Nou wat ze met haar handjes doet onder water boeit mij niet hoor,haar troon aan het verliezen manschappen gaan er vandoor van mij mag ze hoorquote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:27 schreef Fritsie1960 het volgende:
Hé Ash, doe eens ff je handen boven water. Wil zien wat je doet
Maar wel toevallig dat de twee hoogste kaarten voor Team Toxic zijn.quote:
er is van te voren met de pot geschudquote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:31 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Maar wel toevallig dat de twee hoogste kaarten voor Team Toxic zijn.
Kan toeval zijn. Jaja...
quote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:31 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Maar wel toevallig dat de twee hoogste kaarten voor Team Toxic zijn.
Kan toeval zijn. Jaja...
helemaal zen van buiten maar niet van binnenquote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:32 schreef Ireth het volgende:
Ow, ze lijdt in stilte geloof ik...
Powervrouw!
Tom iets aan het verstand peuteren? It'll be quicker to train a monkey.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:17 schreef ledn81 het volgende:
Tom wordt regelmatig even verteld dat komkommer niet handig is op pizza
Die kans is zelfs reëel.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:34 schreef Ireth het volgende:
Straks komt Tom terug en dan is er vast iets niet goed waar ze over gaat razen...
Ik zei nog zo geen kipquote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:34 schreef Ireth het volgende:
Straks komt Tom terug en dan is er vast iets niet goed waar ze over gaat razen...
quote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:32 schreef danilel het volgende:
[..]
er is van te voren met de pot geschud
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:35 schreef KinKiJan het volgende:
[..]![]()
Precies, geblindeerde pot, andere kant op kijken, hand erin hand eruit en klaar.en dan meteen kunnen voelen welke kaart je pakt, zou zeer knap zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |