Nee ik geloof dat van niemand dat die dat zouden doen. Ook ashley niet haha.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:47 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik sluit het niet uit hoor, als het eropaan komt zijn ze allemaal zo rot als een mispel.
Dan nog kun je de dikte van de kaartjes goed voelen, de hoekjes waar rafeltjes loszitten, etc.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:32 schreef danilel het volgende:
[..]
er is van te voren met de pot geschud
en dat kun je ook heel snel voelen alsof ze hans kazan zijn..........voor het zelfde geld kwam er nog een konijn uit ookquote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:50 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dan nog kun je de dikte van de kaartjes goed voelen, de hoekjes waar rafeltjes loszitten, etc.
Wat een kut blaag is dat toch.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:50 schreef mazaru het volgende:
Alice pikt de tas in. Randy wou hem ook. Jammer joh. Alice beslist dat gewoon en neemt hem mee.
Tja, zij is de baas he. Iedereen luistert naar haar. Niet dat ze veel keus hebben. Zelfs mijn overburen kunnen haar horenquote:
Nee iemand zei dat ze hem.moxht pakken.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:50 schreef mazaru het volgende:
Alice pikt de tas in. Randy wou hem ook. Jammer joh. Alice beslist dat gewoon en neemt hem mee.
Als je hele avonden niets anders doet dan ermee spelen, ga je ze op den duur wel herkennen.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:36 schreef danilel het volgende:
[..]
en dan meteen kunnen voelen welke kaart je pakt, zou zeer knap zijn
Volgens mij zit Tom best op een goeie plek nu. Hij heeft zijn lol met de mannen. De vrouwen buiten Alice geven hem alleen maar hoofdpijn.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:49 schreef kiki2024 het volgende:
leuke energie heeft Tom nu zo en net in de winkel
Schelden op bewoners doen we niet meer, je kan gewoon de naam noemenquote:
quote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Tja, zij is de baas he. Iedereen luistert naar haar. Niet dat ze veel keus hebben. Zelfs mijn overburen kunnen haar horen
Die stem alleen al, en maar door alles heen tetteren.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Tja, zij is de baas he. Iedereen luistert naar haar. Niet dat ze veel keus hebben. Zelfs mijn overburen kunnen haar horen
Randy heeft al een tas. Is al in de winkel geweest.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:50 schreef mazaru het volgende:
ja dat zeiden sommige al hier, dat zag ik niet in de winkel hahaquote:
ze vroeg het netjes, randy zei dat hij er ook aan dacht maar meteen daarachter zei hij ;"pak lekker skat!"quote:
**********Mod Edit Niet doenquote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
ja idd ik vond hem heel grappig en leuk in de winkel. fijne leuke energie heeft hijquote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:52 schreef marky het volgende:
[..]
Volgens mij zit Tom best op een goeie plek nu. Hij heeft zijn lol met de mannen. De vrouwen buiten Alice geven hem alleen maar hoofdpijn.
Dat ging even mis, dacht die duikt zo voorover het water inquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |