Sinds karen hem verkracht heeft van mij niet meer...quote:Op dinsdag 26 maart 2024 11:24 schreef LonesomeFairy het volgende:
Karen moet unwritten zingen.
Ook een van mijn favoriete nummers
Ja hoorquote:Op dinsdag 26 maart 2024 11:26 schreef BigBreg83 het volgende:
Bij jimmy werd het nummer gisteren toch niet nog verder afgedraaid?
Jawel!quote:Op dinsdag 26 maart 2024 11:26 schreef BigBreg83 het volgende:
Ja zingen kan Karen niet. Maar ik blijf het een geweldig nummer vinden.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 11:26 schreef Ireth het volgende:
[..]
Sinds karen hem verkracht heeft van mij niet meer...
Idd de nieuwe.. de oude kon wel zingenquote:
Vind dat er meer 1 om aan Ashley te gevenquote:Op dinsdag 26 maart 2024 11:27 schreef Cupfighter het volgende:
Alice moeten ze Alice who the fuck is Alice laten zingen
Ja zingen kan Karen niet. Maar ik blijf het een geweldig nummer vinden.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 11:26 schreef Ireth het volgende:
[..]
Sinds karen hem verkracht heeft van mij niet meer...
quote:Op dinsdag 26 maart 2024 11:27 schreef Ireth het volgende:
[..]
Vind dat er meer 1 om aan Ashley te geven
[..]
Dan zou de febo de streamers pas echt hatenquote:Op dinsdag 26 maart 2024 11:27 schreef Pearlbitch het volgende:
Ook weer zo'n faal, die karaoke-opdracht.
Laat ze dan 48 uur non-stop zingen.
Ik hoor het nu voor het eerst, maar ik ren niet naar de winkel om een cd te kopen.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 11:24 schreef LonesomeFairy het volgende:
Karen moet unwritten zingen.
Ook een van mijn favoriete nummers
https://streamable.com/2tognw luister nog een xquote:Op dinsdag 26 maart 2024 11:26 schreef BigBreg83 het volgende:
Voor Ashley vind ik Vulcano - Als je haar maar goed zit. ...quote:Op dinsdag 26 maart 2024 11:27 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik wel, al zou ik het ook erg waarderen als Karen haar zangkunsten op Spotify zetquote:Op dinsdag 26 maart 2024 11:28 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik hoor het nu voor het eerst, maar ik ren niet naar de winkel om een cd te kopen.
Het zal barbie Girl wel worden ofzoquote:Op dinsdag 26 maart 2024 11:29 schreef lojanda het volgende:
[..]
Voor Ashley vind ik Vulcano - Als je haar maar goed zit. ...
Of, Vuile Huichelaarquote:Op dinsdag 26 maart 2024 11:29 schreef lojanda het volgende:
[..]
Voor Ashley vind ik Vulcano - Als je haar maar goed zit. ...
[..]
Gewoon de deur openen met je jas aanquote:Op dinsdag 26 maart 2024 11:30 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik wel, al zou ik het ook erg waarderen als Karen haar zangkunsten op Spotify zet
Als je er dan bezoek komt die ik de deur uit wil hebben kan ik dat aanzetten
Slave to the musicquote:Op dinsdag 26 maart 2024 11:33 schreef Cupfighter het volgende:
Voor Glenn hebben we I Will follow als mogelijkheid
Dan kunnen we weer kaartenquote:Op dinsdag 26 maart 2024 11:34 schreef lojanda het volgende:
Nou dit was het weer voor vandaag?
Ahh de coins worden geleverd.. nou ja nu is het dan klaar voor vandaag.
Wat een nepzooi weer danquote:
Werkt beter dan een blaffende pitbullquote:Op dinsdag 26 maart 2024 11:30 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik wel, al zou ik het ook erg waarderen als Karen haar zangkunsten op Spotify zet
Als je er dan bezoek komt die ik de deur uit wil hebben kan ik dat aanzetten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |