Ik krijg er ook de kriebels van...quote:Op maandag 25 maart 2024 09:05 schreef Kissingbird het volgende:
[..]ja zat ik net ook te bedenken....
vind stroom 'eng'![]()
vind het niks dat er lampen op het aanrecht staan
quote:Op maandag 25 maart 2024 09:15 schreef Jockari het volgende:
[..]
Tja, een vliegtuigje lukt blijkbaar niet, dan maar een feestje.
Ja inderdaad zolang je niet meurt als een bunzing is dat ook een optie...quote:Op maandag 25 maart 2024 09:05 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ja je kan toch wel even dagje niet douchen of als klaar is die lampen
Ja en Jimmy antwoordde: we gaan echt avonturen beleven Tom.quote:Op maandag 25 maart 2024 09:17 schreef Li0nHeart het volgende:
Tom gaat een tweedehands fiets kopen/zoeken voor Jimmy. Als Jimmy dan langs komt kan hij zo naar de stad fietsen.
Nou zou niks voor mij zijn, ik val al over een kopspeld... ik vind het gevaarlijk..quote:Op maandag 25 maart 2024 09:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Valt wel mee als je een beetje voorzichtig doet. Hier staat ook een laptop met netvoeding op tafel tussen de koffie en de thee
Hoe vlug kan je aan de kant geschoven worden, om een glaasje wijn.quote:Op maandag 25 maart 2024 09:20 schreef Joyce-43 het volgende:
lulligste vind ik voor Karen nog ze is nu met iedereen praten en lachen behalve dus met Ka
Is dat dan nog van die wc-rol die Ty tegen haar hoofd gooide?quote:Op maandag 25 maart 2024 09:21 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ja zat ik ook al te kijken goeie bult
voor vrijdag is het wel weer goed let maar opquote:Op maandag 25 maart 2024 09:22 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hoe vlug kan je aan de kant geschoven worden, om een glaasje wijn.
Haar haar hoeft niet meer gedaan te worden....zou me een beetje misbruikt voelen als ik Karin was.
Nee, was hoger en aan de andere kant en was volgende dag al weg.quote:Op maandag 25 maart 2024 09:22 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Is dat dan nog van die wc-rol die Ty tegen haar hoofd gooide?
Dankjewelquote:Op maandag 25 maart 2024 09:19 schreef espri het volgende:
@:Verida nog van harte gefeliciteerd![]()
![]()
![]()
RNdy staat nog steeds in de badkamer te tutten en trutten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |