quote:Op maandag 25 maart 2024 06:53 schreef humpty het volgende:
Goedemorgen![]()
Hoop dat ze vandaag iets moeten doen anders zien we weer de hele dag spelletjes.
Moest wel lachen gisteren Ashley wilde een spelletje rummicub spelen met Ty
en die zei later wel even waarop Ashley zei nee nu...later zei Tyron en ging
gewoon zijn ding doen.
Die Tyronquote:Op maandag 25 maart 2024 06:53 schreef humpty het volgende:
Goedemorgen![]()
Hoop dat ze vandaag iets moeten doen anders zien we weer de hele dag spelletjes.
Moest wel lachen gisteren Ashley wilde een spelletje rummicub spelen met Ty
en die zei later wel even waarop Ashley zei nee nu...later zei Tyron en ging
gewoon zijn ding doen.
Zet ik net mijn stream aan en val er gelijk inquote:
Volgens mij niet maar hoorde Glen gisteravond nog zeggen dat hij het brood vast klaar ging makenquote:Op maandag 25 maart 2024 07:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zet ik net mijn stream aan en val er gelijk in
Waren er al mensen op?
Ik snap haar niet, waarom zo tegen Karen doen en iemand waar ze nooit naar omkeek dwingen om NU een spelletje met haar te doen.quote:Op maandag 25 maart 2024 07:37 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Haha op die manier word bb ook voor ashley een "leerschool"
Ja mag je toch hopen ..ook die steken onder water die ze steeds geeft ik merk dat Karenquote:Op maandag 25 maart 2024 07:37 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Haha op die manier word bb ook voor ashley een "leerschool"
Ik vond het goed van Jimmy dat hij niks heeft gekocht,wel dom dat hij ze veel info heeft gegeven oa over een vrijstelling.quote:Op maandag 25 maart 2024 07:44 schreef Dotteke het volgende:
Ben benieuwd wat ze vandaag te doen krijgen en wie er boodschappen mag gaan doen in de winkel van BB
Jimmy niet.quote:Op maandag 25 maart 2024 07:50 schreef Rhosyn het volgende:
Wie staan op dit moment ook al weer genomineerd? Ashley, Tyron en Glenn/Jimmy?
Ja hij heeft echt alles verteld, de andere hebben nu ruim de tijd om na te denken of ze een vrijstelling of wat anders gaan kopenquote:Op maandag 25 maart 2024 07:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vond het goed van Jimmy dat hij niks heeft gekocht,wel dom dat hij ze veel info heeft gegeven oa over een vrijstelling.
En reken maar dat die er zijn.Die gaan heus niet voor de boodschappen.quote:Op maandag 25 maart 2024 07:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hij heeft echt alles verteld, de andere hebben nu ruim de tijd om na te denken of ze een vrijstelling of wat anders gaan kopen
Ik vraag het mij af, ze h ebben natuurlijk eerder vandaag ook aanbiedingen gekregen om te kopen.quote:Op maandag 25 maart 2024 07:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En reken maar dat die er zijn.Die gaan heus niet voor de boodschappen.
Dat laatste was gister al opvallend,BB was echt aan het sturen.quote:Op maandag 25 maart 2024 07:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vraag het mij af, ze h ebben natuurlijk eerder vandaag ook aanbiedingen gekregen om te kopen.
Maar toen waren ze samen, misschien als ze alleen zijn en een duwtje in de rug krijgen van BB wie weet
Voor ons wel leuk om te zien, gebeurd al niet zo veelquote:Op maandag 25 maart 2024 07:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat laatste was gister al opvallend,BB was echt aan het sturen.
BB heeft aangegeven dat ze er niet vanuit moeten gaan dat het winkeltje elke dag geopend is...quote:Op maandag 25 maart 2024 07:44 schreef Dotteke het volgende:
Ben benieuwd wat ze vandaag te doen krijgen en wie er boodschappen mag gaan doen in de winkel van BB
Goedemorgen.Dank voor de tip.quote:
klopt, dus dat kan nog leuk worden , wat me wel opviel er lag zalm , veel vlees, hadden ze beter nepproducten of afbeeldingen kunnen doen, zo zonde.quote:Op maandag 25 maart 2024 08:03 schreef Frummelie het volgende:
[..]
BB heeft aangegeven dat ze er niet vanuit moeten gaan dat het winkeltje elke dag geopend is...
9.30 zou de deur opengaanquote:Op maandag 25 maart 2024 08:08 schreef happyme28 het volgende:
Morgen! Zal wel wat in de huiskamer zijn denk? Of hebben we al beeld in de woonkamer gezien?
De aanbieding kregen ze 1 voor 1 in de dagboekkamerquote:Op maandag 25 maart 2024 07:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vraag het mij af, ze h ebben natuurlijk eerder vandaag ook aanbiedingen gekregen om te kopen.
Maar toen waren ze samen, misschien als ze alleen zijn en een duwtje in de rug krijgen van BB wie weet
Ja want als het tegen zit, zitten ze vandaag ook zonder eten... Jimmy bracht die boodschap wel een beetje verkeerd over en deed net of het winkeltje elke dag open was..quote:Op maandag 25 maart 2024 08:07 schreef rinardo het volgende:
[..]
klopt, dus dat kan nog leuk worden , wat me wel opviel er lag zalm , veel vlees, hadden ze beter nepproducten of afbeeldingen kunnen doen, zo zonde.
En dan weer niks kopenquote:Op maandag 25 maart 2024 07:44 schreef Dotteke het volgende:
Voedselbank of COA?quote:Op maandag 25 maart 2024 08:16 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja want als het tegen zit, zitten ze vandaag ook zonder eten... Jimmy bracht die boodschap wel een beetje verkeerd over en deed net of het winkeltje elke dag open was..
Ik zat me dat gisteren ook af te vragen, wat gebeurt er met die handel allemaal...
Ja tuurlijk dat is ook een optie...quote:Op maandag 25 maart 2024 08:18 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Voedselbank of COA?
Goedemorgen Frummel
VoedselBBankquote:Op maandag 25 maart 2024 08:20 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja tuurlijk dat is ook een optie...
Morgen skeetie..
Post #127.quote:Op maandag 25 maart 2024 08:21 schreef Frummelie het volgende:
Ze liggen gewoon nog te ronken....![]()
Of mochten ze er niet uit?
Oehhh ja dat kan ook nogquote:Op maandag 25 maart 2024 08:27 schreef espri het volgende:
Ik hoor zeggen over een lamp neer gezet en nog 1 en nog 1 en nog 1…. Moeten ze gaan werken om het te laten branden?
nu al genomineerd?quote:Op maandag 25 maart 2024 07:50 schreef Rhosyn het volgende:
Wie staan op dit moment ook al weer genomineerd? Ashley, Tyron en Glenn/Jimmy?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |