echt hequote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:43 schreef Koos1958 het volgende:
Wat is ze achterdochtig niet normaal weer
Nou gegunt niet nee, maar ze doet zelf moeilijk. Ze krijgt haar zin niet en gaat dwars liggenquote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:44 schreef chufi het volgende:
Man3 wat een drama ... het is haar echt niet gegund
Ja, maar 16/7. De overige uren hebben ze nodig om te slapen.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:25 schreef ledn81 het volgende:
Karen : "laat het niet zo in u hoofd spelen dit... dat is juist wat ze willen"
Nou het zal ze echt allemaal hun reet roesten wat Ashley wel of niet wil. Ze zijn echt een stuk minder met haar bezig dat ze zou willen
Komt ze net uit.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:45 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ze doet het zich allemaal zelf aan maar nu is moet ze even naar dbk geroepen worden vind ik.
En toch doet ze het allemaal zichzelf aan. Hoe stat dat op dat tshirt bij haar bed. Wel uitdelen maar niet incasseren of zo.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:45 schreef Dotteke het volgende:
Ik wil er ff uit zegt Ash zielig
Moet ik mee vraagt Karen
Waar ga je zitten
Weet ik even niet, moet er even uit zegt Ash
Ik sluit het niet uit hoor, als het eropaan komt zijn ze allemaal zo rot als een mispel.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:29 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Maar is toch zielig aan het worden dat ze mensen van valsspel beschuldigd met die kaartjes.
quote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:46 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
En toch doet ze het allemaal zichzelf aan. Hoe stat dat op dat tshirt bij haar bed. Wel uitdelen maar niet incasseren of zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |