Dan is dit haar finale week, zaterdag naar huis!quote:Op dinsdag 26 maart 2024 14:28 schreef Harry het volgende:
[..]
Nee toch??!
Ze zou haar originele (!!!!) Baywatch-pakje in de Finale week aan gaan doen.
Je mag haar houdenquote:Op dinsdag 26 maart 2024 14:39 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze is en blijft toch de allerleukste bewoner van dit jaar.![]()
Ze zei vanochtend, toen ze dit plan vertelde aan Karen, dat ze dat ticket absoluut niet gaat kopen.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 14:44 schreef Harry het volgende:
Over dat boodschappen
Ashley wil daar erg graag naartoe. Omdat haar ook eens iets gegund wordt?
Of is het misschien zo, dat daar een vrijstelling te koop is.
Ashley staat er slecht voor en gaat, denk ik, dat Ticket kopen.
die zijn nog even lekker gaan leggen, benieuwd of ze in slaap gaan vallen hahaquote:Op dinsdag 26 maart 2024 14:43 schreef MacDeMarco het volgende:
Hanggroepje is gereduceerd van vier tot twee personen. Alleen Randy en Glenn zitten er nog.
Zeker weten. Een gouden zet van RTL om haar terug te laten komenquote:Op dinsdag 26 maart 2024 14:50 schreef Kajmu het volgende:
[..]
De alleleukste zeker niet maar wel de meest besproken
Nope.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 14:47 schreef danilel het volgende:
[..]
Dan is dit haar finale week, zaterdag naar huis!
Eerlijk gezegd twijfel ik daar wel aanquote:Op dinsdag 26 maart 2024 14:49 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze zei vanochtend, toen ze dit plan vertelde aan Karen, dat ze dat ticket absoluut niet gaat kopen.
Laat haar maar gaan .. en een ticket kopen. Wil dat drama welquote:Op dinsdag 26 maart 2024 14:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd twijfel ik daar wel aan
Ik zou er geen geld op in zetten
Ze moet gewoon niets zeggen. Ze hoeft toch zeker geen verantwoording af te leggen? Als ze het niet doet dan doet ze het niet en doet ze het wel dan doet ze het wel. Moet ze lekker zelf weten. Maar het is wel zo dat zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten. Vandaar dus dat dat groepje denkt dat ze het wel gaat doen.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 14:49 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze zei vanochtend, toen ze dit plan vertelde aan Karen, dat ze dat ticket absoluut niet gaat kopen.
Omdat ze geen coins wil uitgegeven.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 14:26 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Iedereen wil graag een keer naar de BB shop. Waarom zou Ashley dan niet mogen?
Als je het hebt over het koken, zou Jimmy elke keer moeten gaan
Ja, we kunnen wel stellen dat Randy een van de finalisten gaat worden.quote:
Ik vind dat ze allemaal de kans moeten hebben daar heen te gaanquote:Op dinsdag 26 maart 2024 14:53 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Omdat ze geen coins wil uitgegeven.
Waarom winkelen zonder geld?
Enige reden om een vrijstelling te kopen van de prijzenpot.
En Karen die heeft meegehobbeld op de golven van Ashleyquote:Op dinsdag 26 maart 2024 14:54 schreef Harry het volgende:
[..]
Ja, we kunnen wel stellen dat Randy een van de finalisten gaat worden.
Ashquote:Op dinsdag 26 maart 2024 14:56 schreef Kajmu het volgende:
Tom zei iemand was aant wenen kon het niet volgen wie was dat?
Doet ze zelf toch ookquote:Op dinsdag 26 maart 2024 14:56 schreef Dotteke het volgende:
Ash is er klaar mee, mensen proberen de boel te domineren zegt ze
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |