Ja hij zou niet 24/7 open zijnquote:Op maandag 25 maart 2024 08:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Da tposte ik gisteren ook, maar iemand anders zei dat het anders was
Ze zijn iet 24 uur open werd er op mij geantwoord
Dus ik ga wel afwachten en zien
En niet alle dagen kwam het op neerquote:Op maandag 25 maart 2024 08:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Da tposte ik gisteren ook, maar iemand anders zei dat het anders was
Ze zijn iet 24 uur open werd er op mij geantwoord
Dus ik ga wel afwachten en zien
Volgens mij heeft ze ook in haar kleding geslapen of is dat witte pak een pyjama? gister op de bank had ze hem al aan.quote:Op zondag 24 maart 2024 23:32 schreef Luna68 het volgende:
En Karen wast haar handen weer eens niet na het plassen
Pyamaquote:Op maandag 25 maart 2024 08:42 schreef zodeju het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze ook in haar kleding geslapen of is dat witte pak een pyjama? gister op de bank had ze hem al aan.
Is er buiten op het terras geen spiegel, of zo'n make up spiegel uit de badkamer mee naar buiten.quote:Op maandag 25 maart 2024 08:42 schreef Gerrie_55 het volgende:
Benieuwd waar Alice gaat zitten make uppen
geen gekke dingen zeggen hequote:Op maandag 25 maart 2024 08:44 schreef Gerrie_55 het volgende:
O ze is al bezig stel je voor dat je daggie niet doet
Had die maar uit moeten kijken waar die loopt, en zijn poten optillenquote:Op maandag 25 maart 2024 08:45 schreef chufi het volgende:
Wat als er iemand keihard op zn plaat gaat en een been breekt door die snoeren ?
Maar als je nog maar half wakker bentquote:Op maandag 25 maart 2024 08:46 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Had die maar uit moeten kijken waar die loopt, en zijn poten optillen
Stoort jou dat ook?quote:Op maandag 25 maart 2024 08:47 schreef Joyce-43 het volgende:
Hadden ze die lampenkappen niet ook recht kunnen zetten van de lampen
Scheelt een norminasie exit dit weekendquote:Op maandag 25 maart 2024 08:45 schreef chufi het volgende:
Wat als er iemand keihard op zn plaat gaat en een been breekt door die snoeren ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |