Ik zei vandaag nog in DTS dat ik echt stuk ga als iemand als date met mij wil potten bakken. Dan heb je me echt al gewonnen voor ik je heb gezien hoor!quote:Op zondag 24 maart 2024 23:00 schreef Kissingbird het volgende: De ideale date van Tom zou iets actiefs doen zoals mini golf, bowlen , potten bakken Samen wandelen, samen naar de winkel gaan en samen koken. Karen : amai dat zou ik niet willen he zone date... (ze kookt niet graag) dan sta ik erbij voor spek en bonen De enige date die ze leuk vond was naar een sauna gaan (badkleding aan wel) Tom is wel eens op het strand gaan picknicken
Tom dusquote:Op zondag 24 maart 2024 23:18 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik zei vandaag nog in DTS dat ik echt stuk ga als iemand als date met mij wil potten bakken. Dan heb je me echt al gewonnen voor ik je heb gezien hoor!
Ja, blijkbaar is dat mijn date-match.quote:
Ja maar wat is de toegevoegde waarde van deze stream?quote:
ook omdat er steeds minder mag!! alles is zoooo politiek correctquote:Op zondag 24 maart 2024 23:24 schreef B00STER het volgende:
Ik mis de opdrachten met die hangende ballenbak, de sirene van seizoen 1 waarbij Liese over 2 bedden sprong... Dat waren leuke tijden dan was er altijd wat te zien. Het wordt echt met het jaar suffer.
Spijker op z'n kop. Je hebt de techniek om 24 uur per dag te streamen, dat doe je dan ook. Dan kun je toch wel wat creatiever zijn. Ik snap dat dit niet het hele seizoen lang kan maar de streams kunnen na 12 uur net zo goed uit op deze manier.quote:Op zondag 24 maart 2024 23:26 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ja maar wat is de toegevoegde waarde van deze stream?
Dan moet het programma er misschien mee stoppen als ze dat niet aandurven (wat ik serieus niet wil!)quote:Op zondag 24 maart 2024 23:27 schreef Thorelf het volgende:
[..]
ook omdat er steeds minder mag!! alles is zoooo politiek correct
Verkapte SLquote:Op zondag 24 maart 2024 23:26 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Alles beter dan die bps-opblaasvisquote:Op zondag 24 maart 2024 23:26 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat schrale kind stinkt op zeker!@quote:Op zondag 24 maart 2024 23:32 schreef Luna68 het volgende:
En Karen wast haar handen weer eens niet na het plassen
Niemand wast daar zijn handen. Zelfs niet als ze aan het eten gaan beginnen. Ik zou daar geen hap door mijn strot krijgenquote:Op zondag 24 maart 2024 23:32 schreef Luna68 het volgende:
🤮quote:Op zondag 24 maart 2024 23:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Niemand wast daar zijn handen. Zelfs niet als ze aan het eten gaan beginnen. Ik zou daar geen hap door mijn strot krijgen
Jaaa, viel me ook een paar keer op. Ook vast voordat ze aan het koken beginnen. Zag ik bij Jimmy..bahquote:Op zondag 24 maart 2024 23:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Niemand wast daar zijn handen. Zelfs niet als ze aan het eten gaan beginnen. Ik zou daar geen hap door mijn strot krijgen
Die baggert ook regelmatig zijn neus uit met zijn vingers en daarna gaat die deeg knedenquote:Op zondag 24 maart 2024 23:36 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Jaaa, viel me ook een paar keer op. Ook vast voordat ze aan het koken beginnen. Zag ik bij Jimmy..bah
Gadver 🤢quote:Op zondag 24 maart 2024 23:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die baggert ook regelmatig zijn neus uit met zijn vingers en daarna gaat die deeg kneden
Gatverdammequote:Op zondag 24 maart 2024 23:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die baggert ook regelmatig zijn neus uit met zijn vingers en daarna gaat die deeg kneden
Geen idee, maar moet je nu niet willen, hier regent hetquote:Op zondag 24 maart 2024 23:40 schreef b_engeltje het volgende:
Was dat vorig jaar niet dat ze snachts wakker werden gemaakt, dat ze met zijn alle buiten moesten slapen?
Het is ook hartstikke koud buiten. Ik liet net de hond uit en het is echt niet lekker.quote:Op zondag 24 maart 2024 23:41 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Geen idee, maar moet je nu niet willen, hier regent het
Doet ie al 9?, 10? wekenquote:Op zondag 24 maart 2024 23:41 schreef mazaru het volgende:
Is het de bedoeling dat Tyrone ook de badkamer schoonmaakt? Die loopt alleen maar heen en weer. Dat is een professional in werk ontwijken
Ja klopt en niemand die het door heeft.quote:
Was toen ook dus mochten ze het afmaken in de game roomquote:Op zondag 24 maart 2024 23:41 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Geen idee, maar moet je nu niet willen, hier regent het
was ook een jaar dat ze de polonaise moesten lopen...vroeg in de ochtendquote:Op zondag 24 maart 2024 23:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het is ook hartstikke koud buiten. Ik liet net de hond uit en het is echt niet lekker.
Ik zeg: "Trommel ze allemaal maar dat bed uit en naar buiten toen!"
Echt afzien is er nauwelijks bij. Dat was bij eerdere BB's vaak 'beter' geregeld.quote:Op zondag 24 maart 2024 23:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het is ook hartstikke koud buiten. Ik liet net de hond uit en het is echt niet lekker.
Ik zeg: "Trommel ze allemaal maar dat bed uit en naar buiten toen!"
Hij is al klaar? Zal lekker schoon geworden zijnquote:Op zondag 24 maart 2024 23:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja klopt en niemand die het door heeft.
Voor mij mogen ze Hummie weer opgraven.quote:Op zondag 24 maart 2024 23:45 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Echt afzien is er nauwelijks bij. Dat was bij eerdere BB's vaak 'beter' geregeld.
Beetje actie erinquote:Op zondag 24 maart 2024 23:44 schreef Thorelf het volgende:
[..]
was ook een jaar dat ze de polonaise moesten lopen...vroeg in de ochtend
Ja kan me wel zoiets herinneren. Maar die 24-uur opdrachten stellen ook niets voor dit jaar. Vorig jaar stonden ze die ballen nog vast te houden tijdens de live showquote:Op zondag 24 maart 2024 23:44 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Was toen ook dus mochten ze het afmaken in de game room
Jaaa, die had er wel kijk op / een sterke hand in om wat spektakel erin te gooien. Leeft ze nog?quote:Op zondag 24 maart 2024 23:46 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Voor mij mogen ze Hummie weer opgraven.
heel bb is braaf..vergeleken hoe het begon!quote:Op zondag 24 maart 2024 23:46 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Beetje actie erin
Het is nog veels te braaf
"opgraven"quote:Op zondag 24 maart 2024 23:47 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Jaaa, die had er wel kijk op / een sterke hand in om wat spektakel erin te gooien. Leeft ze nog?
neequote:Op zondag 24 maart 2024 23:47 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Jaaa, die had er wel kijk op / een sterke hand in om wat spektakel erin te gooien. Leeft ze nog?
Met die like bedoel ik "bedankt", niet dat ik het oké vind dat ze niet meer leeft, natuurlijk..quote:
Laten ze er maar weer eens een oude BB-classic in mieteren. De 48-uur karaoke-opdrachtquote:Op zondag 24 maart 2024 23:46 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Beetje actie erin
Het is nog veels te braaf
Nee, dat veenlijk is weer terug op haar plek.quote:Op zondag 24 maart 2024 23:47 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Randy heeft een spiegeltje afgedaan met een wc-papiertjequote:Op zondag 24 maart 2024 23:45 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Hij is al klaar? Zal lekker schoon geworden zijn
O ja gezelliequote:Op zondag 24 maart 2024 23:50 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Laten ze er maar weer eens een oude BB-classic in mieteren. De 48-uur karaoke-opdracht
snap ikquote:Op zondag 24 maart 2024 23:49 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Met die like bedoel ik "bedankt", niet dat ik het oké vind dat ze niet meer leeft, natuurlijk..
Euhm… Karen laten zingen???quote:Op zondag 24 maart 2024 23:50 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Laten ze er maar weer eens een oude BB-classic in mieteren. De 48-uur karaoke-opdracht
Zo hij zal wel moe zijn, die zal goed slapen zoquote:Op zondag 24 maart 2024 23:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Randy heeft een spiegeltje afgedaan met een wc-papiertje
Ik vind Glenn wel een schatje. Maar een huis vol Glennen zou ook niet echt spectaculair zijn.quote:Op zondag 24 maart 2024 23:50 schreef Luna68 het volgende:
Kan ook geen favoriet tussen de bewoners ontdekken dit jaar, vind er geen een echt uitspringen
Zoiets inderdaad. Of geboeid buiten slapen in de broekjes v Alice. Zonder dekens en met een emmer als toiletquote:Op zondag 24 maart 2024 23:51 schreef b_engeltje het volgende:
Tentdoeken tegen de regen zelf opbouwen en dan op veld bedjes eronder
Spaar me!! Alice die gaat karaoken is toch gewoon een nachtmerrie!!quote:Op zondag 24 maart 2024 23:50 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
die mazzelt er tussendoor!quote:Op zondag 24 maart 2024 23:52 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Zo hij zal wel moe zijn, die zal goed slapen zo
quote:Op zondag 24 maart 2024 23:52 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Zo hij zal wel moe zijn, die zal goed slapen zo
Das wel heel extreemquote:Op zondag 24 maart 2024 23:53 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Zoiets inderdaad. Of geboeid buiten slapen in de broekjes v Alice. Zonder dekens en met een emmer als toilet
Met als afsluiter een bekende zanger die het huis in is geslopen en ineens ten tonele verschijnt. Ik weet nog wel de choc die dat teweegbracht bij de bewoners.quote:
ik weet dat men denkt dat ik een huisvrouw ben met een kort pittig kapsel...maar ik gun het Tomquote:Op zondag 24 maart 2024 23:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vind Glenn wel een schatje. Maar een huis vol Glennen zou ook niet echt spectaculair zijn.
Poeh poeh .... druk dagje voor hemquote:Op zondag 24 maart 2024 23:54 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Hij had ook al pannenkoeken gebakken vanavond
Of een hele oude "zoveel" meter gebreid hebben voor vrijdagquote:Op zondag 24 maart 2024 23:50 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee hoor, ieder zijn voorkeur toch?quote:Op zondag 24 maart 2024 23:55 schreef Thorelf het volgende:
[..]
ik weet dat men denkt dat ik een huisvrouw ben met een kort pittig kapsel...maar ik gun het Tom
En dan 'gewoon' Borsato op laten treden. Zou wel een mooie stunt zijn en 'n aparte reactie geven bij de bewonertjesquote:Op zondag 24 maart 2024 23:55 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Met als afsluiter een bekende zanger die het huis in is geslopen en ineens ten tonele verschijnt. Ik weet nog wel de choc die dat teweegbracht bij de bewoners.![]()
Maar ja, daar is de kracht nu ook van af, want in BB 5 en 6 hadden ze écht geen enkel contact met de buitenwereld.
Of die touwen die vorig jaar door het hele huis waren gehangen die ze uit de knoop moesten halen. Waren ze een aardig tijd mee zoet.quote:Op zondag 24 maart 2024 23:56 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Of een hele oude "zoveel" meter gebreid hebben voor vrijdag
yep ali b en glennis grace erbij.....quote:Op zondag 24 maart 2024 23:58 schreef sly-nl het volgende:
[..]
En dan 'gewoon' Borsato op laten treden. Zou wel een mooie stunt zijn en 'n aparte reactie geven bij de bewonertjes![]()
![]()
En aangekondigd door Matthijs van Nieuwkerkquote:Op zondag 24 maart 2024 23:58 schreef sly-nl het volgende:
[..]
En dan 'gewoon' Borsato op laten treden. Zou wel een mooie stunt zijn en 'n aparte reactie geven bij de bewonertjes![]()
![]()
Die hele RTL-serie van BB is zó kinderachtig, de door hen geselecteerde bewoners moeten aan een aantal dingen voldoen : naïef zijn en onvolwassen gedrag.quote:Op zondag 24 maart 2024 23:55 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Met als afsluiter een bekende zanger die het huis in is geslopen en ineens ten tonele verschijnt. Ik weet nog wel de choc die dat teweegbracht bij de bewoners.![]()
Maar ja, daar is de kracht nu ook van af, want in BB 5 en 6 hadden ze écht geen enkel contact met de buitenwereld.
Haha, ik dacht ook al aan Alie B. en Tom Egbers in het background-koorquote:Op maandag 25 maart 2024 00:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
En aangekondigd door Matthijs van Nieuwkerk
Ja dat is wel leukquote:Op zondag 24 maart 2024 23:59 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Of die touwen die vorig jaar door het hele huis waren gehangen die ze uit de knoop moesten halen. Waren ze een aardig tijd mee zoet.
Maar begreep dat vannacht de deuren weer op slot gaan, hoorde Glenn zeggen dat hij denk dat het meubilair eruit wordt gehaald
glijden over een ijsblok met coins!quote:Op maandag 25 maart 2024 00:04 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ja dat is wel leuk
Maar deze bewoners hangen liggen zitten toch veel op de grond dat gaat ze niet echt raken
Nee iets uitputtens maar wat ook 24/7 streams geeft zodat de streamers gecompenseerd worden door de vele streamlocks
En er zitten er altijd een paar tussen die echt mentale problemen hebben of fikse persoonlijkheidsproblematiek. Aslie dit keer for sure.quote:Op maandag 25 maart 2024 00:03 schreef spapaars het volgende:
[..]
Die hele RTL-serie van BB is zó kinderachtig, de door hen geselecteerde bewoners moeten aan een aantal dingen voldoen : naïef zijn en onvolwassen gedrag.
denk niet echt ashley ,maar dat was meer sabeau....quote:Op maandag 25 maart 2024 00:07 schreef sly-nl het volgende:
[..]
En er zitten er altijd een paar tussen die echt mentale problemen hebben of fikse persoonlijkheidsproblematiek. Aslie dit keer for sure.
Nee, dan gaan ze muiten. Echt wel. Janken en zeuren en "bekijk het maar". Krijgen ze zeker hun zin achter een stream-lock.quote:Op maandag 25 maart 2024 00:09 schreef b_engeltje het volgende:
Of eerst 1 opdracht 5 uur later 2de opdracht erbij weer 5 uur later 3de opdracht erbij
En dat de hele week door zodat ze continue bezig zijn ofzo met slaap en doe schemas
Ik schrijf het net op ze krijgen veels te veel hun zinquote:Op maandag 25 maart 2024 00:10 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Nee, dan gaan ze muiten. Echt wel. Janken en zeuren en "bekijk het maar". Krijgen ze zeker hun zin achter een stream-lock.
Muiten dan ¤ 5.000,- uit de potquote:Op maandag 25 maart 2024 00:10 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Nee, dan gaan ze muiten. Echt wel. Janken en zeuren en "bekijk het maar". Krijgen ze zeker hun zin achter een stream-lock.
Ja zoiets en dat hoeven geen super zware opdrachten te zijnquote:
Nog beter, zitten ze allemaal op de bankquote:Op maandag 25 maart 2024 00:15 schreef Thorelf het volgende:
[..]
nee alleen sancties voor de muiters.... zeuren is genomineerd!
Mwah, Aslie is wel heel erg zwart of wit. Bijvoorbeeld: enorm dikke maten met Karen en bij het kleinste vertoon van minder loyaliteit is ze er ook gelijk helemaal klaar mee. Ook totaal niet beseffen dat ze constant anderen beschuldigd van wat ze zelf alleen maar doet. Niet meer bij stilstaan dat alles op de buis komt en helemaal geen filter meer hebben wat goed en fout is, omdat ze dat niet heeftquote:Op maandag 25 maart 2024 00:09 schreef Thorelf het volgende:
[..]
denk niet echt ashley ,maar dat was meer sabeau....
ben ik met je eens,maar Ashley is egoistisch en denkt dat ze slim is,maar sabeau is wereld vreemd en beetje gestoordquote:Op maandag 25 maart 2024 00:16 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Mwah, Aslie is wel heel erg zwart of wit. Bijvoorbeeld: enorm dikke maten met Karen en bij het kleinste vertoon van minder loyaliteit is ze er ook gelijk helemaal klaar mee. Ook totaal niet beseffen dat ze constant anderen beschuldigd van wat ze zelf alleen maar doet. Niet meer bij stilstaan dat alles op de buis komt en helemaal geen filter meer hebben wat goed en fout is, omdat ze dat niet heeft![]()
Ik kan wel een hele lijst van kenmerken opnoemen, maar dan wordt het een beetje raawr. Anyhoe, die is wel bps, denk ikke.
Sabeau is nog jong, maar die was idd ook wel erg vreemd.
Mjah, die stemmingswisselingen die ze heeft, die uit de hand gelopen verbouwing en dat gemene gedrag en matige geweten vond ik wel wat verder gaan dan alleen egoïsme..quote:Op maandag 25 maart 2024 00:20 schreef Thorelf het volgende:
[..]
ben ik met je eens,maar Ashley is egoistisch en denkt dat ze slim is,maar sabeau is wereld vreemd en beetje gestoord
quote:Op maandag 25 maart 2024 06:53 schreef humpty het volgende:
Goedemorgen![]()
Hoop dat ze vandaag iets moeten doen anders zien we weer de hele dag spelletjes.
Moest wel lachen gisteren Ashley wilde een spelletje rummicub spelen met Ty
en die zei later wel even waarop Ashley zei nee nu...later zei Tyron en ging
gewoon zijn ding doen.
Die Tyronquote:Op maandag 25 maart 2024 06:53 schreef humpty het volgende:
Goedemorgen![]()
Hoop dat ze vandaag iets moeten doen anders zien we weer de hele dag spelletjes.
Moest wel lachen gisteren Ashley wilde een spelletje rummicub spelen met Ty
en die zei later wel even waarop Ashley zei nee nu...later zei Tyron en ging
gewoon zijn ding doen.
Zet ik net mijn stream aan en val er gelijk inquote:
Volgens mij niet maar hoorde Glen gisteravond nog zeggen dat hij het brood vast klaar ging makenquote:Op maandag 25 maart 2024 07:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zet ik net mijn stream aan en val er gelijk in
Waren er al mensen op?
Ik snap haar niet, waarom zo tegen Karen doen en iemand waar ze nooit naar omkeek dwingen om NU een spelletje met haar te doen.quote:Op maandag 25 maart 2024 07:37 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Haha op die manier word bb ook voor ashley een "leerschool"
Ja mag je toch hopen ..ook die steken onder water die ze steeds geeft ik merk dat Karenquote:Op maandag 25 maart 2024 07:37 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Haha op die manier word bb ook voor ashley een "leerschool"
Ik vond het goed van Jimmy dat hij niks heeft gekocht,wel dom dat hij ze veel info heeft gegeven oa over een vrijstelling.quote:Op maandag 25 maart 2024 07:44 schreef Dotteke het volgende:
Ben benieuwd wat ze vandaag te doen krijgen en wie er boodschappen mag gaan doen in de winkel van BB
Jimmy niet.quote:Op maandag 25 maart 2024 07:50 schreef Rhosyn het volgende:
Wie staan op dit moment ook al weer genomineerd? Ashley, Tyron en Glenn/Jimmy?
Ja hij heeft echt alles verteld, de andere hebben nu ruim de tijd om na te denken of ze een vrijstelling of wat anders gaan kopenquote:Op maandag 25 maart 2024 07:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vond het goed van Jimmy dat hij niks heeft gekocht,wel dom dat hij ze veel info heeft gegeven oa over een vrijstelling.
En reken maar dat die er zijn.Die gaan heus niet voor de boodschappen.quote:Op maandag 25 maart 2024 07:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hij heeft echt alles verteld, de andere hebben nu ruim de tijd om na te denken of ze een vrijstelling of wat anders gaan kopen
Ik vraag het mij af, ze h ebben natuurlijk eerder vandaag ook aanbiedingen gekregen om te kopen.quote:Op maandag 25 maart 2024 07:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En reken maar dat die er zijn.Die gaan heus niet voor de boodschappen.
Dat laatste was gister al opvallend,BB was echt aan het sturen.quote:Op maandag 25 maart 2024 07:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vraag het mij af, ze h ebben natuurlijk eerder vandaag ook aanbiedingen gekregen om te kopen.
Maar toen waren ze samen, misschien als ze alleen zijn en een duwtje in de rug krijgen van BB wie weet
Voor ons wel leuk om te zien, gebeurd al niet zo veelquote:Op maandag 25 maart 2024 07:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat laatste was gister al opvallend,BB was echt aan het sturen.
BB heeft aangegeven dat ze er niet vanuit moeten gaan dat het winkeltje elke dag geopend is...quote:Op maandag 25 maart 2024 07:44 schreef Dotteke het volgende:
Ben benieuwd wat ze vandaag te doen krijgen en wie er boodschappen mag gaan doen in de winkel van BB
Goedemorgen.Dank voor de tip.quote:
klopt, dus dat kan nog leuk worden , wat me wel opviel er lag zalm , veel vlees, hadden ze beter nepproducten of afbeeldingen kunnen doen, zo zonde.quote:Op maandag 25 maart 2024 08:03 schreef Frummelie het volgende:
[..]
BB heeft aangegeven dat ze er niet vanuit moeten gaan dat het winkeltje elke dag geopend is...
9.30 zou de deur opengaanquote:Op maandag 25 maart 2024 08:08 schreef happyme28 het volgende:
Morgen! Zal wel wat in de huiskamer zijn denk? Of hebben we al beeld in de woonkamer gezien?
De aanbieding kregen ze 1 voor 1 in de dagboekkamerquote:Op maandag 25 maart 2024 07:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vraag het mij af, ze h ebben natuurlijk eerder vandaag ook aanbiedingen gekregen om te kopen.
Maar toen waren ze samen, misschien als ze alleen zijn en een duwtje in de rug krijgen van BB wie weet
Ja want als het tegen zit, zitten ze vandaag ook zonder eten... Jimmy bracht die boodschap wel een beetje verkeerd over en deed net of het winkeltje elke dag open was..quote:Op maandag 25 maart 2024 08:07 schreef rinardo het volgende:
[..]
klopt, dus dat kan nog leuk worden , wat me wel opviel er lag zalm , veel vlees, hadden ze beter nepproducten of afbeeldingen kunnen doen, zo zonde.
En dan weer niks kopenquote:Op maandag 25 maart 2024 07:44 schreef Dotteke het volgende:
Voedselbank of COA?quote:Op maandag 25 maart 2024 08:16 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja want als het tegen zit, zitten ze vandaag ook zonder eten... Jimmy bracht die boodschap wel een beetje verkeerd over en deed net of het winkeltje elke dag open was..
Ik zat me dat gisteren ook af te vragen, wat gebeurt er met die handel allemaal...
Ja tuurlijk dat is ook een optie...quote:Op maandag 25 maart 2024 08:18 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Voedselbank of COA?
Goedemorgen Frummel
VoedselBBankquote:Op maandag 25 maart 2024 08:20 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja tuurlijk dat is ook een optie...
Morgen skeetie..
Post #127.quote:Op maandag 25 maart 2024 08:21 schreef Frummelie het volgende:
Ze liggen gewoon nog te ronken....![]()
Of mochten ze er niet uit?
Oehhh ja dat kan ook nogquote:Op maandag 25 maart 2024 08:27 schreef espri het volgende:
Ik hoor zeggen over een lamp neer gezet en nog 1 en nog 1 en nog 1…. Moeten ze gaan werken om het te laten branden?
nu al genomineerd?quote:Op maandag 25 maart 2024 07:50 schreef Rhosyn het volgende:
Wie staan op dit moment ook al weer genomineerd? Ashley, Tyron en Glenn/Jimmy?
Kaarsje?quote:Op maandag 25 maart 2024 08:33 schreef Ireth het volgende:
Maar aan 1 ding hebben ze weer niet gedacht hé!!
Hoe in godsnaam moet Alice nu haar make-up doen met deze verlichting???
Alleen wol is sneller in de knopquote:Op maandag 25 maart 2024 08:33 schreef marky het volgende:
Nou het zal wel uitzoeken zijn draden en lampen ontrafelen. Een beetje zoals de wol vorig jaar.
En hier staat voltage opquote:Op maandag 25 maart 2024 08:35 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Alleen wol is sneller in de knop
was eerste waar ik aan dacht en poste hahahahquote:Op maandag 25 maart 2024 08:33 schreef Ireth het volgende:
Maar aan 1 ding hebben ze weer niet gedacht hé!!
Hoe in godsnaam moet Alice nu haar make-up doen met deze verlichting???
Ik zou het fantastisch vinden, vroegahquote:Op maandag 25 maart 2024 08:35 schreef Ireth het volgende:
Dit zou zo niet iets voor mij zijn...
Ik had nu al 40x op mijn bek gelegen, gestruikeld over een snoer...
Da tposte ik gisteren ook, maar iemand anders zei dat het anders wasquote:Op maandag 25 maart 2024 08:03 schreef Frummelie het volgende:
[..]
BB heeft aangegeven dat ze er niet vanuit moeten gaan dat het winkeltje elke dag geopend is...
Ja hij zou niet 24/7 open zijnquote:Op maandag 25 maart 2024 08:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Da tposte ik gisteren ook, maar iemand anders zei dat het anders was
Ze zijn iet 24 uur open werd er op mij geantwoord
Dus ik ga wel afwachten en zien
En niet alle dagen kwam het op neerquote:Op maandag 25 maart 2024 08:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Da tposte ik gisteren ook, maar iemand anders zei dat het anders was
Ze zijn iet 24 uur open werd er op mij geantwoord
Dus ik ga wel afwachten en zien
Volgens mij heeft ze ook in haar kleding geslapen of is dat witte pak een pyjama? gister op de bank had ze hem al aan.quote:Op zondag 24 maart 2024 23:32 schreef Luna68 het volgende:
Pyamaquote:Op maandag 25 maart 2024 08:42 schreef zodeju het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze ook in haar kleding geslapen of is dat witte pak een pyjama? gister op de bank had ze hem al aan.
Is er buiten op het terras geen spiegel, of zo'n make up spiegel uit de badkamer mee naar buiten.quote:Op maandag 25 maart 2024 08:42 schreef Gerrie_55 het volgende:
Benieuwd waar Alice gaat zitten make uppen
geen gekke dingen zeggen hequote:Op maandag 25 maart 2024 08:44 schreef Gerrie_55 het volgende:
O ze is al bezig stel je voor dat je daggie niet doet
Had die maar uit moeten kijken waar die loopt, en zijn poten optillenquote:Op maandag 25 maart 2024 08:45 schreef chufi het volgende:
Wat als er iemand keihard op zn plaat gaat en een been breekt door die snoeren ?
Maar als je nog maar half wakker bentquote:Op maandag 25 maart 2024 08:46 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Had die maar uit moeten kijken waar die loopt, en zijn poten optillen
Stoort jou dat ook?quote:Op maandag 25 maart 2024 08:47 schreef Joyce-43 het volgende:
Hadden ze die lampenkappen niet ook recht kunnen zetten van de lampen
Scheelt een norminasie exit dit weekendquote:Op maandag 25 maart 2024 08:45 schreef chufi het volgende:
Wat als er iemand keihard op zn plaat gaat en een been breekt door die snoeren ?
Ja ik dacht dat ook gehoord te hebben waarom zou BB anders zo aandringen om boodschappen te kopen... maar misschien heb ik het fout gehoord...quote:Op maandag 25 maart 2024 08:41 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
En niet alle dagen kwam het op neer
ja zolang ze het nog kan doen doet ze hetquote:Op maandag 25 maart 2024 08:50 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ja die zoekt nog plek als het huis affikt
quote:
Nee niet 24/7 heb ik begrepenquote:Op maandag 25 maart 2024 08:50 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja ik dacht dat ook gehoord te hebben waarom zou BB anders zo aandringen om boodschappen te kopen... maar misschien heb ik het fout gehoord...
Nee hoor zei hij echtquote:Op maandag 25 maart 2024 08:50 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja ik dacht dat ook gehoord te hebben waarom zou BB anders zo aandringen om boodschappen te kopen... maar misschien heb ik het fout gehoord...
Nog even het bericht van BB uit de winkel gisterquote:Op maandag 25 maart 2024 08:50 schreef Frummelie het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 maart 2024 08:54 schreef espri het volgende:
Zou Randy het wel trekken dit? Hij zei gisteren al dat hij zo moe was van het brief schrijven…..
Ik zag hem net al heel moeilijk kijken.quote:Op maandag 25 maart 2024 08:54 schreef espri het volgende:
Zou Randy het wel trekken dit? Hij zei gisteren al dat hij zo moe was van het brief schrijven…..
Nee dat is wel een pyjamaquote:Op maandag 25 maart 2024 08:42 schreef zodeju het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze ook in haar kleding geslapen of is dat witte pak een pyjama? gister op de bank had ze hem al aan.
Dat is zijn normale gezicht geloof ik.quote:Op maandag 25 maart 2024 08:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zag hem net al heel moeilijk kijken.
Ze is misschien niet anders gewend van hem?quote:Op maandag 25 maart 2024 08:55 schreef espri het volgende:
[..]
Wat zou zijn “vrouwtje” nu denken als ze hem altijd maar ziet hangen en moe zijn?
niet gehoord maar heb hier raar beeld bijquote:Op maandag 25 maart 2024 08:59 schreef Li0nHeart het volgende:
Jimmy : Sorry.. ik ben aan het nadruppelen.
quote:Op maandag 25 maart 2024 08:59 schreef Li0nHeart het volgende:
Jimmy : Sorry.. ik ben aan het nadruppelen.
We wachten op het vliegtuigje met ... 'wil je?'quote:Op maandag 25 maart 2024 09:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
Is er al een verlovingsdatum bekend van Glenn en Ashley? Kon er niks over vinden in de SV.
quote:Op maandag 25 maart 2024 08:54 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Nog even het bericht van BB uit de winkel gisterThnx.. niet 24/7 dagelijks...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon omdat het kan!
quote:Op maandag 25 maart 2024 09:01 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
We wachten op het vliegtuigje met ... 'wil je?'
nou ze gaan al even met elkaar dus vermoed dat ze het wel weetquote:Op maandag 25 maart 2024 08:55 schreef espri het volgende:
[..]
Wat zou zijn “vrouwtje” nu denken als ze hem altijd maar ziet hangen en moe zijn?
ze is echt gemeen..zelfs tegen haar beste vriendin daar dat zegt wel watquote:Op maandag 25 maart 2024 09:02 schreef humpty het volgende:
Karen trok ook best wel veel met Glen op dus Ashley pakt haar dubbel
Secreet eerste klas is het
idd en heeft niks meer met het spel te makenquote:Op maandag 25 maart 2024 09:02 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
ze is echt gemeen..zelfs tegen haar beste vriendin daar dat zegt wel wat
Dan sta je toch als man zijnde voor schut......en hij ziet toch hoe ze Karen behandelt. Hij zakt bijna bij mij op het zelfde niveau als Danny.quote:Op maandag 25 maart 2024 09:01 schreef humpty het volgende:
Tegen Glen kom we gaan eten en hij sloft er weer achter aan
quote:Op maandag 25 maart 2024 09:04 schreef Frummelie het volgende:
Gatver echt link met een pan heet water tussen die snoeren door..
Ja je kan toch wel even dagje niet douchen of als klaar is die lampenquote:Op maandag 25 maart 2024 09:04 schreef Frummelie het volgende:
Of haal even een washand over je gezicht in de keuken....was vroeger heel gewoon.quote:Op maandag 25 maart 2024 09:05 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ja je kan toch wel even dagje niet douchen of als klaar is die lampen
Valt wel mee als je een beetje voorzichtig doet. Hier staat ook een laptop met netvoeding op tafel tussen de koffie en de theequote:Op maandag 25 maart 2024 09:04 schreef Frummelie het volgende:
Ja preciesquote:Op maandag 25 maart 2024 09:06 schreef zodeju het volgende:
[..]
Of haal even een washand over je gezicht in de keuken....was vroeger heel gewoon.
quote:Op maandag 25 maart 2024 09:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
Is er al een verlovingsdatum bekend van Glenn en Ashley? Kon er niks over vinden in de SV.
zit in de slaapkamer nuquote:Op maandag 25 maart 2024 09:08 schreef Dotteke het volgende:
O jee dat wordt een probleem voor Alice om zich op te maken zie ik
Tot er weer een leukerd iets post waarvan de koffie in het rond vliegt natuurlijk.quote:Op maandag 25 maart 2024 09:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Valt wel mee als je een beetje voorzichtig doet. Hier staat ook een laptop met netvoeding op tafel tussen de koffie en de thee
Maar dan lezen we dat hier meteen. Dus het blijft gewoon werken zonder dat je haar overeind komt te staanquote:Op maandag 25 maart 2024 09:09 schreef Jockari het volgende:
[..]
Tot er weer een leukerd iets post waarvan de koffie in het rond vliegt natuurlijk.
Ze had het leuk met Tom gisteravond.quote:Op maandag 25 maart 2024 09:02 schreef humpty het volgende:
Karen trok ook best wel veel met Glen op dus Ashley pakt haar dubbel
Secreet eerste klas is het
Tja, een vliegtuigje lukt blijkbaar niet, dan maar een feestje.quote:Op maandag 25 maart 2024 09:11 schreef Kissingbird het volgende:
Jimmy heeft in zijn brief naar zijn beste vriend om een feest gevraagd![]()
![]()
![]()
Hij wil iedereen weer zien
Ik krijg er ook de kriebels van...quote:Op maandag 25 maart 2024 09:05 schreef Kissingbird het volgende:
[..]ja zat ik net ook te bedenken....
vind stroom 'eng'![]()
vind het niks dat er lampen op het aanrecht staan
quote:Op maandag 25 maart 2024 09:15 schreef Jockari het volgende:
[..]
Tja, een vliegtuigje lukt blijkbaar niet, dan maar een feestje.
Ja inderdaad zolang je niet meurt als een bunzing is dat ook een optie...quote:Op maandag 25 maart 2024 09:05 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ja je kan toch wel even dagje niet douchen of als klaar is die lampen
Ja en Jimmy antwoordde: we gaan echt avonturen beleven Tom.quote:Op maandag 25 maart 2024 09:17 schreef Li0nHeart het volgende:
Tom gaat een tweedehands fiets kopen/zoeken voor Jimmy. Als Jimmy dan langs komt kan hij zo naar de stad fietsen.
Nou zou niks voor mij zijn, ik val al over een kopspeld... ik vind het gevaarlijk..quote:Op maandag 25 maart 2024 09:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Valt wel mee als je een beetje voorzichtig doet. Hier staat ook een laptop met netvoeding op tafel tussen de koffie en de thee
Hoe vlug kan je aan de kant geschoven worden, om een glaasje wijn.quote:Op maandag 25 maart 2024 09:20 schreef Joyce-43 het volgende:
lulligste vind ik voor Karen nog ze is nu met iedereen praten en lachen behalve dus met Ka
Is dat dan nog van die wc-rol die Ty tegen haar hoofd gooide?quote:Op maandag 25 maart 2024 09:21 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ja zat ik ook al te kijken goeie bult
voor vrijdag is het wel weer goed let maar opquote:Op maandag 25 maart 2024 09:22 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hoe vlug kan je aan de kant geschoven worden, om een glaasje wijn.
Haar haar hoeft niet meer gedaan te worden....zou me een beetje misbruikt voelen als ik Karin was.
Nee, was hoger en aan de andere kant en was volgende dag al weg.quote:Op maandag 25 maart 2024 09:22 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Is dat dan nog van die wc-rol die Ty tegen haar hoofd gooide?
Dankjewelquote:Op maandag 25 maart 2024 09:19 schreef espri het volgende:
@:Verida nog van harte gefeliciteerd![]()
![]()
![]()
RNdy staat nog steeds in de badkamer te tutten en trutten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |