniepige kant in hem
Je moet dat wel altijd in perspectief zien met wie er nog meer op de bank zaten.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 11:52 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
jawel hoor. in het begin is hij er 100% als favoriet uitgekomen. hij en Ty waren favoriet
klopt maar hij is alsnog favoriet geworden toch...in het begin was hij super populair pas na dat Doriana en Ro gedoe begon hij te dalenquote:Op dinsdag 26 maart 2024 12:01 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Je moet dat wel altijd in perspectief zien met wie er nog meer op de bank zaten.
Daar ben ik het helemaal mee eensquote:Op dinsdag 26 maart 2024 12:03 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
klopt maar hij is alsnog favoriet geworden toch...in het begin was hij super populair pas na dat Doriana en Ro gedoe begon hij te dalen
Tot dat hij de finale wel wint hahaha ga ik zo hard lachen als dat gebeurtquote:Op dinsdag 26 maart 2024 11:46 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
protestquote:Op dinsdag 26 maart 2024 12:07 schreef Fritsie1960 het volgende:
Waarom zit de Queen nog in d'r badjas, is haar Kamenier ziek en kan ze zich niet aankleden?
Als Glenn niet wint dan mag Randy van mij winnen, of die plant links in de hoekquote:Op dinsdag 26 maart 2024 12:05 schreef Clasientjuh het volgende:
[..]
Tot dat hij de finale wel wint hahaha ga ik zo hard lachen als dat gebeurt
Wie???quote:Op dinsdag 26 maart 2024 12:07 schreef Fritsie1960 het volgende:
Waarom zit de Queen nog in d'r badjas, is haar Kamenier ziek en kan ze zich niet aankleden?
Kinderachtig, kan niets anders verzinnenquote:Op dinsdag 26 maart 2024 12:09 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Omdat haar niks gegund wordt geloof ik ... ik weet het niet meer precies.
Ze gaat zo in de hottub volgens mij, en dan mag een badjesquote:Op dinsdag 26 maart 2024 12:09 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Leuk goed gepraat, maar de feiten zijn anders. Ze heeft gisteravond gezegd dat ze als protest haar badjas aanhoudt vandaag en dat ze zelfs de karaoke in badjas gaat doen.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 12:10 schreef Verida het volgende:
[..]
Ze gaat zo in de hottub volgens mij, en dan mag een badjes
Queen en Generaal ook nogquote:Op dinsdag 26 maart 2024 12:09 schreef Ireth het volgende:
Goeie, @:Dotteke ? Mag Qeeun/Queen nu nog wel?? Aangezien ze dat in week 2 is geweest??
dan ga ik klagen bij BBquote:
Ze zouden die kaarten moeten afpakken. Goede inhoudelijke gesprekken zijn een zeldzaam ding geworden met die kaartspelletjes de hele dag.quote:
Denk dat ze na al die weken wel een beetje uitgeluld zijn.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 12:20 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Ze zouden die kaarten moeten afpakken. Goede inhoudelijke gesprekken zijn een zeldzaam ding geworden met die kaartspelletjes de hele dag.
En dat laatste is de oorzaak van alles.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 12:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
De streams voegen niet zo veel extra's meer toe. Veel kaarten, rummikub, een vliegtuigje en SL
Die zijn nog nooit ze veel geweest als dit jaar volgens mijquote:Op dinsdag 26 maart 2024 12:22 schreef spapaars het volgende:
[..]
En dat laatste is de oorzaak van alles.
Zelfs vorig seizoen nog lieten ze heel soms wat zien van het spel die ze moesten spelen, dit jaar helemaal niets.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 12:23 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Die zijn nog nooit ze veel geweest als dit jaar volgens mij
Stoken, konkelfoezen, bloed willen we zienquote:Op dinsdag 26 maart 2024 12:20 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Ze zouden die kaarten moeten afpakken. Goede inhoudelijke gesprekken zijn een zeldzaam ding geworden met die kaartspelletjes de hele dag.
Vanmorgen verkondigde ze dat ze een badjas dag namquote:Op dinsdag 26 maart 2024 12:10 schreef Verida het volgende:
[..]
Ze gaat zo in de hottub volgens mij, en dan mag een badjes
Sla de hele boel kort en klein, trek een jas aan en loop met opgeheven vinger de poort uit.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 12:27 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Stoken, konkelfoezen, bloed willen we zien![]()
![]()
pfff...quote:Op dinsdag 26 maart 2024 12:09 schreef Ireth het volgende:
Goeie, @:Dotteke ? Mag Qeeun/Queen nu nog wel?? Aangezien ze dat in week 2 is geweest??
Ze zei vanmorgen lekker in haar badjas te willen gaan zingenquote:Op dinsdag 26 maart 2024 12:11 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Leuk goed gepraat, maar de feiten zijn anders. Ze heeft gisteravond gezegd dat ze als protest haar badjas aanhoudt vandaag en dat ze zelfs de karaoke in badjas gaat doen.
quote:Op dinsdag 26 maart 2024 12:09 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee, zo speelt hij het spel , Glenn is een vent zonder ruggengraat....die rennend aan komt als hij geroepen wordt. Puppet on a string van Sandie Shaw is een nummer die bij hem past.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 11:52 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Dit. Het is een vent zonder ruggengraat.
Ze pakt altijd alles zelf dus er valt niet veel te gunnen meer over.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 12:41 schreef Kissingbird het volgende:
[..]dit dus..
zelf veel gegund aan anderen en gister werd haar niks gegund
ze is beus daarover
Ik vraag me af of die gesprekken er zonder kaarten wel zouden komenquote:Op dinsdag 26 maart 2024 12:20 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
of merken, met ietsquote:Op dinsdag 26 maart 2024 12:48 schreef ledn81 het volgende:
Ashley gaat even rummikuppen zodat ze ook even feeling krijgt voor de kaartjes![]()
Kan ze straks het juiste kaartje uit de pot pakken als ze bepalen wie er mag shoppen
Ik ga dan voor het oranje hondje in de kastquote:Op dinsdag 26 maart 2024 12:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als Glenn niet wint dan mag Randy van mij winnen, of die plant links in de hoek
weten we niet, de camera ging meteen weg, vraag me ook af , wat bijtekenen, je tekend toch voor 100 dagen?quote:
Krasje erbij op haar beker??quote:Op dinsdag 26 maart 2024 12:59 schreef rinardo het volgende:
[..]
weten we niet, de camera ging meteen weg, vraag me ook af , wat bijtekenen, je tekend toch voor 100 dagen?
Was een streepje op haar flaske volgens mij...quote:Op dinsdag 26 maart 2024 12:59 schreef rinardo het volgende:
[..]
weten we niet, de camera ging meteen weg, vraag me ook af , wat bijtekenen, je tekend toch voor 100 dagen?
De complotten hier af en toequote:Op dinsdag 26 maart 2024 13:02 schreef Ireth het volgende:
[..]
Was een streepje op haar flaske volgens mij...
Met dit ticket staat ie al in de halve finale, dus is hij vrijgesteld volgens mij.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 13:03 schreef Gerrie_55 het volgende:
Maar heeft iemand mijn vraag (post118) gelezen of snap ik het verkeerd over die vrijstelling
halve finale is aankomende week.. eindigend op 6 april. Finale is de week daarna eindigend op 13 april.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 12:21 schreef Gerrie_55 het volgende:
Waar ik over denk he het is een halve finale ticket maar halve final is toch 6 april dan wat dan a.s zaterdag de 30e is hij dan nog genomineerd
Hij heeft een vrijstelling gewonnen.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 13:07 schreef Ireth het volgende:
[..]
Met dit ticket staat ie al in de halve finale, dus is hij vrijgesteld volgens mij.
En ik vermoed dat er niemand is die denkt dat de nominaties voor deze week definitief zijn, dat is dit seizoen nooit het geval geweest.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 13:07 schreef Ireth het volgende:
[..]
Met dit ticket staat ie al in de halve finale, dus is hij vrijgesteld volgens mij.
quote:Op dinsdag 26 maart 2024 13:07 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
halve finale is aankomende week.. eindigend op 6 april. Finale is de week daarna eindigend op 13 april.
Dus voor 6 april wordt er ook nog genomineerdquote:Op dinsdag 26 maart 2024 13:07 schreef Ireth het volgende:
[..]
Streepjes op haar fles had ze het overquote:Op dinsdag 26 maart 2024 12:59 schreef rinardo het volgende:
[..]
is wel logicaquote:Op dinsdag 26 maart 2024 13:20 schreef Koos1958 het volgende:
Even zeggen dat Alice op jimmy zou gaan stemmen. Want op tom en randy zou ze niet dien. Hoezo dit invullen voor een ander
die is goedquote:
Karin is ook steeds degene die boos is op Tom ze haar frustratie tegen Jim en Ash zegt. Ash en ook vaak Jimquote:Op dinsdag 26 maart 2024 13:10 schreef Kissingbird het volgende:
ahhh Karen weer over het toegeven van foutjes wat zij wel kan en in haar ogen Tom niet
Dat moet wel in je karakter zitten. Gewoon zelf een maaltijd eten en de anderen laten toekijken. Maar daar heeft deze heer geen moeite mee.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 13:26 schreef Koos1958 het volgende:
Jimmy begint erover dat tyron voor zelf boodschappen wil doen. Hij heeft toch coins dus waarom zou dat niet mogen doen
Dat had hij dus gisteren moeten zeggen toen Tom weer werd aangevallen. Hij had Tom ook wel een keer kunnen steunen.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 13:11 schreef Kissingbird het volgende:
he he Jimmy zegt nu eindelijk dat hij het gister niet leuk vond dat het weer werd aangehaald van de week ervoor
in wat voor vorm werd het gebruikt in een zin?quote:Op dinsdag 26 maart 2024 11:46 schreef Ireth het volgende:
[..]![]()
Ashley zei dat vanmorgen ook, toen hadden de aanwezige COS-sers ook geen idee..
Wederom oordelen zonder het gesprek te hebben gezien.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 13:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat moet wel in je karakter zitten. Gewoon zelf een maaltijd eten en de anderen laten toekijken. Maar daar heeft deze heer geen moeite mee.
Had ie gisteren ook al eens geroepen, maar toen ging het inderdaad niet om complete maaltijden, maar gewoon iets als een chocoladereep (Milka oreo om precies te zijn). Over al dan niet delen werd verder niks gezegd.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 13:40 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Wederom oordelen zonder het gesprek te hebben gezien.
Vanmorgen overlegd. Er doen meerderen mee.
Waarom moeten zij zich neerleggen bij die paar die niets willen kopen? De meesten hebben munten genoeg.
Kan ze ook een maaltijd voor haarzelf halen en de rest toe laten kijkenquote:
Wel terecht, als de anderen er geen coins aan uit willen geven voor bv vlees zoals Ty en Alice graag willen dan is dat toch geen probleem?quote:Op dinsdag 26 maart 2024 13:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat moet wel in je karakter zitten. Gewoon zelf een maaltijd eten en de anderen laten toekijken. Maar daar heeft deze heer geen moeite mee.
Er zijn ook mensen die bijna geen coins hebben.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 13:46 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Wel terecht, als de anderen er geen coins aan uit willen geven voor bv vlees zoals Ty en Alice graag willen dan is dat toch geen probleem?
BB heeft hun gezegd denk nu aan jezelf kies voor jezelfquote:Op dinsdag 26 maart 2024 13:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die bijna geen coins hebben.
Het is ook niet verboden. Maar het moet wel in je karakter zitten om dan nog van je eten te kunnen genieten.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 13:48 schreef Kajmu het volgende:
[..]
BB heeft hun gezegd denk nu aan jezelf kies voor jezelf
Ze hebben allemaal coins verdiend met die lampen. Tom/Alice hadden er 18. Iedereen gehaald dus iedereen coins. Ging om de snelste tijd. Die hadden de meeste.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 13:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja en nu komen de karakters bovenquote:Op dinsdag 26 maart 2024 13:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het is ook niet verboden. Maar het moet wel in je karakter zitten om dan nog van je eten te kunnen genieten.
De maskertjes vallen de laatste weken meer en meer af.quote:
dat denk ik niet ander kan hij er uit vliegen terwijl hij in de halve finale staatquote:Op dinsdag 26 maart 2024 12:21 schreef Gerrie_55 het volgende:
Waar ik over denk he het is een halve finale ticket maar halve final is toch 6 april dan wat dan a.s zaterdag de 30e is hij dan nog genomineerd
Wat moesten ze doen met die lampen?quote:Op dinsdag 26 maart 2024 13:50 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ze hebben allemaal coins verdiend met die lampen. Tom/Alice hadden er 18. Iedereen gehaald dus iedereen coins. Ging om de snelste tijd. Die hadden de meeste.
Maar Ashley wordt nu ook meer zichzelf het lijkt wel dat ze nu ook inziet dat je het spel niet hard kan blijven spelen als zo close in een groep zit daar krijgt ze van mij wel credits voorquote:Op dinsdag 26 maart 2024 13:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
De maskertjes vallen de laatste weken meer en meer af.
Vooral bij Alice, wat een egoïst is dat mens bah met haar grote mond en Arrogant ze denkt nu echt dat ze heel wat is.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 13:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
De maskertjes vallen de laatste weken meer en meer af.
Nee, dat wil ze niet, ze koopt er liever iets anders voor zoals shampoo en chocolade....geen maaltijd want ze kan met minder zei ze. Ze vindt het wel prima zo dus voor haar muntjes niet bijleggen maar zelf bepalen wat ze eet of neemt.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 13:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Kan ze ook een maaltijd voor haarzelf halen en de rest toe laten kijken
Ze hebben haast allemaal veel......quote:Op dinsdag 26 maart 2024 13:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dankuwel!!quote:Op dinsdag 26 maart 2024 13:57 schreef spapaars het volgende:
https://streamable.com/4zb46g
[ afbeelding ]
Die regeert de hele boel daar. Zij dicteert alles met haar grote mond. Dat zag je gisteren in de uitzending ook bij dat ronde tafel gesprek over die ticket die gekocht kon worden. Iedereen moest verantwoording bij haar afleggen over wat ze gingen doen. Asley deed dat niet en zij zei gelijk "Dan ben jij niet te vertrouwen!". Ashley had groot gelijk dat ze haar kaarten niet op tafel gooide omdat Alice dat van haar eiste. Het is toch ieder voor zich? Niet iedereen naar Alice luisteren.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 13:57 schreef Clasientjuh het volgende:
[..]
Vooral bij Alice, wat een egoïst is dat mens bah met haar grote mond en Arrogant ze denkt nu echt dat ze heel wat is.
Deze snap ik nietquote:Op dinsdag 26 maart 2024 13:57 schreef Clasientjuh het volgende:
[..]
Vooral bij Alice, wat een egoïst is dat mens bah met haar grote mond en Arrogant ze denkt nu echt dat ze heel wat is.
Danny zit thuis op de bank Dotquote:Op dinsdag 26 maart 2024 14:01 schreef Dotteke het volgende:
Danny doet het voorstel dat iedereen drie extra coins in het potje doen.
Ash gaat kijken en komt terug en zegt het niet te doen omdat ze niet veel coins heeft
Glenn zegt er dan wel een extra in te doen, Alice wil dat ook wel. Ash zegt is niet nodig ik eet wel brood vind ik niet erg
Danny? Mindcontrol???quote:Op dinsdag 26 maart 2024 14:01 schreef Dotteke het volgende:
Ash gaat kijken en komt terug en zegt het niet te doen omdat ze niet veel coins heeft
Glenn zegt er dan wel een extra in te doen, Alice wil dat ook wel. Ash zegt is niet nodig ik eet wel brood vind ik niet erg
Uhhhh Danny is al thuis...quote:Op dinsdag 26 maart 2024 14:01 schreef Dotteke het volgende:
Is gewoon letterlijk was Ashley zegt. Madame krijgt haar zin weer eens niet en dan is iemand een kind, een snotneus, viezerik en alles van datquote:
En wanneer ze brood eet pikt ze af en toe een vorkje van Glenn en Karen.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 14:01 schreef Dotteke het volgende:
Dat zie ik toch echt anders dat meisje is het spel aan het spelen net als Ashley het doet Glenn heeft het Ashley uitgelegd en Ashley heeft dat beaamtquote:Op dinsdag 26 maart 2024 14:03 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Is gewoon letterlijk was Ashley zegt. Madame krijgt haar zin weer eens niet en dan is iemand een kind, een snotneus, viezerik en alles van dat![]()
Te vertrouwen is ze sowieso niet, de ene keer lult ze je de hemel in, als je in haar ogen iets verkeerd doet ga je het schavot op (Glenn ... ). Van je 'vrienden' moet je het hebben zeg maar..
ja ik was ook meeluisteren in hoeverre het ging, nah randy zei en vroeg ook wel dingen hoor merk toch wel dat sinds hij en Ashley duo's zijn geweest hun samen toch ook wel kunnen praten zoals vanmorgen ook en lult het ook niet meteen door aan TY ofzoquote:Op dinsdag 26 maart 2024 13:48 schreef kater1 het volgende:
Mooi gesprek ashley met Tom (en Randy die af en toe meeknikt) over hoe zij en haar ex de zorg over de kinderen hebben geregeld.
Oeps was Tomquote:
Een bepaalde lamp zoeken of zoiets. In elke ruimte stond er zo één.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 13:56 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Wat moesten ze doen met die lampen?
Voor nu. Dat kan morgen weer anders zijn, vandaar dat ik het voorbeeld met Glenn aanhaal.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 14:07 schreef Kajmu het volgende:
[..]
Dat zie ik toch echt anders dat meisje is het spel aan het spelen net als Ashley het doet Glenn heeft het Ashley uitgelegd en Ashley heeft dat beaamt
moet die het wel klaar kunnen makenquote:Op dinsdag 26 maart 2024 13:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij deelt alles, kaas, limonadesiroop, drop en nog meerquote:Op dinsdag 26 maart 2024 13:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat doet Randy wel voor hem. Iedereen zijn eigen slaafje daarquote:Op dinsdag 26 maart 2024 14:13 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
moet die het wel klaar kunnen maken
Ze wil dr een paar aan dr kinderen gevenquote:Op dinsdag 26 maart 2024 14:18 schreef chufi het volgende:
Buiten kan ze niets met die muntjes... BB heeft dat nu al meerdere keren herhaald...
Heel knap hoor dat jij in haar hoofd kan kijken. Ik zie het allemaal wel gebeuren, ik zie de bewoners nu rustiger worden en niet meer denken dat met hard spel dees te winnen is heel mooi om te zien maar dat is mijn viziequote:Op dinsdag 26 maart 2024 14:03 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Is gewoon letterlijk was Ashley zegt. Madame krijgt haar zin weer eens niet en dan is iemand een kind, een snotneus, viezerik en alles van dat![]()
Te vertrouwen is ze sowieso niet, de ene keer lult ze je de hemel in, als je in haar ogen iets verkeerd doet ga je het schavot op (Glenn ... ). Van je 'vrienden' moet je het hebben zeg maar..
Zal toch niet???? Oh ze wil ze naar huis nemen als ze eruit gaat als souvenir voor haar kinderen.....en daar zou een ander lekker eten voor moeten laten.....quote:Op dinsdag 26 maart 2024 14:15 schreef schizolientje het volgende:
Ik hoor Ashley zeggen dat ze geen coins af wil staan voor de groep en wel brood eet. "Ik geef liever mijn kinderen een muntje dan nu biefstuk" Meent ze dat nu zo? Zal die kinderen boeien lijkt me. Keken ws niet eens streams of tv, internet generatie kijkt geen tv
quote:Op dinsdag 26 maart 2024 14:16 schreef KinKiJan het volgende:
Ashley: "Ik eet echt serieus nog liever water en brood zodat ik straks m'n kinderen en muntje kan geven dan dat ik dat nu weg geef zodat de rest een biefstuk kan eten, sorry hoor. Het is nou niet dat ze mij een biefstuk gegund hebben de afgelopen weken"
Serieus nog steeds aan het janken over dat gunnen.
SL op 2, weer genoeg gezien.
En al had ze geen kinderen, er is altijd wel een gek te vinden die er flink wat voor geeft als 'big brother collectors item'.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 14:19 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ze wil dr een paar aan dr kinderen geven
Misschien denkt ze coins te safen om wat nog in de wall gaat komen zoals Jimmy ook al had bedachtquote:Op dinsdag 26 maart 2024 14:21 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zal toch niet???? Oh ze wil ze naar huis nemen als ze eruit gaat als souvenir voor haar kinderen.....en daar zou een ander lekker eten voor moeten laten.....
extra coins, de drie die ze net gewonnen heeft heeft ze er wel ingedaanquote:Op dinsdag 26 maart 2024 14:23 schreef greysbones het volgende:
Snap ik het nu niet
Ash wil geen coins meebetalen
Maar ze wilde toch shoppen
quote:Op dinsdag 26 maart 2024 14:23 schreef greysbones het volgende:
Snap ik het nu niet
Ash wil geen coins meebetalen
Maar ze wilde toch shoppen
Het zijn net mensenquote:Op dinsdag 26 maart 2024 14:25 schreef MacDeMarco het volgende:
Inspirerende en diepgaande gesprekken![]()
![]()
Zitten er weer twee te ruften.
Inspirerende?????quote:Op dinsdag 26 maart 2024 14:25 schreef MacDeMarco het volgende:
Inspirerende en diepgaande gesprekken![]()
![]()
Zitten er weer twee te ruften.
Als ze geen coins wil uitgeven hoeft ze niet naar de BB.shopquote:Op dinsdag 26 maart 2024 14:26 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Iedereen wil graag een keer naar de BB shop. Waarom zou Ashley dan niet mogen?
Als je het hebt over het koken, zou Jimmy elke keer moeten gaan
Anderen willen misschien ook iets lekker voor zichzelf kopen met hun eigen coins. Dat is niet zo handig als je niet zelf kunt zien wat er ligt en wat het kost.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 14:26 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ja al dagen lang. Nu zegt ze het maakt me allemaal niet meer uit. Laatste 2 weken zo hard opgevallen.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 14:16 schreef KinKiJan het volgende:
Ashley: "Ik eet echt serieus nog liever water en brood zodat ik straks m'n kinderen en muntje kan geven dan dat ik dat nu weg geef zodat de rest een biefstuk kan eten, sorry hoor. Het is nou niet dat ze mij een biefstuk gegund hebben de afgelopen weken"
Serieus nog steeds aan het janken over dat gunnen.
SL op 2, weer genoeg gezien.
Nee toch??!quote:
Idd, niet tijdens een gesprek met meerdere mensen.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 14:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het zijn net mensen![]()
Gelukkig doen wij dat nooit
Zij heeft haar 3 coins van het zingen in de gezamenlijke pot gedaan, is ook van haar dusquote:Op dinsdag 26 maart 2024 14:27 schreef zodeju het volgende:
[..]
Als ze geen coins wil uitgeven hoeft ze niet naar de BB.shop
Dat is hij vooral gaan doen na de exit van vriendje Dilano.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 14:15 schreef Koos1958 het volgende:
Jimmy past echt zijn mening aan, aan de persoon met wie hij praat.
Ze mag net als Jimmy ook heeft gedaan enkel kijken?quote:Op dinsdag 26 maart 2024 14:27 schreef zodeju het volgende:
[..]
Als ze geen coins wil uitgeven hoeft ze niet naar de BB.shop
Ja, net toch pas.......voor de rest wilde ze toch niet. ze at wel brood.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 14:28 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zij heeft haar 3 coins van het zingen in de gezamenlijke pot gedaan, is ook van haar dus
Ik zie gewoon een patroon als dingen niet gaan zoals zij wil, of als iemand niet doet zoals zij iets voor ogen had, dan begint het zwartmaken. Ariana, Doriana, Ronahi, Alice, Tom, Glenn, Tyron, Danny, stuk voor stuk kwamen ze aan de beurt met dingen die bij elke herhaling van het verhaal zo ontzettend werden aangedikt en verdraaid dat het niet meer 'even ventileren' te noemen was.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 14:20 schreef Kajmu het volgende:
[..]
Heel knap hoor dat jij in haar hoofd kan kijken. Ik zie het allemaal wel gebeuren, ik zie de bewoners nu rustiger worden en niet meer denken dat met hard spel dees te winnen is heel mooi om te zien maar dat is mijn vizie
Gisteren waren het alle maal nog galbakken en tuig......quote:Op dinsdag 26 maart 2024 14:34 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik zie gewoon een patroon als dingen niet gaan zoals zij wil, of als iemand niet doet zoals zij iets voor ogen had, dan begint het zwartmaken. Ariana, Doriana, Ronahi, Alice, Tom, Glenn, Tyron, Danny, stuk voor stuk kwamen ze aan de beurt met dingen die bij elke herhaling van het verhaal zo ontzettend werden aangedikt en verdraaid dat het niet meer 'even ventileren' te noemen was.
Onbetrouwbaar, engerd, slang, viezerik, snotneus, jochie en 'die 20 jarige' zijn slechts wat voorbeelden van hoe ze dan iemand neerzet. Dit was de afgelopen dagen nog, dus of dat rustiger worden iets blijvends is lijkt me sterk, maar wel zullen wel zien
Ze is en blijft toch de allerleukste bewoner van dit jaar.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 13:57 schreef spapaars het volgende:
https://streamable.com/4zb46g
[ afbeelding ]
oeps foutjequote:Op dinsdag 26 maart 2024 14:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het zijn net mensen![]()
Gelukkig doen wij dat nooit
Ik weet dat ze cocoon zeggen, maar toch klinkt het vaak als kalkoen.quote:
Wel mooi dat ze nu wel bijdraaid dat ze inziet dat dat wat ze wou niet werkt toch? Zij is zeker mijn favoriet niet maar leuke straems 👍quote:Op dinsdag 26 maart 2024 14:34 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik zie gewoon een patroon als dingen niet gaan zoals zij wil, of als iemand niet doet zoals zij iets voor ogen had, dan begint het zwartmaken. Ariana, Doriana, Ronahi, Alice, Tom, Glenn, Tyron, Danny, stuk voor stuk kwamen ze aan de beurt met dingen die bij elke herhaling van het verhaal zo ontzettend werden aangedikt en verdraaid dat het niet meer 'even ventileren' te noemen was.
Onbetrouwbaar, engerd, slang, viezerik, snotneus, jochie en 'die 20 jarige' zijn slechts wat voorbeelden van hoe ze dan iemand neerzet. Dit was de afgelopen dagen nog, dus of dat rustiger worden iets blijvends is lijkt me sterk, maar wel zullen wel zien
Dan is dit haar finale week, zaterdag naar huis!quote:Op dinsdag 26 maart 2024 14:28 schreef Harry het volgende:
[..]
Nee toch??!
Ze zou haar originele (!!!!) Baywatch-pakje in de Finale week aan gaan doen.
Je mag haar houdenquote:Op dinsdag 26 maart 2024 14:39 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze is en blijft toch de allerleukste bewoner van dit jaar.![]()
Ze zei vanochtend, toen ze dit plan vertelde aan Karen, dat ze dat ticket absoluut niet gaat kopen.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 14:44 schreef Harry het volgende:
Over dat boodschappen
Ashley wil daar erg graag naartoe. Omdat haar ook eens iets gegund wordt?
Of is het misschien zo, dat daar een vrijstelling te koop is.
Ashley staat er slecht voor en gaat, denk ik, dat Ticket kopen.
die zijn nog even lekker gaan leggen, benieuwd of ze in slaap gaan vallen hahaquote:Op dinsdag 26 maart 2024 14:43 schreef MacDeMarco het volgende:
Hanggroepje is gereduceerd van vier tot twee personen. Alleen Randy en Glenn zitten er nog.
Zeker weten. Een gouden zet van RTL om haar terug te laten komenquote:Op dinsdag 26 maart 2024 14:50 schreef Kajmu het volgende:
[..]
De alleleukste zeker niet maar wel de meest besproken
Nope.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 14:47 schreef danilel het volgende:
[..]
Dan is dit haar finale week, zaterdag naar huis!
Eerlijk gezegd twijfel ik daar wel aanquote:Op dinsdag 26 maart 2024 14:49 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze zei vanochtend, toen ze dit plan vertelde aan Karen, dat ze dat ticket absoluut niet gaat kopen.
Laat haar maar gaan .. en een ticket kopen. Wil dat drama welquote:Op dinsdag 26 maart 2024 14:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd twijfel ik daar wel aan
Ik zou er geen geld op in zetten
Ze moet gewoon niets zeggen. Ze hoeft toch zeker geen verantwoording af te leggen? Als ze het niet doet dan doet ze het niet en doet ze het wel dan doet ze het wel. Moet ze lekker zelf weten. Maar het is wel zo dat zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten. Vandaar dus dat dat groepje denkt dat ze het wel gaat doen.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 14:49 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze zei vanochtend, toen ze dit plan vertelde aan Karen, dat ze dat ticket absoluut niet gaat kopen.
Omdat ze geen coins wil uitgegeven.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 14:26 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ja, we kunnen wel stellen dat Randy een van de finalisten gaat worden.quote:
Ik vind dat ze allemaal de kans moeten hebben daar heen te gaanquote:Op dinsdag 26 maart 2024 14:53 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Omdat ze geen coins wil uitgegeven.
Waarom winkelen zonder geld?
Enige reden om een vrijstelling te kopen van de prijzenpot.
En Karen die heeft meegehobbeld op de golven van Ashleyquote:Op dinsdag 26 maart 2024 14:54 schreef Harry het volgende:
[..]
Ja, we kunnen wel stellen dat Randy een van de finalisten gaat worden.
Ashquote:Op dinsdag 26 maart 2024 14:56 schreef Kajmu het volgende:
Tom zei iemand was aant wenen kon het niet volgen wie was dat?
Doet ze zelf toch ookquote:Op dinsdag 26 maart 2024 14:56 schreef Dotteke het volgende:
Ash is er klaar mee, mensen proberen de boel te domineren zegt ze
quote:Op dinsdag 26 maart 2024 14:56 schreef Dotteke het volgende:
Ash is er klaar mee, mensen proberen de boel te domineren zegt ze
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |