Ze zei vanmorgen lekker in haar badjas te willen gaan zingenquote:Op dinsdag 26 maart 2024 12:11 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Leuk goed gepraat, maar de feiten zijn anders. Ze heeft gisteravond gezegd dat ze als protest haar badjas aanhoudt vandaag en dat ze zelfs de karaoke in badjas gaat doen.
quote:Op dinsdag 26 maart 2024 12:09 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Omdat haar niks gegund wordt geloof ik ... ik weet het niet meer precies.
Nee, zo speelt hij het spel , Glenn is een vent zonder ruggengraat....die rennend aan komt als hij geroepen wordt. Puppet on a string van Sandie Shaw is een nummer die bij hem past.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 11:52 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Dit. Het is een vent zonder ruggengraat.
Ze pakt altijd alles zelf dus er valt niet veel te gunnen meer over.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 12:41 schreef Kissingbird het volgende:
[..]dit dus..
zelf veel gegund aan anderen en gister werd haar niks gegund
ze is beus daarover
Ik vraag me af of die gesprekken er zonder kaarten wel zouden komenquote:Op dinsdag 26 maart 2024 12:20 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Ze zouden die kaarten moeten afpakken. Goede inhoudelijke gesprekken zijn een zeldzaam ding geworden met die kaartspelletjes de hele dag.
of merken, met ietsquote:Op dinsdag 26 maart 2024 12:48 schreef ledn81 het volgende:
Ashley gaat even rummikuppen zodat ze ook even feeling krijgt voor de kaartjes![]()
Kan ze straks het juiste kaartje uit de pot pakken als ze bepalen wie er mag shoppen
Ik ga dan voor het oranje hondje in de kastquote:Op dinsdag 26 maart 2024 12:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als Glenn niet wint dan mag Randy van mij winnen, of die plant links in de hoek
weten we niet, de camera ging meteen weg, vraag me ook af , wat bijtekenen, je tekend toch voor 100 dagen?quote:
Krasje erbij op haar beker??quote:Op dinsdag 26 maart 2024 12:59 schreef rinardo het volgende:
[..]
weten we niet, de camera ging meteen weg, vraag me ook af , wat bijtekenen, je tekend toch voor 100 dagen?
Was een streepje op haar flaske volgens mij...quote:Op dinsdag 26 maart 2024 12:59 schreef rinardo het volgende:
[..]
weten we niet, de camera ging meteen weg, vraag me ook af , wat bijtekenen, je tekend toch voor 100 dagen?
De complotten hier af en toequote:Op dinsdag 26 maart 2024 13:02 schreef Ireth het volgende:
[..]
Was een streepje op haar flaske volgens mij...
Met dit ticket staat ie al in de halve finale, dus is hij vrijgesteld volgens mij.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 13:03 schreef Gerrie_55 het volgende:
Maar heeft iemand mijn vraag (post118) gelezen of snap ik het verkeerd over die vrijstelling
halve finale is aankomende week.. eindigend op 6 april. Finale is de week daarna eindigend op 13 april.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 12:21 schreef Gerrie_55 het volgende:
Waar ik over denk he het is een halve finale ticket maar halve final is toch 6 april dan wat dan a.s zaterdag de 30e is hij dan nog genomineerd
Hij heeft een vrijstelling gewonnen.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 13:07 schreef Ireth het volgende:
[..]
Met dit ticket staat ie al in de halve finale, dus is hij vrijgesteld volgens mij.
En ik vermoed dat er niemand is die denkt dat de nominaties voor deze week definitief zijn, dat is dit seizoen nooit het geval geweest.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 13:07 schreef Ireth het volgende:
[..]
Met dit ticket staat ie al in de halve finale, dus is hij vrijgesteld volgens mij.
quote:Op dinsdag 26 maart 2024 13:07 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
halve finale is aankomende week.. eindigend op 6 april. Finale is de week daarna eindigend op 13 april.
Dus voor 6 april wordt er ook nog genomineerdquote:Op dinsdag 26 maart 2024 13:07 schreef Ireth het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |