Kaarsje?quote:Op maandag 25 maart 2024 08:33 schreef Ireth het volgende:
Maar aan 1 ding hebben ze weer niet gedacht hé!!
Hoe in godsnaam moet Alice nu haar make-up doen met deze verlichting???
Alleen wol is sneller in de knopquote:Op maandag 25 maart 2024 08:33 schreef marky het volgende:
Nou het zal wel uitzoeken zijn draden en lampen ontrafelen. Een beetje zoals de wol vorig jaar.
En hier staat voltage opquote:Op maandag 25 maart 2024 08:35 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Alleen wol is sneller in de knop
was eerste waar ik aan dacht en poste hahahahquote:Op maandag 25 maart 2024 08:33 schreef Ireth het volgende:
Maar aan 1 ding hebben ze weer niet gedacht hé!!
Hoe in godsnaam moet Alice nu haar make-up doen met deze verlichting???
Ik zou het fantastisch vinden, vroegahquote:Op maandag 25 maart 2024 08:35 schreef Ireth het volgende:
Dit zou zo niet iets voor mij zijn...
Ik had nu al 40x op mijn bek gelegen, gestruikeld over een snoer...
Da tposte ik gisteren ook, maar iemand anders zei dat het anders wasquote:Op maandag 25 maart 2024 08:03 schreef Frummelie het volgende:
[..]
BB heeft aangegeven dat ze er niet vanuit moeten gaan dat het winkeltje elke dag geopend is...
Ja hij zou niet 24/7 open zijnquote:Op maandag 25 maart 2024 08:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Da tposte ik gisteren ook, maar iemand anders zei dat het anders was
Ze zijn iet 24 uur open werd er op mij geantwoord
Dus ik ga wel afwachten en zien
En niet alle dagen kwam het op neerquote:Op maandag 25 maart 2024 08:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Da tposte ik gisteren ook, maar iemand anders zei dat het anders was
Ze zijn iet 24 uur open werd er op mij geantwoord
Dus ik ga wel afwachten en zien
Volgens mij heeft ze ook in haar kleding geslapen of is dat witte pak een pyjama? gister op de bank had ze hem al aan.quote:Op zondag 24 maart 2024 23:32 schreef Luna68 het volgende:
En Karen wast haar handen weer eens niet na het plassen
Pyamaquote:Op maandag 25 maart 2024 08:42 schreef zodeju het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze ook in haar kleding geslapen of is dat witte pak een pyjama? gister op de bank had ze hem al aan.
Is er buiten op het terras geen spiegel, of zo'n make up spiegel uit de badkamer mee naar buiten.quote:Op maandag 25 maart 2024 08:42 schreef Gerrie_55 het volgende:
Benieuwd waar Alice gaat zitten make uppen
geen gekke dingen zeggen hequote:Op maandag 25 maart 2024 08:44 schreef Gerrie_55 het volgende:
O ze is al bezig stel je voor dat je daggie niet doet
Had die maar uit moeten kijken waar die loopt, en zijn poten optillenquote:Op maandag 25 maart 2024 08:45 schreef chufi het volgende:
Wat als er iemand keihard op zn plaat gaat en een been breekt door die snoeren ?
Maar als je nog maar half wakker bentquote:Op maandag 25 maart 2024 08:46 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Had die maar uit moeten kijken waar die loopt, en zijn poten optillen
Stoort jou dat ook?quote:Op maandag 25 maart 2024 08:47 schreef Joyce-43 het volgende:
Hadden ze die lampenkappen niet ook recht kunnen zetten van de lampen
Scheelt een norminasie exit dit weekendquote:Op maandag 25 maart 2024 08:45 schreef chufi het volgende:
Wat als er iemand keihard op zn plaat gaat en een been breekt door die snoeren ?
Ja ik dacht dat ook gehoord te hebben waarom zou BB anders zo aandringen om boodschappen te kopen... maar misschien heb ik het fout gehoord...quote:Op maandag 25 maart 2024 08:41 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
En niet alle dagen kwam het op neer
ja zolang ze het nog kan doen doet ze hetquote:Op maandag 25 maart 2024 08:50 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ja die zoekt nog plek als het huis affikt
quote:
Nee niet 24/7 heb ik begrepenquote:Op maandag 25 maart 2024 08:50 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja ik dacht dat ook gehoord te hebben waarom zou BB anders zo aandringen om boodschappen te kopen... maar misschien heb ik het fout gehoord...
Nee hoor zei hij echtquote:Op maandag 25 maart 2024 08:50 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja ik dacht dat ook gehoord te hebben waarom zou BB anders zo aandringen om boodschappen te kopen... maar misschien heb ik het fout gehoord...
Nog even het bericht van BB uit de winkel gisterquote:Op maandag 25 maart 2024 08:50 schreef Frummelie het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 maart 2024 08:54 schreef espri het volgende:
Zou Randy het wel trekken dit? Hij zei gisteren al dat hij zo moe was van het brief schrijven…..
Ik zag hem net al heel moeilijk kijken.quote:Op maandag 25 maart 2024 08:54 schreef espri het volgende:
Zou Randy het wel trekken dit? Hij zei gisteren al dat hij zo moe was van het brief schrijven…..
Nee dat is wel een pyjamaquote:Op maandag 25 maart 2024 08:42 schreef zodeju het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze ook in haar kleding geslapen of is dat witte pak een pyjama? gister op de bank had ze hem al aan.
Dat is zijn normale gezicht geloof ik.quote:Op maandag 25 maart 2024 08:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zag hem net al heel moeilijk kijken.
Ze is misschien niet anders gewend van hem?quote:Op maandag 25 maart 2024 08:55 schreef espri het volgende:
[..]
Wat zou zijn “vrouwtje” nu denken als ze hem altijd maar ziet hangen en moe zijn?
niet gehoord maar heb hier raar beeld bijquote:Op maandag 25 maart 2024 08:59 schreef Li0nHeart het volgende:
Jimmy : Sorry.. ik ben aan het nadruppelen.
quote:Op maandag 25 maart 2024 08:59 schreef Li0nHeart het volgende:
Jimmy : Sorry.. ik ben aan het nadruppelen.
We wachten op het vliegtuigje met ... 'wil je?'quote:Op maandag 25 maart 2024 09:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
Is er al een verlovingsdatum bekend van Glenn en Ashley? Kon er niks over vinden in de SV.
quote:Op maandag 25 maart 2024 08:54 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Nog even het bericht van BB uit de winkel gisterThnx.. niet 24/7 dagelijks...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon omdat het kan!
quote:Op maandag 25 maart 2024 09:01 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
We wachten op het vliegtuigje met ... 'wil je?'
nou ze gaan al even met elkaar dus vermoed dat ze het wel weetquote:Op maandag 25 maart 2024 08:55 schreef espri het volgende:
[..]
Wat zou zijn “vrouwtje” nu denken als ze hem altijd maar ziet hangen en moe zijn?
ze is echt gemeen..zelfs tegen haar beste vriendin daar dat zegt wel watquote:Op maandag 25 maart 2024 09:02 schreef humpty het volgende:
Karen trok ook best wel veel met Glen op dus Ashley pakt haar dubbel
Secreet eerste klas is het
idd en heeft niks meer met het spel te makenquote:Op maandag 25 maart 2024 09:02 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
ze is echt gemeen..zelfs tegen haar beste vriendin daar dat zegt wel wat
Dan sta je toch als man zijnde voor schut......en hij ziet toch hoe ze Karen behandelt. Hij zakt bijna bij mij op het zelfde niveau als Danny.quote:Op maandag 25 maart 2024 09:01 schreef humpty het volgende:
Tegen Glen kom we gaan eten en hij sloft er weer achter aan
quote:Op maandag 25 maart 2024 09:04 schreef Frummelie het volgende:
Gatver echt link met een pan heet water tussen die snoeren door..
Ja je kan toch wel even dagje niet douchen of als klaar is die lampenquote:Op maandag 25 maart 2024 09:04 schreef Frummelie het volgende:
Of haal even een washand over je gezicht in de keuken....was vroeger heel gewoon.quote:Op maandag 25 maart 2024 09:05 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ja je kan toch wel even dagje niet douchen of als klaar is die lampen
Valt wel mee als je een beetje voorzichtig doet. Hier staat ook een laptop met netvoeding op tafel tussen de koffie en de theequote:Op maandag 25 maart 2024 09:04 schreef Frummelie het volgende:
Ja preciesquote:Op maandag 25 maart 2024 09:06 schreef zodeju het volgende:
[..]
Of haal even een washand over je gezicht in de keuken....was vroeger heel gewoon.
quote:Op maandag 25 maart 2024 09:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
Is er al een verlovingsdatum bekend van Glenn en Ashley? Kon er niks over vinden in de SV.
zit in de slaapkamer nuquote:Op maandag 25 maart 2024 09:08 schreef Dotteke het volgende:
O jee dat wordt een probleem voor Alice om zich op te maken zie ik
Tot er weer een leukerd iets post waarvan de koffie in het rond vliegt natuurlijk.quote:Op maandag 25 maart 2024 09:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Valt wel mee als je een beetje voorzichtig doet. Hier staat ook een laptop met netvoeding op tafel tussen de koffie en de thee
Maar dan lezen we dat hier meteen. Dus het blijft gewoon werken zonder dat je haar overeind komt te staanquote:Op maandag 25 maart 2024 09:09 schreef Jockari het volgende:
[..]
Tot er weer een leukerd iets post waarvan de koffie in het rond vliegt natuurlijk.
Ze had het leuk met Tom gisteravond.quote:Op maandag 25 maart 2024 09:02 schreef humpty het volgende:
Karen trok ook best wel veel met Glen op dus Ashley pakt haar dubbel
Secreet eerste klas is het
Tja, een vliegtuigje lukt blijkbaar niet, dan maar een feestje.quote:Op maandag 25 maart 2024 09:11 schreef Kissingbird het volgende:
Jimmy heeft in zijn brief naar zijn beste vriend om een feest gevraagd![]()
![]()
![]()
Hij wil iedereen weer zien
Ik krijg er ook de kriebels van...quote:Op maandag 25 maart 2024 09:05 schreef Kissingbird het volgende:
[..]ja zat ik net ook te bedenken....
vind stroom 'eng'![]()
vind het niks dat er lampen op het aanrecht staan
quote:Op maandag 25 maart 2024 09:15 schreef Jockari het volgende:
[..]
Tja, een vliegtuigje lukt blijkbaar niet, dan maar een feestje.
Ja inderdaad zolang je niet meurt als een bunzing is dat ook een optie...quote:Op maandag 25 maart 2024 09:05 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ja je kan toch wel even dagje niet douchen of als klaar is die lampen
Ja en Jimmy antwoordde: we gaan echt avonturen beleven Tom.quote:Op maandag 25 maart 2024 09:17 schreef Li0nHeart het volgende:
Tom gaat een tweedehands fiets kopen/zoeken voor Jimmy. Als Jimmy dan langs komt kan hij zo naar de stad fietsen.
Nou zou niks voor mij zijn, ik val al over een kopspeld... ik vind het gevaarlijk..quote:Op maandag 25 maart 2024 09:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Valt wel mee als je een beetje voorzichtig doet. Hier staat ook een laptop met netvoeding op tafel tussen de koffie en de thee
Hoe vlug kan je aan de kant geschoven worden, om een glaasje wijn.quote:Op maandag 25 maart 2024 09:20 schreef Joyce-43 het volgende:
lulligste vind ik voor Karen nog ze is nu met iedereen praten en lachen behalve dus met Ka
Is dat dan nog van die wc-rol die Ty tegen haar hoofd gooide?quote:Op maandag 25 maart 2024 09:21 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ja zat ik ook al te kijken goeie bult
voor vrijdag is het wel weer goed let maar opquote:Op maandag 25 maart 2024 09:22 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hoe vlug kan je aan de kant geschoven worden, om een glaasje wijn.
Haar haar hoeft niet meer gedaan te worden....zou me een beetje misbruikt voelen als ik Karin was.
Nee, was hoger en aan de andere kant en was volgende dag al weg.quote:Op maandag 25 maart 2024 09:22 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Is dat dan nog van die wc-rol die Ty tegen haar hoofd gooide?
Dankjewelquote:Op maandag 25 maart 2024 09:19 schreef espri het volgende:
@:Verida nog van harte gefeliciteerd![]()
![]()
![]()
RNdy staat nog steeds in de badkamer te tutten en trutten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |