Ik zei vandaag nog in DTS dat ik echt stuk ga als iemand als date met mij wil potten bakken. Dan heb je me echt al gewonnen voor ik je heb gezien hoor!quote:Op zondag 24 maart 2024 23:00 schreef Kissingbird het volgende: De ideale date van Tom zou iets actiefs doen zoals mini golf, bowlen , potten bakken Samen wandelen, samen naar de winkel gaan en samen koken. Karen : amai dat zou ik niet willen he zone date... (ze kookt niet graag) dan sta ik erbij voor spek en bonen De enige date die ze leuk vond was naar een sauna gaan (badkleding aan wel) Tom is wel eens op het strand gaan picknicken
Tom dusquote:Op zondag 24 maart 2024 23:18 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik zei vandaag nog in DTS dat ik echt stuk ga als iemand als date met mij wil potten bakken. Dan heb je me echt al gewonnen voor ik je heb gezien hoor!
Ja, blijkbaar is dat mijn date-match.quote:
Ja maar wat is de toegevoegde waarde van deze stream?quote:
ook omdat er steeds minder mag!! alles is zoooo politiek correctquote:Op zondag 24 maart 2024 23:24 schreef B00STER het volgende:
Ik mis de opdrachten met die hangende ballenbak, de sirene van seizoen 1 waarbij Liese over 2 bedden sprong... Dat waren leuke tijden dan was er altijd wat te zien. Het wordt echt met het jaar suffer.
Spijker op z'n kop. Je hebt de techniek om 24 uur per dag te streamen, dat doe je dan ook. Dan kun je toch wel wat creatiever zijn. Ik snap dat dit niet het hele seizoen lang kan maar de streams kunnen na 12 uur net zo goed uit op deze manier.quote:Op zondag 24 maart 2024 23:26 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ja maar wat is de toegevoegde waarde van deze stream?
Dan moet het programma er misschien mee stoppen als ze dat niet aandurven (wat ik serieus niet wil!)quote:Op zondag 24 maart 2024 23:27 schreef Thorelf het volgende:
[..]
ook omdat er steeds minder mag!! alles is zoooo politiek correct
Verkapte SLquote:Op zondag 24 maart 2024 23:26 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Alles beter dan die bps-opblaasvisquote:Op zondag 24 maart 2024 23:26 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat schrale kind stinkt op zeker!@quote:Op zondag 24 maart 2024 23:32 schreef Luna68 het volgende:
En Karen wast haar handen weer eens niet na het plassen
Niemand wast daar zijn handen. Zelfs niet als ze aan het eten gaan beginnen. Ik zou daar geen hap door mijn strot krijgenquote:Op zondag 24 maart 2024 23:32 schreef Luna68 het volgende:
En Karen wast haar handen weer eens niet na het plassen
🤮quote:Op zondag 24 maart 2024 23:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Niemand wast daar zijn handen. Zelfs niet als ze aan het eten gaan beginnen. Ik zou daar geen hap door mijn strot krijgen
Jaaa, viel me ook een paar keer op. Ook vast voordat ze aan het koken beginnen. Zag ik bij Jimmy..bahquote:Op zondag 24 maart 2024 23:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Niemand wast daar zijn handen. Zelfs niet als ze aan het eten gaan beginnen. Ik zou daar geen hap door mijn strot krijgen
Die baggert ook regelmatig zijn neus uit met zijn vingers en daarna gaat die deeg knedenquote:Op zondag 24 maart 2024 23:36 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Jaaa, viel me ook een paar keer op. Ook vast voordat ze aan het koken beginnen. Zag ik bij Jimmy..bah
Gadver 🤢quote:Op zondag 24 maart 2024 23:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die baggert ook regelmatig zijn neus uit met zijn vingers en daarna gaat die deeg kneden
Gatverdammequote:Op zondag 24 maart 2024 23:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die baggert ook regelmatig zijn neus uit met zijn vingers en daarna gaat die deeg kneden
Geen idee, maar moet je nu niet willen, hier regent hetquote:Op zondag 24 maart 2024 23:40 schreef b_engeltje het volgende:
Was dat vorig jaar niet dat ze snachts wakker werden gemaakt, dat ze met zijn alle buiten moesten slapen?
Het is ook hartstikke koud buiten. Ik liet net de hond uit en het is echt niet lekker.quote:Op zondag 24 maart 2024 23:41 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Geen idee, maar moet je nu niet willen, hier regent het
Doet ie al 9?, 10? wekenquote:Op zondag 24 maart 2024 23:41 schreef mazaru het volgende:
Is het de bedoeling dat Tyrone ook de badkamer schoonmaakt? Die loopt alleen maar heen en weer. Dat is een professional in werk ontwijken
Ja klopt en niemand die het door heeft.quote:
Was toen ook dus mochten ze het afmaken in de game roomquote:Op zondag 24 maart 2024 23:41 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Geen idee, maar moet je nu niet willen, hier regent het
was ook een jaar dat ze de polonaise moesten lopen...vroeg in de ochtendquote:Op zondag 24 maart 2024 23:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het is ook hartstikke koud buiten. Ik liet net de hond uit en het is echt niet lekker.
Ik zeg: "Trommel ze allemaal maar dat bed uit en naar buiten toen!"
Echt afzien is er nauwelijks bij. Dat was bij eerdere BB's vaak 'beter' geregeld.quote:Op zondag 24 maart 2024 23:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het is ook hartstikke koud buiten. Ik liet net de hond uit en het is echt niet lekker.
Ik zeg: "Trommel ze allemaal maar dat bed uit en naar buiten toen!"
Hij is al klaar? Zal lekker schoon geworden zijnquote:Op zondag 24 maart 2024 23:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja klopt en niemand die het door heeft.
Voor mij mogen ze Hummie weer opgraven.quote:Op zondag 24 maart 2024 23:45 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Echt afzien is er nauwelijks bij. Dat was bij eerdere BB's vaak 'beter' geregeld.
Beetje actie erinquote:Op zondag 24 maart 2024 23:44 schreef Thorelf het volgende:
[..]
was ook een jaar dat ze de polonaise moesten lopen...vroeg in de ochtend
Ja kan me wel zoiets herinneren. Maar die 24-uur opdrachten stellen ook niets voor dit jaar. Vorig jaar stonden ze die ballen nog vast te houden tijdens de live showquote:Op zondag 24 maart 2024 23:44 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Was toen ook dus mochten ze het afmaken in de game room
Jaaa, die had er wel kijk op / een sterke hand in om wat spektakel erin te gooien. Leeft ze nog?quote:Op zondag 24 maart 2024 23:46 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Voor mij mogen ze Hummie weer opgraven.
heel bb is braaf..vergeleken hoe het begon!quote:Op zondag 24 maart 2024 23:46 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Beetje actie erin
Het is nog veels te braaf
"opgraven"quote:Op zondag 24 maart 2024 23:47 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Jaaa, die had er wel kijk op / een sterke hand in om wat spektakel erin te gooien. Leeft ze nog?
neequote:Op zondag 24 maart 2024 23:47 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Jaaa, die had er wel kijk op / een sterke hand in om wat spektakel erin te gooien. Leeft ze nog?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |